Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En mä nyt näkis että toi Ouraman voitto mikään aivan hirveä oikeusmurha ollut. Varmaan monella paikan päällä olleella vaikuttaa asiaan myös tämä "törmäys".

Bf-163

:dance:Kyllä -163 sarjan sijoitukset kummastuttaa !! Joka vuosi eri säännöt wai tuomareistako johtuu !!! Kaikki olivat kauniita ja hyväkuntoisia :)

Mikä tuossa on että jengiä ei päästää sinne katsomoon vaikka 1h ennen tai ihan omatahtisesti. Nyt tuntia ennen jo hirveä ryysis oviaukkojen kohdilla, ja tukkii käytävät vaan. Ammattilaiskisoihin kun ovet aukesi meininki oli kuin teinitytöt menisi robinin keikalle. :D

Mikä tuossa on että jengiä ei päästää sinne katsomoon vaikka 1h ennen tai ihan omatahtisesti. Nyt tuntia ennen jo hirveä ryysis oviaukkojen kohdilla, ja tukkii käytävät vaan. Ammattilaiskisoihin kun ovet aukesi meininki oli kuin teinitytöt menisi robinin keikalle. :D

Juu ei kyllä tarvinu ite kävellä edes ku lähti hirvee rynniminen sisälle. No ainakin se ihmisvirta vei mut suht hyville paikoille :D

- - - Updated - - -

En mä nyt näkis että toi Ouraman voitto mikään aivan hirveä oikeusmurha ollut. Varmaan monella paikan päällä olleella vaikuttaa asiaan myös tämä "törmäys".

Itse asiassa mä missasin ton koko törmäyksen joten mun mielipide on ihan puhtaasti sen kunnon puolesta sanottu ja mun mielestä nyt toi Yasemin ei ollut parhaassa kunnossa siitä sarjasta. PISTE!! Se Annu hyökyvaara joka tais jäädä viidenneks olisi ansainnut paljon paremman sijotuksen, mutta ei nyt sekään menny niin kun piti.

En mä nyt näkis että toi Ouraman voitto mikään aivan hirveä oikeusmurha ollut.

Samat fiilikset kuvien perusteella.

Mielestäni tuomaristo on voinut nukkua yönsä ihan rauhassa perustuen siihen että tuomiot on annettu päivän kunnon mukaan, eikä siihen ole vaikuttanut aiempi kisamenestys saati serkun kummin kaiman suhteet. Aiempinakin vuosina on tainnut olla tapauksia että paikanpäällä katsomosta on katsottu miten sijoitukset pitäisi mennä, mutta kuvissa kunnot näyttääkin aivan erilaisilta kuin katsomon takariville.

Tiukemmalla paketilla Päkkilä olisi saattanut Yaseminin kiilata sivuun ja kärkipää olisi muodostunut eritavalla. Tällä kertaa tiukkuutta selvästi arvostettiin sarjassa kuin sarjassa, ja niinhän se pitää olla että päivän kunto ratkaisee!

Nyyssölä on kyllä tyylikäs paketti ja aivan eriluokan keho verrattuna Kokkoseen ja Honkalaan. Kokkonen ei valitettavasti missään nimessä kuulu pro tasolle. Honkala ei missään nimessä huono ollut, mutta koko on pieni huippuihin nähden.

Kyllä suomalaiset ovat pitkän matkan päässä pro ukoista. Ainoastaan Savolainen ja Leino on pystynyt seisomaan huippujen vierellä ilman järjetöntä kontrastia.

Megamies: Sulla on hyviä kuvia tuolla. Voisitko lähettää af naisten sarjan kuvia mulle s-postiin? riitasointu_(at)hotmail.com. Olisin todella kiitollinen :) Tulee lähinnä omaan fb käyttöön,ilmoitan halutessasi kuvaajan nimen julkaisuissa.

Viimeksi muokattu:
Tiukemmalla paketilla Päkkilä olisi saattanut Yaseminin kiilata sivuun ja kärkipää olisi muodostunut eritavalla. Tällä kertaa tiukkuutta selvästi arvostettiin sarjassa kuin sarjassa, ja niinhän se pitää olla että päivän kunto ratkaisee!

Jos tiukkuutta arvostettiin, niin miksi ihmeessä hyökyvaara oli lyhyessä BF:ssä vasta viides? Ainakin keskikatsomosta vip-aition takaa näytti olevan selkeästi kirein...

Jos tiukkuutta arvostettiin, niin miksi ihmeessä hyökyvaara oli lyhyessä BF:ssä vasta viides? Ainakin keskikatsomosta vip-aition takaa näytti olevan selkeästi kirein...

Annulla taitaa olla liian lihaksikas fysiikka bf:ään, oli kyllä kunto tiivistynyt sitten viikossa ja hyvältä näytti. Itse pidän hänen lavaolemuksesta. Vois pärjää hyvin esim. ff:ssä...

Tuliko kellään muulla mitään myötähäpeän tunteita tuota Shawn/Yates-pätkää katellessa kun KP alko heittää omaa show:ta? Jotenki väkisin väännettyä...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Annulla taitaa olla liian lihaksikas fysiikka bf:ään, oli kyllä kunto tiivistynyt sitten viikossa ja hyvältä näytti. Itse pidän hänen lavaolemuksesta. Vois pärjää hyvin esim. ff:ssä...

En tiedä, onko kyse niinkään pateista, vaan ennen kaikkea rakenne/mallipoliittisista seikoista. Kovin kapoinen hartialinja, eikä mitään x-frame juhlaa. Mutta kova kunto ja laadukasta lihasta.

hyökyvaara.webp

Tuliko kellään muulla mitään myötähäpeän tunteita tuota Shawn/Yates-pätkää katellessa kun KP alko heittää omaa show:ta? Jotenki väkisin väännettyä...

Mulla ainakin iski siellä paikanpäällä helvetinmoinen myötähäpeä. Ja sit se synttäri laulu Shawn Raylle ku ne ketkä laulo niin laulo kaiken lisäks väärin ja sano "happy birthday to Dorian.." ja kiusallinen hiljasuus :face:

Kisajärjestelyistä vähän rakentavaa kritiikkiä eli miten on voitu suunnitella aikataulut niin, että UUSI laji, joka varmasti kiinnostaa monia katsojia oli SAMAAN aikaan jossain messulavalla kuin päälavalla oli myös kisat käynnissä. Esimerkiksi lauantaina kisat alkoivat klo 10.00 jolloin oli miesten body alle ja yli 90 kg; tämä kesti 45 min. Sen jälkeen oli melkein 5 tuntia jolloin EI tapahtunut päälavalla MITÄÄN.....! Miksi ei esim. lauantaina järjestetty PÄÄLAVALLA klo 12.00 atletic-sarjan leuanvetoa, dippiä ja soutua ??? Olen Ruotsissa seurannut aktiivisesti paikanpäällä tätä Suomessa uutta lajia ja siellä se on niin suosittua, että siellä on OMAT SM-kisat atletic-sarjassa sekä vielä 3-4 erillistä osakilpailua. Joten järjestäjät ottakaa tämä laji ihmeessä ns. tosissaan koska tulee varmasti olemaan suosittua myös Suomessa ! Usein on Suomessa ollut kisoissa myös se mielestäni suurena puutteena, että lipunmyynnin yhteydessä EI asiakas saa vihkosta, jossa on aikataulu kisaviikonlopusta ja mikä vielä tärkeämpää kilpailijoiden nimet ja numerot, että maksanut katsoja voi helposti seurata vihkosesta kisoja. Koska ei maksanut suuri yleisö voi millään tuntea kaikkia kilpailijoita ? ! Koska tämä EI voi olla niin suuri kustannuserä järjestäjille painattaa kisavihkosta, jonka todellisuudessa kuitenkin mainostajat maksavat. Samoin se on tärkeä mainos yrittäjille, joilla on messuosasto. Samoin se on monille ns. kiva muisto sen vuoden kisoista ! T: Harri Muntila & Reijo Kivioja

^Totta joka sana.
Itsellä meni aikanaan maku tuohon touhuun, juuri tuon huonon järjestelyn ja amatöörimäisyyden takia. Kilpailijat ja yleisö toimivat pelkkänä rahasampona, mitään vastinetta ei saa. Olen itse kilpaillut useammassa eri lajissa, junnusarjoista aikuistensarjoihin, ja samaa amatööritouhua saa hakea luultavasti jostain salikisoista. Jopa nuorten YU piirimestaruuskisat ovat paremmin hanskassa.
Tässähän on nyt myös tarjottu jo selkeää muutaman viikonlopun bisnesideaa, esim. Cateringalan yrittäjälle. Jos kerta ruokapuoli tuolla on oikeasti edelleen noin surkeasti hoidettu, niin johan sinne voisi mennä soppatykin kanssa pihalle myymään sitä suolatonta kaurapuuroa ja keitettyjä kananmunia. Niin olisivat HC-laiffia noudattavat onnesta soikeana. Näin kärjistettynä.

Onkohan missään videota Joonas Rikkosen hienoista hetkistä lavalla? Jos ei ole, niin Mike voisi taitavana mediamiehenä väkästää jonkunmoisen kunniaa tekevän pätkän josta välittyisi se hieno tunnelma, kun yleisö nousi seisomaan ja ne hetket kun Massa ylisti Joonasta palkinnon annettuaan. Siinä taisi Joonaskin olla aika herkkänä! (:

Olen Ruotsissa seurannut aktiivisesti paikanpäällä tätä Suomessa uutta lajia ja siellä se on niin suosittua, että siellä on OMAT SM-kisat atletic-sarjassa sekä vielä 3-4 erillistä osakilpailua.

Pieni huomautus. Vaikka AF hyvässä suosiossa Ruotsissa onkin ja AF:lle on kyllä omat SM-kisat, mutta nämä osakilpailut eivät puolestaan ole athletic fitnessiä vaan Fitness five-kilpailumuotoa, joka ei puolestaan ole mitenkään IFBB:n alainen laji. Toki sitten Decembercupenissa muistaakseni on AF-sarjat.

Mutta toivotaan, että AF lähtee täällä hyvään nousuun. Tämän syksyn MM-kisathan lajissa menevät mahtaviin puitteisiin Arnold Classic Europen yhteyteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom