Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tuossa on että jengiä ei päästää sinne katsomoon vaikka 1h ennen tai ihan omatahtisesti. Nyt tuntia ennen jo hirveä ryysis oviaukkojen kohdilla, ja tukkii käytävät vaan. Ammattilaiskisoihin kun ovet aukesi meininki oli kuin teinitytöt menisi robinin keikalle. :D
En mä nyt näkis että toi Ouraman voitto mikään aivan hirveä oikeusmurha ollut. Varmaan monella paikan päällä olleella vaikuttaa asiaan myös tämä "törmäys".
En mä nyt näkis että toi Ouraman voitto mikään aivan hirveä oikeusmurha ollut.
Tiukemmalla paketilla Päkkilä olisi saattanut Yaseminin kiilata sivuun ja kärkipää olisi muodostunut eritavalla. Tällä kertaa tiukkuutta selvästi arvostettiin sarjassa kuin sarjassa, ja niinhän se pitää olla että päivän kunto ratkaisee!
Jos tiukkuutta arvostettiin, niin miksi ihmeessä hyökyvaara oli lyhyessä BF:ssä vasta viides? Ainakin keskikatsomosta vip-aition takaa näytti olevan selkeästi kirein...
Annulla taitaa olla liian lihaksikas fysiikka bf:ään, oli kyllä kunto tiivistynyt sitten viikossa ja hyvältä näytti. Itse pidän hänen lavaolemuksesta. Vois pärjää hyvin esim. ff:ssä...
Tuliko kellään muulla mitään myötähäpeän tunteita tuota Shawn/Yates-pätkää katellessa kun KP alko heittää omaa show:ta? Jotenki väkisin väännettyä...
Komeesti kyllä lagaakin.
http://www.pakkotoisto.com/kilpailut/106325-fitness-expo-2012-a-15/#post3837632Mitenkäs Jari Lammen dipit?
Olen Ruotsissa seurannut aktiivisesti paikanpäällä tätä Suomessa uutta lajia ja siellä se on niin suosittua, että siellä on OMAT SM-kisat atletic-sarjassa sekä vielä 3-4 erillistä osakilpailua.