Amyn videossa parasta antia olivat mun mielestä ne osiot, joissa hän jutteli ja pohdiskeli siitä mitä fitness-elämäntavan kuuluisi olla, jotta se todellakin voi olla normaalia arkea ja tapoja jotka kantavat läpi kaikkien aikojen elämässä. Mua varmaan itseäni se juttu kosketti juuri siksi kun olen itse niin paljon viime aikoina miettinyt noita samoja asioita, ja tuntui hyvältä kuulla jonkun sanovan ne kaikki ääneen. Videosta olisi varmaan saanut paljon enemmän irti, jos oltaisiin istuttu pikkuporukalla katsomassa sitä, koska se sisälsi niin paljon puhetta. Amyn treenitouhu oli kyllä suhteellisen... hmm, vetelää.
HC:tä sen olla pittää! Harmi kun ei ehditty katsomaan Monican videota. Siinä olis ollut tiivistetysti Monican leiri - poseerausharjoittelua, pätkiä kuvauksista jne. Ehkä ensi kerralla. Ja jos Tampereen tytöt haluavat tulla pienemmällä porukalla katsomaan noita niin ilmotelkaa vaan päivää, järkätään joku minimiiitti. Joskus saattais ehtiä vaikka keskellä viikkoakin.
Ensi kerralla melkein voitais tehdä niin, että vuokrataan joku saunatila. Se maksaa enemmän, mutta sillon myös saataisiin isompi tila käyttöön. En tiedä tuntuisiko se ehkä liian "steriililtä" vai onko tällainen kotimiitti just parempi? Ainakin täällä oli tosi rento fiilis ja kaikki tuntuivat viihtyvän.
Joku sanoi kans, että tosi hassua olla mun kotona kun on aina lukenut niin paljon juttuja, ja sitten yhtäkkiä seisookin keskellä mun tavallista elämää. Tietyllä tavalla musta se on just hyvä juttu, jotta tytöt näkee että kilpailijat ovat niin taviksia kuin tavikset (tämän lajin parissa) voi olla.
Naene, ne Amyn lättyset sisälsi moniviljahiutaleita, valkuaisia, splendaa ja sokeritonta kaakaojauhetta. Jennyn vastaavat sisälsi kaurahiutaleita, proteiinijauhetta, valkuaisia, splendaa (makeutusaine) ja kanelia.
edit: Ai niin, meinasin taas unohtaa. Eilen sitä hässäkkää oli niin paljon, että unohdin kertoa tästä:
Kynsisalonki Näytä Kyntesi tarjoaa kaikille eilen miittiin osallistuneille 10 euron alennuksen rakennekynsistä tai kynsihuollosta. Unohdin jakaa teille ne alennuskupongit
Jos joku on kiinnostunut laitattamaan ihanat kesäkynnet, niin ilmoitelkaa vaikka mulle tai tässä threadissa niin toimitan alennuskupongin sitten teille tai vaihtoehtoisesti ilmoitan suoraan kynsisalonkiin, kuka alennukseen on oikeutettu. Kata (salongin omistaja) on yksi Suomen parhaista kynsimuotoilijoista, joten tämä alennus on aika pop! :thumbs: