Robby.R sanoi:Heidi Sorsa näytti todella kovalta noissa kuvissa ja onnittelut voitosta.
Mutta jos Sorsan fysiikka oli voittaja tyyppiä, niin miksei Rachel Kauppila ollut edes kolmen parhaan joukossa??
Taisi olla liian kuiva ja kireä.. Ainakin pakaroista puuttui kaikki naisellisuus, vaikka tiukkaa lihaa oli.
Itse olen tosi iloinen Heidi Sorsan menestyksestä
Viime vuonna olin ihan käärmeissäni, mutta silti ihmetyttää, että nyt Tunturin X-malli ei sitten riittänytkään voittoon, vaikka viime vuonna se riitti ohittamaan Sorsan.Noh en ollut paikan päällä ni en voi tietää miltä homma näytti livenä.
Itse olen Suomen fitness-scenestä TODELLA pihalla, mutta alan lehtiä ja Pakkista lukemalla olen antanut itseni ymmärtää, että tuomarilinja Suomessa saattaisi vaihdella paljonkin vuodesta toiseen, vailla mitään logiikkaa kuten muutama täällä toikin jo esiin. Puhumattakaan siitä, että fitnesskilpailijat "suuressa maailmassa" lienevät kautta linjan lihaksikkaampia ja myös tiukempia kuin Suomessa, jossa arvostetaan (vissiin sitten ainakin tällä hetkellä) "kauneutta ja naisellisuutta" - mitä sekin sitten tarkoittaa, ovat meinaan niin katsojan silmässä nuo(kin) jutut, ettei ole tosikaan.