Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oli kyllä koko Ouraman lavakäyttäytyminen tosi erikoista, se näytti siltä kun olis ollu unessa koko ajan eikä pistäny mun mielestä yhtään efforttia siihen tekemiseen. Ja sitten vielä kävelee toista päin, vaikka ihan hyvin näki että toinen kisaaja just alottamassa omaa T-kävelyä. Ihme kikkailua. Vaikutti lähinnä vaan välinpitämättömältä ja ylimieliseltä. Voin tietysti olla väärässä mutta tolta se mun silmään näytti.

Olihan mahtavat messut ja vielä mahtavammat kisat. Hiton hyvä juttu että Expo teki paluun Lahteen :thumbs:

Messualue oli mukavan tilava ja näytteilleasettajat selvästi panostaneet omiin osastoihinsa.

Itse kisat oli komeaa katsottavaa, Nyyssölä vei ansaitusti kaikki kolme pokaalia, onnittelut Mikalle!

Ja oli ne Pro-ukot melkoisia lihaskimppuja, ihan hirvitti mennä joidenkin kanssa yhteiskuvaan, kyllä sitä tuntee itsensä taas niin pieneksi :)

2012-09-08-1993.webp

Blogissa enemmän meikäläisen mietteitä lauantailta.

Uskoisin tunnistavani Mentulan takaapäinkin kun ei sen kokoisia möhköjä hirveän montaa tuollaisessa tapahtumassakaan pyöri.. olin siis näkevinäni Bullin tänään ainakin alkukilpailujen aikana keskikatsomon oikeassa etulaidassa keltaisessa t-paidassa.

Niin oli. Hemmetti mekää ei nähty!

Niin oli. Hemmetti mekää ei nähty!

No joo.. eipä tuol ehtiny nähdä kuin paria pakkislaista lavalla ja sit Sannulia ja Terminatoria ehdin moikata ohimennen just kun olin lähdössä narikasta autolle ja kohti koti-Espoota. Mielelläänhän siinä ois moikkaillut tuttuja, mut ei sattunu oikein ketään tulemaan vastaan siinä kun messualueella pyörin..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tätä muuten ihmeteltiin siinä muutaman tyypin kanssa ja et mitäs helvattia tuolla just tapahtui.. Vähäkuopusta päinhän se selkeästi käveli kun kaarsi t-kävelystä pois ja tuskin tyttö kuitenkaan purjehti lavalla ihan silmät kiinni?

Ai hieman katoin sitä touhua,vois antaa miinuspisteitä epäurheilijamaisesta käytöksestä,aivan varmasti tahalteen teki. Vaikutti todella ylimieliseltä ja voitto olisi omasta mielestä kuulunut Vähäkuopukselle.

Numeroita ei ollut arvottu,selvästi parhaimmat tai nimekkäimmät kilpailijat keskellä joka sarjassa bf:ssä. Ihme kikkailua.

Tätä muuten ihmeteltiin siinä muutaman tyypin kanssa ja et mitäs helvattia tuolla just tapahtui.. Vähäkuopusta päinhän se selkeästi käveli kun kaarsi t-kävelystä pois ja tuskin tyttö kuitenkaan purjehti lavalla ihan silmät kiinni?[/QUOTE]

Jep, lyhyessä bf:ssä Päkkilä oli YO:ta kovempi ja olis ansainnu voiton. Tosiaan tää YO on astellut avioliiton satamaankin silmät kiinni, ku kattoo hänen miesmakuaan...

Aika töykeesti kyllä lanas melkein Kuopuksen...

Tonne pitäis hommaa kokonaan ulkomaalaiset tuomarit, jotka olis puolueettomia, nyt menee vähän "kotiin päin" noi sijoitukset... ai niin, nekin pystyy lahjomaan...

Paikan päällä tietää tulokset reaaliajassa... ja näkee kaikkien kondiksen.

juttelin tänää yhen raskaan sarjan kisaajan kanssa kuka ei päässy finaaliin ja kysyin mones se lopulta oli.vastasi ettei edes tiedä kun ei ole tuloksia kerrottu..

Team-andron kuvista päätellen Utin kunto vielä vähän vajaa, liene tähtäin puhtaasti MM-kisoihin..

12 viikkoa dieetannut, eikä tosiaan ainakaan omien puheiden mukaan kauheita paineita ottanut näistä skaboista...eli tuleviin koitoksiin, hullua se olis ollut tonne sata lasissa vedättääkkin.

Niin, että kyse nyt on sitten siitä, että ainoastaan numerojärjestelyillä saatiin tällaiset tulokset, ja että ne finaalin ulkopuolelle jääneet olivat fysiikoiltaan parhaita? Heh. Lisäksihän tässä sitten yksi kilpailija vielä äityi tahalleen törmäilemään toisiin kilpailijoihin, että varmistaisi voittonsa =D

Kyllähän minäkin olen tässä vuosien aikana ehtinyt olla tuomareiden kanssa eri mieltä joistakin sijoituksista, viimeksi eilen kilahtelin TOC figuresta, kun löysä ja huonon mallinen Allison Frahn sijoitettiin neljänneksi mm. ennen jumalaista Larissa Reisin fysiikkaa, ja vieläpä löysin EVER Felicia Romero oli kuudes! Olen kuitenkin tyydyttänyt elämäni draaman, juonien, rikosten selvittämisen ym tarpeen seuraamalla CSI:tä, Criminal mindsejä ym. ja uskonut aina siihen, että bodykisoissa erimielisyydet sijoituksesta johtuvat ainostaan siitä seikasta, että täydellisen fysiikan puuttuessa, ja kun lavalla on hyvin eri tyylisiä fysiikoita, homma loppujen lopuksi palautuu henk.koht mieltymyksiin painotuseroista, tuomareilla toki keskenään ja suhteessa faneihin sääntöjen rajoissa. Uskon, että tuomarit hoitavat hommansa parhaan kykynsä mukaan, mikäli en uskoisi, ei tämän lajin seuraamisessa olisi mitään järkeä. Saati siinä, että kisoihin ylipäätään osallistuu. Mikäli itse tosin olisin tuomari myös bodylajeissa, tarvisin tosin parhaan kykyni mukaan arvostelemiseen vähän enemmän vertailuita kuin nykypäivän tuomareille sallitaan.

btw. eipä ole muuten lajin ensimmäinen "törmäys". Tämän vuoden Jr Usassa Sarah LeBlanc ja Tristan Higgason yltyivät lavalla meininkiin, joka näytti katsojan silmään jopa kunnon catfightilta. Tuomari joutui puuttumaan peliin. ha ha ..

Ei kyllä jaksa enää naurattaa toi tulosten julkistamisten kesto... Ja joo joo, "oisit ollu paikalla, ni tietäisit", jotain rajaa kuitenkin! Paikalla oltiin, mut piti lähteä kesken poies.

Ekaa kertaa olin kahtomassa ja ens vuonna uuelleen.

Kritiikkiä vois kyllä antaa.. Suuri käsi sille, et tälläsiä järjestetään Suomessa, mutta on tämäki tapahtuma sen verran useesti järjestetty, et järjestävän tahon pitäis kyllä nyt istuttaa pyöreen pöyän ääreen ja miettiä mikä meni vikaan. Missä onnistuttiin/ missä ei/ missä on parantamisen varaa. Eiköhän järjestävällä taholla pitäis olla sen verran ammattitaitoa, et tajuttais koko ajan kehittää ja viedä tapahtumaa parempaan suuntaan.. Ja jos ei päästä asioissa tikusta pidemmälle, niin uusia tahoja messiin jotka osaa organisoida.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom