Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kilpaili muistaakseni numerolla kaksi, sillä on kirkkansiniset bikinit.Wondadog sanoi:Siis olenko totaalinen puusilmä, vai miksi en löydä numeroa millä Aija Suokas kilpailee, tai missä noista kuvista Aija on...??
Viimeisestä BODAUS-lehdestä bongasin, ja haluaa lisää
rocket sanoi:Vatsalihaksia ei oikei kellään näkynyt. Hö! QUOTE]
Joo oikeassa olet...piru, että harmittaa, kun vatta oli ihan sileä lavalla...Tankkausviikolla tuli välillä sellanen olo, et nyt heti lavalle, kun kunto oli oikein hyvä. Sitten kisa-aamuna, kattelin peilistä, et missäs ne vatsat oikein on?!!!Etuasento on kumminkin niin tärkeä (mulla melkein huonoin), et tota vatsahommaa pitää seuraaviin skaboihin petrata.
Helga sanoi:Ihan samaa mieltä Annabelin ja Miken kanssa! Ei mitään logiikkaa koko body fitnessissä.. Heidi Sorsa ja Jaana Kohonen olivat mielestäni aika samankuntoisia, ja toinen voittaa, toinen 12.!!! Ei mene jakeluun. Sit menis jakeluun, jos kaikki sijoittuneet olisivat olleet joko lihaksikkaita tai sitten näitä pienilihaisia "missityyppejä". Mutta kun oli laidasta laitaan. Kai se on se "kokonaisuus" "hyvä rakenne" ja "kehon mittasuhteet" jotka ratkaisee?! Itse toivoisin Jaanan ja Heidin tyyppisiä naisia body fitnessiin ja fitnessmallikisaan sitten nämä "missityypit".
Hippa sanoi:Onks Faidran videota netissä?
Domina sanoi:Mua ei ole ihan helppo lannistaa, joten totesin, että "yrittänyttä ei laiteta" ja ehkä jo ensi vuonna tai seuraavana mut nähdään lavalla isompana, tiukempaakin tiukempana jne. ...lajin vaihto siis taitaa olla nyt edessä...
Katoppa liiton sivuilta..juha79 sanoi:Tietääkö joku että mistä saa kaikkien kilpailijoiden pisteet selville body-fitnesistä.. Olis kiva tietää että millasia pisteitä muut on saanu... Täytyykö soittaa liittoon?
emiliana sanoi:Katoppa liiton sivuilta..
Zebra sanoi:Kiitos Jeejeex hienosti kuvatusta kisavideosta! Yleensä kuvaajat sortuu turhaan zoomailuun vertailuissa ja vapaaohjelmissa, mutta sä kuvasit onneks lähes koko ajan samalta etäisyydeltä, joten vertailuita oli helppo seurata.
Teit ison homman, mahtava juttu!