Fitness SM 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Fitness vaparit on kyllä joidenkin kilpailijoiden oslta surkuhupaisaa katseltavaa, osa on notkeita kun rautakanget, väkinäisen näköistä touhua.

Siis olenko totaalinen puusilmä, vai miksi en löydä numeroa millä Aija Suokas kilpailee, tai missä noista kuvista Aija on...??
Viimeisestä BODAUS-lehdestä bongasin, ja haluaa lisää :kuvia:

Wondadog sanoi:
Siis olenko totaalinen puusilmä, vai miksi en löydä numeroa millä Aija Suokas kilpailee, tai missä noista kuvista Aija on...??
Viimeisestä BODAUS-lehdestä bongasin, ja haluaa lisää :kuvia:
Kilpaili muistaakseni numerolla kaksi, sillä on kirkkansiniset bikinit.

Palatakseni fitness-vapaaohjelmiin, joita on käsitelty paljon tällä palstalla.

En ole samaa mieltä siitä, että vaparin pitäisi olla kilpa-aerobicia, sillä siinähän ei vaadita eikä siinä saakaan olla temppuja tai akrobatialiikkeitä. Suppeutuisi vaan ohjelmien sisältö. Ja Jälleen kerran arvostelu menisi persiilleen, sillä niissä ohjelmissa tuomareiden ammattiataito on ensisijaisen tärkeää. Kaikilla on suht samoja liikkeitä eri järjestyksessä ja niissä arvostellaan suoritustekniikkaa sekä liikkeiden sitomista yms. Menis vaan vaikeemmaks tuomareilta... Eri asia on, jos eri tuomarit arvostelisi vaparit. Eikä ohjelma sais myöskään olla pelkkien telinevoimisteluliikkeiden suorittamista peräjälkeen. Mun mielestä temput ja tietyt akrobatialiikkeet on hyvä juttu, mutta huomio pitäis olla liikepuhtaudessa, liikkeiden sitomisessa, esittämisessä ja monipuolisuudessa. Eli ettei tee vaan punnerruksia, kärrynpyöriä ja kasakkaa. ;) Tämänkin arvostelu vaatii ammattitaitoa...Ja persoonallisuus on hyvä juttu! Ei tarvis olla listahitti ja teknotempoa joka ohjelmassa. Makuasioitahan nämä kaikki ovat....

"Treenataan kovaa ja vielä KOVEMPAA" :whip:

Milestäni on omituista, että Jaana Kohonen sijoittui noinkin alas...Kun vertaa esim. Sorsan kuntoon tätä Jaanaa, niin en ymmärrä miten häntä on voitu sakottaa "liiasta" lihasmassasta. Jaanahan oli aivan mahtavan näköinen !!On todella vaikeaa tietää mitä tuomarit oikein hakevat tässä bodyfitneksessä, sillä kun vertaa Jenkkinaisiin, on Suomen linjaus kyllä vähän hakoteillä. Mallikilpailut ovat ihan oma osastonsa..

Mutta hatunnosto Jaanalle, mahtava kunto!!!!

Ihan samaa mieltä Annabelin ja Miken kanssa! Ei mitään logiikkaa koko body fitnessissä.. Heidi Sorsa ja Jaana Kohonen olivat mielestäni aika samankuntoisia, ja toinen voittaa, toinen 12.!!! Ei mene jakeluun. Sit menis jakeluun, jos kaikki sijoittuneet olisivat olleet joko lihaksikkaita tai sitten näitä pienilihaisia "missityyppejä". Mutta kun oli laidasta laitaan. Kai se on se "kokonaisuus" "hyvä rakenne" ja "kehon mittasuhteet" jotka ratkaisee?! Itse toivoisin Jaanan ja Heidin tyyppisiä naisia body fitnessiin ja fitnessmallikisaan sitten nämä "missityypit".

rocket sanoi:
Vatsalihaksia ei oikei kellään näkynyt. Hö! QUOTE]

Joo oikeassa olet...piru, että harmittaa, kun vatta oli ihan sileä lavalla...Tankkausviikolla tuli välillä sellanen olo, et nyt heti lavalle, kun kunto oli oikein hyvä. Sitten kisa-aamuna, kattelin peilistä, et missäs ne vatsat oikein on?!!!Etuasento on kumminkin niin tärkeä (mulla melkein huonoin), et tota vatsahommaa pitää seuraaviin skaboihin petrata.

Helga sanoi:
Ihan samaa mieltä Annabelin ja Miken kanssa! Ei mitään logiikkaa koko body fitnessissä.. Heidi Sorsa ja Jaana Kohonen olivat mielestäni aika samankuntoisia, ja toinen voittaa, toinen 12.!!! Ei mene jakeluun. Sit menis jakeluun, jos kaikki sijoittuneet olisivat olleet joko lihaksikkaita tai sitten näitä pienilihaisia "missityyppejä". Mutta kun oli laidasta laitaan. Kai se on se "kokonaisuus" "hyvä rakenne" ja "kehon mittasuhteet" jotka ratkaisee?! Itse toivoisin Jaanan ja Heidin tyyppisiä naisia body fitnessiin ja fitnessmallikisaan sitten nämä "missityypit".

Juuri näin! Itsekin ihmettelin Jaanan (Kohonen) sijoitusta, sillä Jaanalla oli aivan mieletön fysiikka: pyöreät ja sopusuhtaiset lihakset. Tsemppiä vain Jaanalle tuleviin koitoksiin!
Maailmalla (=EM- ja MM-kisat) sitä tunnutaan arvostavan selvästi lihaksikkaampaa fitness-vartaloa!

Mielettömän suuri kiitos positiivisesta palautteestanne :worship:

Itse olin todella pettynyt sijoitukseeni - joka ei nyt varmaan niin suuri yllätys ole - kuka voisikaan olla tyytyväinen sijoittuessaan skaboissa kahdenneksitoista kaiken kovaakin kovemman uurastuksen jälkeen, jonka kisoihin valmistautuminen kuitenkin vaatii. Taas toisaalta olen niin kunnianhimoinen, että ykköspokaali on vain sitä jotain ja voitettu, kaikki muut sen jälkeen on hävittyjä.

Olen monet kisat käynyt läpi ja todennut, että nää skabat joka tapauksessa meni multa parhaiten. Ekaa kertaa kykenen itse katsoo kuvia ja olen ihan suht koht tyytyväinen näkemääni, vaikkakin olisin omasta mielestäni voinut olla aavistuksen verran vielä tiukemmassa kunnossa. Liian tyytyväinen en tietenkään ole, aina on parannettavaa...kehitys loppuu juuri siihen hetkeen, kun on itseensä liian tyytyväinen, siispä nöyryyttä nää Fitness ja Kehonrakennus urheilulajeina vaativat ehdottomasti!

Mua ei ole ihan helppo lannistaa, joten totesin, että "yrittänyttä ei laiteta" ja ehkä jo ensi vuonna tai seuraavana mut nähdään lavalla isompana, tiukempaakin tiukempana jne. ...lajin vaihto siis taitaa olla nyt edessä... :thumbs:

MUTTA SIIS VIELÄ KERRAN SUURI KIITOS KAIKILLE TUKI- JA KANNUSTUSJOUKOILLE!!! OLETTE AIVAN MAHTAVIA!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hippa sanoi:
Onks Faidran videota netissä?

En laittanut omiani nettiin, kun tässä ketjussa tuli jo linkki sivulle, josta voi ladata vaparit&kisan sisältävän videon :)

Mun videopätkät on myös sen verran suuria, ettei tila ainakaan koulun palvelimella niille riitä. Jos joku niitä kuitenkin haluaa, niin esim. Messengerin kautta voin kyllä lähettää (osoite löytyy profiilista).

Domina sanoi:
Mua ei ole ihan helppo lannistaa, joten totesin, että "yrittänyttä ei laiteta" ja ehkä jo ensi vuonna tai seuraavana mut nähdään lavalla isompana, tiukempaakin tiukempana jne. ...lajin vaihto siis taitaa olla nyt edessä...

Jotain tällaista Suvi taisikin salilla vihjaista. Tsemppiä vaan kauheasti! :thumbs:

Vielä semmonen jäi askarruttamaan, että mikä oli Piiroisen (naisten B-F numerolla 14) kunnon plussat ja miinukset? Mun mielestä hän oli myös yksi parhaimmista ja osasi esittää itsensä mainiosti lavalla. Vatsapalat oli hienot, drool...

Tietääkö joku että mistä saa kaikkien kilpailijoiden pisteet selville body-fitnesistä.. Olis kiva tietää että millasia pisteitä muut on saanu... Täytyykö soittaa liittoon?

Suuri kiitos fitness videon kuvaajalle. Hyvin kuvattu! Oli tosi kiva katsella koneelta kisat kun en päässyt paikanpäälle. Olisiko jollain bodyfitness osio videoituna?

juha79 sanoi:
Tietääkö joku että mistä saa kaikkien kilpailijoiden pisteet selville body-fitnesistä.. Olis kiva tietää että millasia pisteitä muut on saanu... Täytyykö soittaa liittoon?
Katoppa liiton sivuilta..

Kiitos Jeejeex hienosti kuvatusta kisavideosta! Yleensä kuvaajat sortuu turhaan zoomailuun vertailuissa ja vapaaohjelmissa, mutta sä kuvasit onneks lähes koko ajan samalta etäisyydeltä, joten vertailuita oli helppo seurata.
Teit ison homman, mahtava juttu!

En saa auki jeejex:in sivua josta kisavideon voisi ladata...neuvoja :( ?

Zebra sanoi:
Kiitos Jeejeex hienosti kuvatusta kisavideosta! Yleensä kuvaajat sortuu turhaan zoomailuun vertailuissa ja vapaaohjelmissa, mutta sä kuvasit onneks lähes koko ajan samalta etäisyydeltä, joten vertailuita oli helppo seurata.
Teit ison homman, mahtava juttu!

Kiitos vaan kaikille palautteesta. Mukava kuulla, että video kelpasi, vaikka olikin kuvattu ihan käsivaralta. Mulla on nauhalla kaikki muutkin kisat. Ne vaan pitäisi ensin editoida...

Jos joltakulta löytyy sopiva palvelin, niin tuon Fitness videon voisi ottaa sinne levitykseen. Saisin päästää meidän palvelimen pois ikeestä.

http://bambu.atostek.com/~jeejeex/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom