Fitness-videomiitti Faidran kotona Tampereella la 5.5. ... part 3!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Voi porkkanamato(tyttäret opettanu mulle voimasanoja:D )...
Saisinkohan minäkin töistä vapaata tälle miitille?!

YRITETÄÄN!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Heippa Faidra ! :)

Vieläkö tällanen yksi fitness tyttönen mahtuisi mukaan porukkaan ??? Toi vkonloppu olisi itselleni juuri sopiva ja olisi kiva päästä mukaan.

Tulossa ollaan jos mahtuu / en ole töissä. :)

Voihan porkkanamato;)
meitsi joutuu olemaan tuomarina aerobicin SM-kisoissa, jotka sattuvat juuri tuolle viikonlopulle. No jos vaan kisat olisivat ajoissa ohi, niin voisin vaikka vielä ehtiä(?).Riippuu tietysti siitä, minkä ajankohdan valitsette. Pliiiiiiiiiiiiis, vaikka vähän illemmalla,jookosta?
Se otetaan vastaan mitä tuleman pitää:whip:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Hei!

Vähän olis siistiä jos sais ajoitettua suunnitellun Tampereen reissun niin että mäkin pääsisin mukaan. Olis ihan huippua nähdä teitä arvon punttimimmit, mä kun en oo ollut missään suuremmissa miiteissä ikinä mukana. Pitääkin alkaa suunnittelemaan. Onko jotain takarajaa mihin mennessä on ilmoittauduttava? Vaikka ei nää varmaan niin 100% sitovia ole, kun jokunen osallistuja kuitenkin aina karsiutuu viime metreillä. Mä ilmoittelen omasta kohtalostani myöhemmin :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saapi ilmoitella tulostaan vaikka vasta viime minuutilla tai tulla suoraan soittelemaan ovikelloa (voi tosin olla hankalaa jos ei tiedä osoitetta ;)). En laske mitään "tämän verran mahtuu" -lukua, edelleenkään, koska tiedän että viimeisinä päivinä vielä tosi moni peruu, näin on käynyt aina. Eli kaikki jotka haluavat tulla, saavat tulla ja jos ei pääsekään niin nou hätä.

Durasel, varmaan aloitellaan viiden jälkeen ja mukaan mahtuu vaikka myöhemminkin vielä. Olis tosi kiva jos tulisit! Ja sinua voisin kyllä mielelläni tavata jo aikaisemminkin vaikka niiden fitness nationals -dvd:iden katselun merkeissä... siitähän puhuttiin sillon Wolfilla. :) Pistä mulle vaikka mailia (faidra@fitnessflow.org) jos kiinnostaa!

Jennyn dvd tuli tänään! Siistiä kun paketin lähettäjänä näkyy J. Lynn. :D

Meikäläinen tulisi kanssa enemmän kuin mielellään mukaan!:hyper:

Ihanaa ihanaa ihanaa... Kiitos Faidra tälläsestä!:rock:

Oliskos jollain vielä kyytipaikkaa Helsingistä? Pääsen la 15.00 töistä,, eli sen jälkeen milloin vain ja mistä vain!:D ...ja seuraavana aamuna vimosaa pitäis olla taas duunis päk,, mut varmaa jo la-iltana olis takas tulo? ;)

Mutmutmut,, jos siis jollain on autopaikkaa hki-tre-hki,, ilmoileks miulle :love:

Camilla

Camilla

Mä oon kanssa Helsingistä päin menossa ja autokin olisi käytössä.. Jos laitetaan matkakulut puoliksi niin pääset kyllä kyydillä hki-tre-hki :)
Olis kyllä paljon mukavampi reissata matkat yhdessä kuin yksin!

Tai sitten jos jollain muulla on auto lähdössä, niin hyppäisin mielelläni kyytiin myös..

Heippa !

Tämäkin tyttö tarvitsisi kyytiä helsingistä jos johonkin kyytiin vielä mahtuu ??? toki bensakulut puoliksi jne. Itselleni on sama tulenko milloin takaisin päin joten kaikki käy. Voin myös ilmoitella tänne jos jostain syystä saisin itse auton käyttöön.

Onko suunnitelmissa järkätä tälläkin kertaa jotain vastaavaa kuvausjuttua niinku viimeksi tms? Ja onko nyyttärisapuskan tarkoitus olla bodysafkaa vai jotain muuta? :D

Mulla on EHKÄ (suurella varauksella) auto käytös joko itse ajamana tai kundikaveri lähös Tre:lle. Jos olen itse kuskina, niin 1-2 mahtuu vielä kyytiin (Jos Halo ja Iyari on tulossa megeen..), mutta jos poikakaveri on kuskina, niin joko mennään näillä tai ängetään takapenkille vielä kolmas punttimimmi :D Tai sit posotetaan junalla menemään..

Halo, tällä kertaa ihan vaan miitti. Videoissa riittää tuntikausiksi katseltavaa, jos maltatte pysyä paikallanne :) Saa tuoda ihan mitä tahansa naposteltavaa, ei väliä.

Mulla on EHKÄ (suurella varauksella) auto käytös joko itse ajamana tai kundikaveri lähös Tre:lle. Jos olen itse kuskina, niin 1-2 mahtuu vielä kyytiin (Jos Halo ja Iyari on tulossa megeen..), mutta jos poikakaveri on kuskina, niin joko mennään näillä tai ängetään takapenkille vielä kolmas punttimimmi :D Tai sit posotetaan junalla menemään..

Joo, näköjään en osaa käyttää tota quote hommaa :) Niin, tää tyttö tulis mieleellään vielä kyytiin jos vaan mahtuu ???

Camilla

Mä oon kanssa Helsingistä päin menossa ja autokin olisi käytössä.. Jos laitetaan matkakulut puoliksi niin pääset kyllä kyydillä hki-tre-hki :)
Olis kyllä paljon mukavampi reissata matkat yhdessä kuin yksin!

Tai sitten jos jollain muulla on auto lähdössä, niin hyppäisin mielelläni kyytiin myös..

Joo,, RAE,, tietty bensat puokkii!:) Mut tosissaa tullaanhan sit la-iltan/yöllä backiin helsinkiin et oon aamulla duunissa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom