Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
800_7816-10.webp

Mielenkiintoista tuossa tosiaan oli tuo että voitto tuli kotiin vaikka sarjassaan väistämättä näyttää hieman hoikalta.

Kehonrakennuksessa isoin ei aina ole paras ;) Vaikka olisi kaikki maailman lihakset niin rakenne jos ei ole perfect niin sellainen parempi rakenteinen vähän hoikempikin vie niitä isompia kunhan on kireä!

Liikenteenohajus toimi mielestäni ihan hyvin. Pois lähtiessä aiheutti pientä hämmennystä, kun aletiin karhuamaan 7,5e parkkimaksua. Ite en ees nähny missään, että parkki maksaa. Onneks kaverilla oli käteistä... Itse "messut"han oli oikeastaan suomen suurin lisäravinne ja treenivaate markkinat. Boostereiden poissa olo jotenkin ihmetytti. Alakerran kahvio oli aika pieni. Inbody mittauspisteen jätkät ei tuntunu tietävän koko inbodystä mitään, "mä en oikeestaan osaa nyt tohon sanoo mitää, mä oon vaa töissä täällä................." Niimpä niin. Jos maksan 20e mittauksesta, olis kiva, että siihen samaan rahaan kuuluis jonkun näkönen lyhytkin selitys siitä lapusta ja mitä tietoja siinä on. Bodaus lehtien osastoja en nähnyt missään? Joku lehti on ollut aikeissa tilata ja messuilla ajattelin tutustua alan lehtitarjontaan, eipä tarvinnut tutustua. Osastot oli todella hyvin ja asiallisesti rakennettu! Fastin standi tuli kierrettyä pariinkin otteeseen...:kuola: Jotenkin jäi noista karkeloista vähän köyhä fiilis, vaikka kiva siellä olikin darrapäivää viettää :) Jotain treeniin ja ravintoon liittyviä selkokielisiä luentoja vois mun mielestä lisätä tonne. Varmaan moni kuuntelis mielellään. Ekaa kertaa olin ja jos on lahdessa uudestaan, varmasti meen. Arvosanaksi annettakoon 3/5:piis:

Huvittavaa, että koko viikonloppuna finaalien sijoituksista muutama veikkaus heitti, paitsi BF lyhyessä vain 6. sija osui :D Itse olisin kärkikolmikkoon laittanut Vähäkuopuksen, Päkkilän ja Hyökyvaaran. Hyvä kun koitetaan kovasti puolustella yasminea, mutta jotenkin jäätävää kun muiden sarjojen voittajat sai kunnon aplodit, mutta yasminelle taputti vain muutama. Overall -päätöksen jälkeen ei tainnut enää kukaan taputtaa. Ehkä koko salillinen ihmisiä oli vain niin tietämättömiä ja typeriä :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hyvä kun koitetaan kovasti puolustella yasminea, mutta jotenkin jäätävää kun muiden sarjojen voittajat sai kunnon aplodit, mutta yasminelle taputti vain muutama. Overall -päätöksen jälkeen ei tainnut enää kukaan taputtaa. Ehkä koko salillinen ihmisiä oli vain niin tietämättömiä ja typeriä :rolleyes:

Ei kai täällä kukaan ketään ole yrittänyt puolustella, pohdittiin vain seikkoja, millä perusteella Ourama oli ykkönen (kirein?). Vaikka itse olisinkin laittanut ainakin Vähäkuopuksen ja Päkkilän Ouraman edelle, en silti edelleenkään usko todellakaan, että taustalla on sen kummemmin mitään, kun tällaisia heitettiin täällä ilmoille.

Tuomelan Iidassa on kyllä ihan hurja potentiaali. Komea malli, rakenne, symmetria ja raamit, tuohon vaan kun pari kolme vuotta pahkuraa niin tytöstä on ihan mihin vaan. Go aida :haart:

Ensimmäinen kisaaja nordic pro - bb kilpailussa hyvin samannäköinen kuin Kai Greene offilla! ( Samoin poseeraustyyli :D )

Näytöllä näytti muuten kisaajien jalat, vyötäröt ja hartiat paljon pienemmiltä kuin ne oikeasti oli, ois voint säätää paremmin tai jotain..

Tuolta minun ottamani kuvat jotain vielä puuttuu, mutta päivitellään kokoajan:
http://power.1g.fi/kuvat/Fitness+Expo+2012/

Kiitos! Kiva katsella kun on selkeästi lajiteltu ja hyvin saatu vertailukuvia, vaikka eivät nyt laadullisesti olekkaan mitään terävintä kärkeä :) Niin ja löytyi se Mikan vaparikin nyt vihdoin kun tuo youtube pätkä on aikamoista kuraa katsella! On se vaan niin ylivoimainen ja kovas tikis RISTUS! Ansaittuja onnitteluja ja hatunnosto täältä Mikalle!

Toivottavasti tässä ei nyt käy taas niin, että ensi viikolla postitellaan bodauspokaaleja kehonrakennusliiton piikkiin.. On kyllä todella kummallista, ettei tuloksia ole nähtävillä :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom