LuomuPorkkana
living with Pupu
kiitos Ratu vaparivideoista,kun vihanneskin onnistui katsomaan ne vähällä vaivalla ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitos Ratu vaparivideoista,kun vihanneskin onnistui katsomaan ne vähällä vaivalla
TLP, Stanley tuossa kyseli, että olisko sulla lisää kuvia hänen ja Lindan better bodies showsta? Jos on, niin voisitko pistää vaikka tähän trediin?
Miksi uskaltautuisivat, kun voittaja tiedetään jo kisaamattakin?Toivottavasti body puolelta tytöt uskaltautuisivat fitness puolelle, jotta saataisiin tämäkin laji taas nousuun.
Minulla on! Selaat vaan tätä threadia niin se löytyy.Onko tosiaan kenelläkään Aitto-ojan ja Hakalan vapaaohjelma videoita????
No joo...mä ainakin henkilökohtaisesti olen taas tyrmistynyt Marjon murskavoitosta. Ei ne sen väsyneet kuperkeikat ainakaan oikeuta mihinkään 5-10 voittoon Ninasta. Ninan vapari oli parasta vähään aikaan. Ja ainakin olisi helposti kuvitellut sijojen 2 ja 3 menevän toisinpäin. Vaan tuomarikorttia en omista--> vaikenen, alistun ja vikisen.
Dinon mietteitä kisoista..
Markus Heinänen, armoton massa nuorelle miehelle. Tulevaisuuden mörkö. Vielä hiukan hiomaton timantti, mutta kohta kimaltelee, kun viimeistelyt saa kuntoon.
Miehet -95kg
Timo Honkala, tasaisesti sarjansa paras ja siitä voitto.
Tommi Heinonen, lauantai kisaan tuli ilmeisesti hakemaan vaan sunnuntain paikan, koska värejä ei paljon ollut. Noinkin voi tietty kilpailla, että kun tietää, että pienemmälläkin panostamisella pääsee finaalipäivälle. Tosin, huono puoli on se, että myös se lauantain kunto saattaa jäädä tuomareiden alitajuntaan, vaikka pisteet nollataankin ensimmäisen päivän jälkeen. Eli kumpaankin päivään kannattaa panostaa täysillä.
Sami Jääskeläinen, massan puolesta olisi voittanut, mutta esiintyminen edelleen huonoa. Miksi sitä on niin vaikea harjoitella?? Mestaruus olisi otettavissa, mutta ei tuolla esiintymisellä. Harmittaa, kun jättää tilaisuuden käyttämättä.
mutu sanoi:Olisiko missään / kenelläkään vertailu kuvia Niinimäen Miskasta? Ihmetyttää suuresti että hän ei päässyt jatkoon kun oli mielestäni aika kovassa kunnossa ainakin turussa ja viime sunnuntaina kun häntä näin... Missähän mahtoi mennä vikaan?
Miska lahjakkaasti poseerasi itsensä ulos kisasta. Miska tietää tämän itsekkin. Ei auta vaikka olisi kisan kirein, jos ei osaa näyttää sitä. Toivon, että tässä tapauksessa kerta riittää...
Mielestäni tuomaristossa pitäisi olla esim telinevoimistelun/aerobicin/tanssin tuomareita myös, voiko bodaus tuomareilla olla silmää katsoa noita liikkeitä? Yksi ehdotus voisi olla, että tuotaisiin tuomareita esim ulkomailta!
Tämä on mun mielestä valitettavaa koko lajille suomessa, vaparin pitäis olla puolet pisteistä mutta ei oikein tunnu siltä...