Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta Raskaasta sarjasta,olisin kyllä antanut voiton Jääskeläiselle,yhtään käyhtyä väheksymättä...MInusta Jääskeläinen olis ansainnu voiton!
Mulla oli yksi ainoa tavoite SM:issä: pitää hauskaa! Niin tein, ja olin supertyytyväinen lopputulokseen. Meidän sarjassa paremmat voitti, enkä ole yhtään siitä pahoillani. Erikalla on todella kova fysiikka, onhan hänellä moninkertaisesti myös treenivuosia takana minuun verrattuna. Erikan kunto oli myös edennyt Turusta tosi hienosti, kun taas omani taisi olla aika lailla sama kuin Turussa. Voin vilpittömästi sanoa että olin todella yllättynyt edes noin hyvästä sijoituksesta omalla kohdallani (epäilin kovasti edes finaaliin pääsyä).Hieno suoritus Faidra! En tiedä pisteitä mutta taisi olla aika tiukka teidän sarja.
Olisiko matkustelu hieman verottanut?
Jesh mulla meni omat kisat tällä erää vähän v.i.tuiksi (ei harmita koska paras voitti ja kisa oli kaiken kaikkiaan yyybertasoinen kuten pitääkin :whip: )
Olisi tosiaan mukava nähdä niitä Jussin kuvia, etenkin silloin kun Jussi oli parhaimmillaan vähän 90-luvun puolivälin jälkeen. Livenä näin aika ajoin kehityksen Lahdessa käydessäni, Jussilta kun sain ohjeita omaan treeniini ja kisavalmisteluihin.On hämmästyttävää, että Hokkasesta en onnistu löytämään mistään netin syövereistä niitä -90 luvun alun pro -kuvia, joissa Hokkanen oli todella RANKKA!
Olisi ilo nähdä Jussin vanhoja kuvia.
On hämmästyttävää, että Hokkasesta en onnistu löytämään mistään netin syövereistä niitä -90 luvun alun pro -kuvia, joissa Hokkanen oli todella RANKKA!
On hämmästyttävää, että Hokkasesta en onnistu löytämään mistään netin syövereistä niitä -90 luvun alun pro -kuvia, joissa Hokkanen oli todella RANKKA!