Fitnessexpo & SM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuosta Raskaasta sarjasta,olisin kyllä antanut voiton Jääskeläiselle,yhtään käyhtyä väheksymättä...MInusta Jääskeläinen olis ansainnu voiton!

Samaa mieltä. Vapari näköjään vaikuttaa niin saatanasti.

On hämmästyttävää, että Hokkasesta en onnistu löytämään mistään netin syövereistä niitä -90 luvun alun pro -kuvia, joissa Hokkanen oli todella RANKKA!

Olisi ilo nähdä Jussin vanhoja kuvia.

KIITOS Mikelle kun yötä myöten väsäät kisagallerioita. Hienoa omistautumista lajille ja sen faneille. :rock: Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi miten tajuttomasti Mike on Pakkotoiston avulla vienyt näitä meidän lajeja eteenpäin? Kisagalleriat aina saman tien netissä, tulokset lähes reaaliaikaisena postitettuna... ei samaan pysty MIKÄÄN muu taho Suomessa. Upeata työtä. :worship:

Hieno suoritus Faidra! En tiedä pisteitä mutta taisi olla aika tiukka teidän sarja.
Olisiko matkustelu hieman verottanut?
Mulla oli yksi ainoa tavoite SM:issä: pitää hauskaa! Niin tein, ja olin supertyytyväinen lopputulokseen. Meidän sarjassa paremmat voitti, enkä ole yhtään siitä pahoillani. Erikalla on todella kova fysiikka, onhan hänellä moninkertaisesti myös treenivuosia takana minuun verrattuna. Erikan kunto oli myös edennyt Turusta tosi hienosti, kun taas omani taisi olla aika lailla sama kuin Turussa. Voin vilpittömästi sanoa että olin todella yllättynyt edes noin hyvästä sijoituksesta omalla kohdallani (epäilin kovasti edes finaaliin pääsyä).

USA:n matka oli mun tämän syksyn prioriteettini ja sen olin päättänyt jo ennen Turun kisoja - kävi miten kävi Turussa, lähtisin silti reissuun. Tiesin että kunto voi huonontua mutta otin silti riskin. Koin että Olympia-matka oli minulle tänä vuonna tärkeämpi juttu kuin kisaaminen SM:issä. Jonkun mielestä ehkä tyhmä päätös, mutta omapahan oli päätökseni. :)

Olympian haastattelut on vielä työn alla joten sieltä on tulossa lisää materiaalia sitä mukaa kun ehdin kirjoitella haastattelut puhtaaksi. Pitäkää silmät auki tuolla haastatteluosiolla... luvassa mm. Branch Warren ja Monica Brant! :)

oli kyllä kaikin puolin hieno häppeninki, tällä motivaatiolla mennäänki taas jo pitkälle kevääseen!!! :hyper: hulkille erittäin iso käsi, mahtava suoritus!!!! :worship: ehkä raskaassa olisi voiton voinut kääntää toisinkin päin, mutta ei voitto heikolle kaverille mennyt.. Ja kiitokset myös loistavista kuvista, uskomatonta duunia jaksat mike puskea!

..sunnuntain vaikuttavimpia hetkiä...

Liitteet

• overall1.webp
    overall1.webp
    54,3 KB · Katsottu: 829
  • overall2.webp
    overall2.webp
    48 KB · Katsottu: 812
  • hulkki&co.webp
    hulkki&co.webp
    51,4 KB · Katsottu: 864
  • markusjerry.webp
    markusjerry.webp
    47,1 KB · Katsottu: 740
  • raskasta.webp
    raskasta.webp
    47,8 KB · Katsottu: 800
Jesh mulla meni omat kisat tällä erää vähän v.i.tuiksi (ei harmita koska paras voitti ja kisa oli kaiken kaikkiaan yyybertasoinen kuten pitääkin :whip: )mutta siisteintä oli se, että Käyhty voitti vihdoin ja viimein raskaan sarjan ja Utti otti kakkospaikan classicissa!! :kuola: , :worship: , :thumbs: ja :haart: molemmille. Mun suosikkipoijat :haart:

Aivan loistava expo taas kerran. Reis was guud, tiim is häpi, ai äm veri häpi tuu.

Jesh mulla meni omat kisat tällä erää vähän v.i.tuiksi (ei harmita koska paras voitti ja kisa oli kaiken kaikkiaan yyybertasoinen kuten pitääkin :whip: )

Haukkari, kisat on vähän niinku linja-autoja, niitä tulee aina uusia! Omaan silmään kuntosi oli upea. Itse asiassa olit käsittämättömän hyvässä tikissä kun ottaa huomioon, että "pieni" ylikunnon poikanen taitaa vaivata? Seuraavaan kisavalmisteluun määrätään lisää lepoa! :whip:

(Kiitos muuten fanikuvasta! :haart: )

Noniin nyt tuli katottuu kaikki videotki. Iso Kiitos NGV:lle! :kippis1:
Hyvä että jaksoit kannustaa kunnolla yleisössä! :lol2:
Olis ollu varmasti ankeempi tunnelma ilman sua. :whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
VAU tuota Tarjan fysiikkaa... olen ihan sanaton! :worship:

Muistan kyllä kun pari vuotta sitten katsoin kun likka veti lisäpainoilla leukoja Wolffilla... mutta että siitä tähän, ihan mieletöntä. Tajuttoman hieno kunto ja symmetria. Onnea Tarja!!

Onnea kaikille Pakkiksen kisaajille!

On hämmästyttävää, että Hokkasesta en onnistu löytämään mistään netin syövereistä niitä -90 luvun alun pro -kuvia, joissa Hokkanen oli todella RANKKA!

Olisi tosiaan mukava nähdä niitä Jussin kuvia, etenkin silloin kun Jussi oli parhaimmillaan vähän 90-luvun puolivälin jälkeen. Livenä näin aika ajoin kehityksen Lahdessa käydessäni, Jussilta kun sain ohjeita omaan treeniini ja kisavalmisteluihin.
Kisakunnossa muutaman kilon yli 100 on jo ihan vaikuttava massa Jussin 172-173cm varteen silloin parhaimmillaan, etenkin kun lopulta sai kovaan selkään verrattuna vaisummat kädetkin balanssiin. Ikävä kun tärkeimmissä kisoissa jäi aina huippukunto saavuttamatta syystä tai toisesta. Itse uskon, että jos Hokkanen olisi saanut silloin parhaimmillaan yhden kerran parhaan kunnon irti ammattilaislavalla, niin tänä päivänä muistettaisiin paljon nykyistä paremmin... mutta tämähän silkkaa spekulaatiota...

Loistavat kisat, ehkäpä parhain Expo koko historiansa aikana!

Body Fitneksen lyhyt sarja oli kovatasoinen, tasaisempi kuin pitkä sarja. Pitkässä sarjassa oli enemmän hajontaa, mutta kaiken kaikkiaan hyvät kisat. Ihka uusi BF-voittaja oli aivan upea ilmestys! Onnea Tarjalle! Onnittelut myös Katalle! Olit kehittynyt kovasti ja näytit aivan mielettömän kauniilta.

Fitneksen puolelta ei jäänyt kuin paha mieli...mihinkä tämä laji on oikein menossa, huh huh! Toki siellä oli upeitakin yksilöitä (Marjo, Nora, Nina...) mutta koko line up oli aivan hirveä sillisalaatti ja asialle kyllä pitäisi tehdä jotain! Täytyy kyllä nostaa hattua Marjolle että jaksaa motivoitua kisaamaan tällaisessa sillisalaatissa! Marjo oli kehittynyt vaparissaan. Eniten pisti silmään korkeammat hypyt. Marjo on todellakin löytänyt ponnarin jaloistaan. Fysiikka aivan mahtava. Nora oli myös kehittynyt, vaikka tiukkuus ei ehkä ollut sitä parasta Noraa tai sitten minun silmäni harottivat ja pahasti. Takaa ei kyllä näe kuntoja kovinkaan hyvin. Nina Pirttilahden vapari oli hieno. Osaat todellakin esiintyä, mahtavia liikevalintoja...ihania uusia tuulia fitness lavalla.

Bodykisat olivat aivan loistavat...Jerry :rock:

p.s bodykisat lauantaille ja fitnekset sunnuntaille :thumbs:

hokkanen.jpg

Heh, pitäisi kaivaa jostain kyseinen lehti ja skannaa koneelle haastattelu.

P.S. NGV, paljolla ostat Hokkasen nimmarin? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom