Fitness-videomiitti Faidran kotona Tampereella la 5.5. ... part 3!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olen vähän miettinyt, jos lähtisin kanssa... siis Faidra en ole ilmottautunut vielä, mutta jos sopu sijaa tekee :)

Mulla olis auto, joten kimppakyyti onnistuisi sillä.. Montas täältä pk-seudulta olikaan lähdössä?? Jos tungettais mun keltaiseen kärryyn :)

Jooo! Autollahan se ois ehdottomasti kivempaa, tosin pääseehän sitä junallakin... Mut silti! Meitä oli ainaski Cirppu, competitiongirl ja minä, Iyarista ei tietoa. Mut kyllä me auto täyteen saadaan ku pehvakkaat bodymimmit tungetaan sisään :D

Ällös hätäile, mä olen suunnitellut lähteväni miittiin autolla, mutta en ole pitänyt ääntä itsestäni, kun lähtö on himpun verran epävarma. Mutta kyydissä siis pääsee taasen - todennäköisesti! Varmistunee tässä lähiaikoina...

Mahtuuko kyytiin jos olette täältä jkl:stä lähdössä? Kovasti kiinnostaisi mukaan lähteä! Olisin kovasti halunnut osallistua sinne ekaan miittiin mutta tuli koiran hoito ongelmia.. Nytkin saattaa muutto sotkea osallistumisen mutta se selviää tuossa lähiaikoina...

Jooo! Autollahan se ois ehdottomasti kivempaa, tosin pääseehän sitä junallakin... Mut silti! Meitä oli ainaski Cirppu, competitiongirl ja minä, Iyarista ei tietoa. Mut kyllä me auto täyteen saadaan ku pehvakkaat bodymimmit tungetaan sisään :D

Joo, tää ainakin jo lupasi Carinalle änkevänsä tähän autoon :D ja eiköhän me kaikki sinne hyvin mahduta..."pienet tytöt" :)

Mutta seuravaksi tuleekin seuranhakuilmoitus (salille ;)):
Ainakin Kanhan, Marttuuli, minä ja ilmeisesti Halo ja Cirppu (entäs muut samalla kyydillä menevät?) olivat kiinnostuneita siitä, että käytäisiin yhdessä treenaamassa Tampereen Wolfilla ennen Faidran luo menoa. Ajankohta voisi olla esimerkiksi klo 15, josta luulisi ehtivän hyvin klo 17 miittiin. Muitakin halukkaita vaan paikalle! :whip:
Tähän vielä pakko oli laittaa, että tämä tyttö ainakin on messissä tässä treenikerhossa:rock: Tietysti sillä varauksella, että koko meiän autopoppoo lähtee myös.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta seuravaksi tuleekin seuranhakuilmoitus (salille ;)):
Ainakin Kanhan, Marttuuli, minä ja ilmeisesti Halo ja Cirppu (entäs muut samalla kyydillä menevät?) olivat kiinnostuneita siitä, että käytäisiin yhdessä treenaamassa Tampereen Wolfilla ennen Faidran luo menoa. Ajankohta voisi olla esimerkiksi klo 15, josta luulisi ehtivän hyvin klo 17 miittiin. Muitakin halukkaita vaan paikalle! :whip:
Tähän vielä pakko oli laittaa, että tämä tyttö ainakin on messissä tässä treenikerhossa:rock: Tietysti sillä varauksella, että koko meiän autopoppoo lähtee myös.

Kröhöm, minä voisin ainakin tulla reenailemaan. Riippuu nyt monenko aikaa me tulemme sinne;)

Kröhöm, minä voisin ainakin tulla reenailemaan. Riippuu nyt monenko aikaa me tulemme sinne;)
Mä tykkäisin kyllä kanssa mennä treenaamaan wolffille! Mikäli muutkin autokyydissä haluaa :P

Mä tuun stalkkaan teitä :evil:

Saikkupäivän piristykseksi postiluukusta kolahti Monican&Scottin dvd. :) Hyvää juttua, Monica on JUST tuommoinen oikeasti kuin on dvd:lläkin. Tuon ekan kuukauden dvd:ille on kuvattu yksi Monican vetämistä FEM Campeista Austinissa Texasissa. Tosi hyviä treeni- ja poseerausvinkkejä. Ja iso plussa Scottille, kun selostaa dvd:llä miten kisaajien miesten pitäisi tukea kilpailijanaistaan kisadieetillä. :haart:

Tää tulee varmaan olemaan opettavaisin näistä dvd-miiteistä tähän mennessä, kun näette miten ammattilaiset itse treenaa ja opastavat muita!

edit: Siis opettavaisin, jos maltatte olla hiljaa ja kuunnella, ettekä pulputa koko videoiden läpi. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Wolfille pääseepi ainakin ennen klo 14 (eli esim. klo 13.59 ;) ) halvemmalla kertahinnalla, 5€.

Wolfille pääseepi ainakin ennen klo 14 (eli esim. klo 13.59 ;) ) halvemmalla kertahinnalla, 5€.
Ei kai tuo hinta viikonloppuisin päde?

Wolffille pääsee tutustumiskäynnille hintaan 4e. Eli kysytte reippaasti tiskillä että paljonko maksaa tutustumiskäynti. :)

edit: Emmah, kiitos oikaisusta ;) Enpä tiennytkään tuota aiemmin... eli menkää nyt sitten ainakin ennen sitä kahta salille, tytöt!

Ei kai tuo hinta viikonloppuisin päde?
Mä oon ymmärtänyt, että yhtä lailla pätis viikonloppuna ja ei tainnut tuolla hinnastossakaan olla määritelty erikseen vain arkisin voimassa olevaksi. Mutta toki jos kassalla joku kiva tyyppi päästää tuohon tutustumishintaan, niin ongelmaa ei ole :)

Mulla oli kolmeen asti duunia :itku: et monelta se auto ois lährössä? (...nii ja mistä?)

ai, no voi harmi.. Ok, lähdetään vasta sitten sun töiden jälkeen.:) Pitäisköhän mennä meah ja Naene johonkin treenaamaan kimpassa täällä helsingissä ennen lähtöä?

Rae-, mulla on duunia seuraavana aamuna aikaisin, joten mä en voi lähteäkään:( Vai monenko aikaan illalla palattaisiin?

ai, no voi harmi.. Ok, lähdetään vasta sitten sun töiden jälkeen.:) Pitäisköhän mennä meah ja Naene johonkin treenaamaan kimpassa täällä helsingissä ennen lähtöä?

ihanaa hei!!!:love: mä jo ajattelin et joutuu junalla tulla perästä! se kyl ois aika sukkaa... yksin junalla ajelu nääs :lol2:

elikkäs monelta olis sit startti ja mistä? mä pääsen keskustan stockalta kolmelta,, eli karvan yli kolme ku oon vaatteet vaihtanu,, olisin valmis lähtee?!

ja Meah,, ollaan tulos illalla takas! mä myös menossa töihin myös sunnuntaina ;) mukaan vaan!:kippis1:

Tolle miitille ei ole sen kummemmin päättymisaikaa, varmaan porukka alkaa hipsiä kotiin siinä 21-24 välillä. Eli jos joidenkin tarvii lähteä aiemmin niin nou hätä, sen kun lähdette sitten kun pitää. Miitit on aina erittäin vapaamuotoisia... semmosta istuskelua hyvässä seurassa, höpöttelyä ja paljon naurua eli ei panikoida nyt sitten pikkuasioista. ;)

Rae-, mul alkaa 9 työt elikkä herätä pitää siinä viimeistään 7. Elikkäs mun pitäs olla jo täälä kotona ihan viimeistään 12 jälkeen..Käykös? :)

Voisin olla myös mahdollisesti kiinnostunut kimppatreenistä :) EDIT: Voisiko joku kiva mode-täti editoida ketjun otsikkoon miitin päivämäärän? Niin me lahopäätkin muistaisimme/oppisimme sen :nolo:

no voihan kökkö, nyt mä sit joudun perumaa tän jutun :itku: nyt ottaa kyllä päähän, kertaakaa en oo näitä miittejä missanu ja varmasti ois ollu taas antosaa mut ku pitää lähtee kouluttaa itteään :( pitäkäähän hauskaa munki puolesta, jooko ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom