Fitness-videomiitti Faidran kotona Tampereella la 5.5. ... part 3!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Aargh, arvasinhan että jotain oli jäänyt tekemättä. En oo muistanut ilmoittaaa et mä en valitettavasti pääsekään mukaan :( Viimeiset kaksi viikkoa on mennyt gradun loppuviimeistelyssä (tänään valmistui!). Neljäntoista tunnin työpäiviä tehdessä unohtui ilmoittaa, että mökin keittiön laittaja joutui muuttamaan päivää ja nyt se tulossa huomenna, eli joudun valvojaksi työmaalle.

Kun kuitenkin peruin näin myöhään niin voin tietenkin osallistua videoiden kustannuksiin. Faidra, kerrotko miten se onnistuisi, lähetänkö meiliä tms.?

Mukavaa päivää muille, olisi ollut kiva osallistua!

Moiks

Yks übermattimyöhäinen täällä huitoo..
Faidra: tuikkasin sulle juuri privaa&meiliä, olenkin tänään ex tempore lähdössä Tampereen suuntaan täältä pääkaupunkiseudulta ja yks mimminmentävä peruutuspaikka kiinnostaisi suuresti!

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille kylässä käyneille :haart:

Olipas mukava päivä ja ilta! Hauska juttu, miten nämä miitit voi antaa niin paljon voimaa ja intoa omaan puuhailuun. Oli tosi kiva nähdä uusia ja vanhoja punttimimmejä ja höpötellä niitä näitä. Jos laskin oikein, niin meitä taisi olla yhteensä 34!! Mieletöntä :lol2:

Toivottavasti saitte potkua omiin treeneihin ja kisahaaveisiin ja ehkä jotain jäi niistä dvd:istäkin mieleen (vaikka miitti taisikin olla kaikilta muilta osin paljon antoisampi!). :D

Jos muuten joillakin jäi se maksu niin multa voi maililla pyytää tilinumeron. Kuten sanoin, niin mä en keltään ala kyttäämään rahoja ja lähettelemään maileja perään. Laskin tuossa, että kaikki ei kai maksaneet, vaan joku 6-8 henkeä jätti maksamatta (en tiedä tarkalleen mitä kukakin kippoon laittoi). Ei mulle sillä rahalla ole niin väliä, tuntuu vaan pöhköltä sitten niiden puolesta jotka ovat maksaneet kun toiset tulee siivellä.

Moigs!
Pääsin tässä kotiin ja kyllä nyt väsyttää! Kiitti kun Faidra järkkäsit ja kestit aimolauman ihmisiä kylässä! Terkkuja sille hauskalle harmaalle kissalle joka pomppi syliin, eikä edes purrut tai raapinut :-D Oli tosi kiva nähdä kaikkia.

Videoista se ensimmäinen oli parempi, kun konkreettisesti näki treeniä ja niitä porrasjuoksuja sun muita siellä stadikalla, ne näytti tehokkailta. Toisessa videossa ei ne treenipätkät oikein tuntuneet omilta, mutta kaikki ne kisa-asu jutut olivat hyödyllisiä! Ja siinä alussa missä se mimmi tekee aamupalaa, mitä se oikein laittoi siihen lättytaikinaan (oliko jotain täysjyvämysliä, valkuaista ja kaakaota, tuliko muuta? ei oikein kuullut :P). Vähän se treenitapa ihmetytti ja alkulätinät vähän pitkitti, mutta muuten kivan kokonaisvaltaisesti mietitty pätkä se toinen dvd oli, vaikka ensimmäisestä dvd:stä pidin enemmän.
Vaparivideot toki viihdytti, mutta lopussa oli mahtavaa vaan lätistä kaikenmaailman juttua. Huomenna junppaillaan syödyt keksinpalaset pois :)

Ja vaikkei tästä kysyttykään mitään, mä tykkäsin siitä posetuokiosta. En ole leireillä tms käynyt saati kauheasti tuollaisiin asioihin panostanut niin oli ihan kiva nähdä miten hommat tehdään, thanks Mimmi!
Ja kiitti Rae-:lle kun jaksoit kyysätä!

Kiitos ihan tuhannesti munkin puolesta. Itse en saanut oikein mitään kuvaa videoista kun aika meni näköjään nopeammin suun käydessä, mutta mitäs siitä!

Kiitos Faidralle ja kaikille uusille ja vanhoille punttimimmeille! On kyllä kiva että joku jaksaa järjestää tällaisia iltoja. :haart:

Oli kyllä kivaa!:) Isot kiitokset Faidralle järjestelyistä sekä kaikille muille mukana olleille! Mukava oli tavata vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin.

Kiitos Faidra!
Oli kiva nähdä punttimimmejä noinkin runsaslukuisena joukkona. Ja kiitos myös Mimmille posetuksista.

Mä tykkäsin kovasti Jennyn videosta, mutta se Amyn video oli siinä ruoanlaittovaiheessa todella puuduttava. Onneksi se sitten parani loppua kohden.

Amyn videossa parasta antia olivat mun mielestä ne osiot, joissa hän jutteli ja pohdiskeli siitä mitä fitness-elämäntavan kuuluisi olla, jotta se todellakin voi olla normaalia arkea ja tapoja jotka kantavat läpi kaikkien aikojen elämässä. Mua varmaan itseäni se juttu kosketti juuri siksi kun olen itse niin paljon viime aikoina miettinyt noita samoja asioita, ja tuntui hyvältä kuulla jonkun sanovan ne kaikki ääneen. Videosta olisi varmaan saanut paljon enemmän irti, jos oltaisiin istuttu pikkuporukalla katsomassa sitä, koska se sisälsi niin paljon puhetta. Amyn treenitouhu oli kyllä suhteellisen... hmm, vetelää. :rolleyes: HC:tä sen olla pittää! Harmi kun ei ehditty katsomaan Monican videota. Siinä olis ollut tiivistetysti Monican leiri - poseerausharjoittelua, pätkiä kuvauksista jne. Ehkä ensi kerralla. Ja jos Tampereen tytöt haluavat tulla pienemmällä porukalla katsomaan noita niin ilmotelkaa vaan päivää, järkätään joku minimiiitti. Joskus saattais ehtiä vaikka keskellä viikkoakin.

Ensi kerralla melkein voitais tehdä niin, että vuokrataan joku saunatila. Se maksaa enemmän, mutta sillon myös saataisiin isompi tila käyttöön. En tiedä tuntuisiko se ehkä liian "steriililtä" vai onko tällainen kotimiitti just parempi? Ainakin täällä oli tosi rento fiilis ja kaikki tuntuivat viihtyvän. :) Joku sanoi kans, että tosi hassua olla mun kotona kun on aina lukenut niin paljon juttuja, ja sitten yhtäkkiä seisookin keskellä mun tavallista elämää. Tietyllä tavalla musta se on just hyvä juttu, jotta tytöt näkee että kilpailijat ovat niin taviksia kuin tavikset (tämän lajin parissa) voi olla. :)

Naene, ne Amyn lättyset sisälsi moniviljahiutaleita, valkuaisia, splendaa ja sokeritonta kaakaojauhetta. Jennyn vastaavat sisälsi kaurahiutaleita, proteiinijauhetta, valkuaisia, splendaa (makeutusaine) ja kanelia.

edit: Ai niin, meinasin taas unohtaa. Eilen sitä hässäkkää oli niin paljon, että unohdin kertoa tästä: Kynsisalonki Näytä Kyntesi tarjoaa kaikille eilen miittiin osallistuneille 10 euron alennuksen rakennekynsistä tai kynsihuollosta. Unohdin jakaa teille ne alennuskupongit :nolo: Jos joku on kiinnostunut laitattamaan ihanat kesäkynnet, niin ilmoitelkaa vaikka mulle tai tässä threadissa niin toimitan alennuskupongin sitten teille tai vaihtoehtoisesti ilmoitan suoraan kynsisalonkiin, kuka alennukseen on oikeutettu. Kata (salongin omistaja) on yksi Suomen parhaista kynsimuotoilijoista, joten tämä alennus on aika pop! :thumbs:

Blogissa on nyt vähän juttua eiliseltä.

:D

Iso kiitos Faidralle!
Oli kyllä taas mukava miitti. Mimmin poseeraukset oli huippua. Tuntu kyllä hassulta, kun oli saman katon alla oman idolinsa kanssa. Ei voinut kuin silmät pyöreänä ihailla! Mimmin kroppa on kyllä sellainen minkä mielelläni ottaisin itsellenikin :)

Harmittaa vähän, kun meni ne hieman ohi videot. Jennyn video kyllä vaikutti mielenkiintoiselta ja myös minua minua kiinnosti tuossa Amyn jutustelut fitness-elämäntavasta. Pitäisi vaan kunnolla keskittyä rauhassa katsomaan. Voiko sulta Faidra muuten saada lainaan joitain näistä dvd:stä?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Senttu, tietysti voi saada lainaan :) Sovitaan vaan missä nähdään että saat multa dvd:n, tai toki voit tulla sen/ne hakemaankin. Ainut toivomus olisi vaan se, että saisin dvd:t sitten aina suht nopeasti takaisin etteivät ne jää ajelehtimaan sinne sun tänne tai ettei niitä lainata eteenpäin. Sitten en enää itsekään pysy perässä, että missä päin Suomea ne menevät...

Kiitos Faidralle järjestelyistä, oli kiva tavata tyttöjä livenä. Saipahan taas yhdistettyä naamoja nimimerkille :)

Sääli, että jouduimme lähtemään jo niin aikaisin, mutta yllättävien käänteiden jälkeen automme nokka suuntasi Helsingin sijasta Loimaalle... road-trip matkamme jälkeen kotiuduin eilen vasta kello 3:30.

Kiitos matkaseuralle, kyyditsijöille, uusille ja vanhoille tuttavuuksille juttuseurasta ja tietysti spesiaalikiitos Faidralle järjestämisestä! Oli taas kerran huippupäivä :)

Ja vielä yksi bodypeukku Utille :thumbs: :D

Oli oikein mukava illanvietto, monet kiitokset Kaisalle! Oli kivaa nähdä punttimimmejä livenä ja tutustua:)! Miitti Tampereen mimmeille olisi huippujees!!

Tuhannet kiitokset Faidralle, että otit pulisevan mimmilauman vastaan :D Oli ihanaa vaikka jouduinkin lähtee aikaisin Pohojanmaalle päin. Ja kiitos Halo ja Iyari antoisasta tulomatkasta :haart: - meidän pitää tehdä tollaisia useamminkin

Mahtawaa! Upeeta! Kiitos Faidralle järjestelyistä! Kyllä oli ihan huisin hauskaa ja sorbas jos mä taisin välillä kommentoida sieltä sohvalta kaikkee toudella tsaibaraa :nolo: mutta aidosti paras osuus oli se kun Amyn treenikaverin piilarit oli kuivunu siinä jossain vaiheessa :hyper: - se ei kyllä saanu irti silmiään niistä painoista- muahhaahhaa ! ja HC tä oisin kaivannu, se on sitte ihan ykköstä! palataan taas tutkalle -mä kiedon reijot nyt jalkaan ja annan kinttukarvojen kasvaa -ou jee!

Tuhannet kiitokset Faidralle, että otit pulisevan mimmilauman vastaan :D Oli ihanaa vaikka jouduinkin lähtee aikaisin Pohojanmaalle päin. Ja kiitos Halo ja Iyari antoisasta tulomatkasta :haart: - meidän pitää tehdä tollaisia useamminkin

RRRRRRROAD TRIIIIP! :rock:

Todellakin otetaan uusiksi jotain vastaavaa, automatka oli pirun hauska :D Kaisalla oli kans tosi kivaa, harmi että aika meni niin tajuttoman nopeasti. Ihanaa Kaisa kun jaksat järjestää :haart: Ja täältäkin bodypeukkua Utille :thumbs: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom