Fitnessexpo & SM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo kyllä se Jääskeläinen taitaa tänä vuonna viedä raskaansarjan, mikäli vapari osuu kohillee. Turbo taas taitaa viedä ysivitosen.

PS. Hulkilla mahtava parannus kolmen viikon takaiseen kuntoon, vaikka itse kyllä toivon entistä Kotkan poikaa Toni Karia ykköspytyn haltijaksi.

Noitten kuvien perusteella (mielestäni) Hulkilla selvästi tyylikkäimmät ja parhaat poset, muut antaa tällä osastolla liikaa tasoitusta - Hulkki voittaa ?

Kiitokset Änkkärille klipeistä! Mies on kyllä uskomaton fanittaja, ei ääni ainakaan lopu kesken:D

Tarttee vajaan minuutin verran odottaa sillä sivulla ja sitten sinne ilmestyy kuva kirjaimista ja teksti "Enter the text above:". Kirjoita tekstin vieressä olevaan laatikkoon kuvassa olevat kirjaimet ja klikkaa "Download your video here".

Epäselvästi selitetty, ei voi mitään :)

kiitos kovasti,nyt näkyy:D

Kiitti Mikelle ekoista kuvista ja NGV:lle videoista. Krishin vapari oli muutamaa heilumista lukuun ottamatta hyvin kuvattu.

Samaa mieltä. Aivan surkeassa kunnossa on äijä. :urjo:

Hokkasesta senverran, että..

Hokkanen rakastaa tätä lajia paljon ja siinä on varmasti suurinsyy lavalle nousemiseen. Ei ehkä lähdekkään hakemaan sitä kaikkein kovinta tulosta tai palkintoa. Joskus riittää, että saavuttaa asettamansa tavoitteet ja ylittää ne. Pääasia, että on omaan kuntoonsa tyytyväinen. Moni tykkää olla vaan myös dietillä.

Miehellä on pitkähistoria takana kehonrakennuksessa joten :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hulkki CBB:n 3 parhaan joukossa aivan varmasti. ELÄIMELLINEN selkä verrattuna noihin muihin! Ei voi kuin :worship:! Btw, isot kiitokset NGV:lle noista videopätkistä, äijästä tulee vielä kunnon urheiluselostaja noilla kommenteilla. :rock:

Kiitokset videoista ja kuvista. Mahtavaa kun joku jaksaa nähä vaivaa, niin kaikki jotkaei paikan päälle päässy on kotosalla menossa mukana. :worship:

Hyvältähän nuo näyttää!! :rock:

Ketään kuka katsonut/seurannut vaparifitness kisoja? Tuloksia :zzzz: ?..ja ketään kellä niitä vapareita nauhalla..mä oon kohta valmis vaik maksamaan et saan ne ladattua jostain :itku:

Ketään kuka katsonut/seurannut vaparifitness kisoja? Tuloksia :zzzz: ?..ja ketään kellä niitä vapareita nauhalla..mä oon kohta valmis vaik maksamaan et saan ne ladattua jostain :itku:

1. Krishi
2. Yrjölä
3. Pirttilahti

ja tarvii sanoa että meni kyl nelonen ohi... Näiden kolmen vaparit olivat hiukka eri luokkaa muiden kanssa - valitettavasti mulla ei niitä sulle ole nauhalla :( eiköhän tuossa myöhemmällä joltain irtoo, sen verran monta kameraa siellä pyöri!

Semi-off-topiccina, tokan ja kolmosen välillä oli vaan yks piste, tiukille meni ekakertalaiselta ettei ois tullu astetta upeampaa tulosta! Hieno setti silti, isot onnittelut!

Kiiitttoooshhh -absolutely1402- :worship: onko sul tietoa kuinka pirttilahti sijoittui vaparin osalta?

kyllä on iho aika huonossa kunnossa.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=28425&d=1160245447

Eikös tuon Hokkasen ois jo aika lopettaa , oletteko samaa mieltä ?
Eihän miehellä ole enään edes rintalihaksia...

Kyllä Hokkasen Jussi saa kilpailla niin kauan kuin jaksaa. Hän on yksi suomen kehiksen lekendoista. Jussilla on kova työ joka vuosi vetää dietti mutta jos hän jaksaa sen tehdä niin erittäin hyvä. Se asia on parempi kuin pelkkä kommentointi. Jussi on kova jätkä ja sinne vaan sen kans vertailuun niin katotaan ne rintalihakset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom