Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei siinä omien eväiden syömisessä mitään pahaa ole. Itsekin olen vuosikymmenen vierestä seurannut, kun omia eväitä kuskataan jokapaikkaan mukana. Kyllä se välillä vähän huvittaakin :) Itsellä tosin ei ole itsekuria moiseen elämäntapaan. Anteeksi oftopic

Kuvia olis kyllä mukava saada noista loppukisoista....

Elekää nyt hermostuko akat noista sedän jutuista. Ei setä millään pahalla tarkoittanut. Kunhan vaan lämpimiksensä porisi eikä pieni itseironia varmaan olisi pahitteeksi kelleen.

^Mä hihittelin noille jutuille kuin pahinkin teinix.

Kait sitä kaikki saa tehdä ja elää sellaista elämää kuin tykkää, mutta kyllä pikkasen käy sääliksi kun suurin osa näistä ei tule ikinä edes olemaan kisakireänä vaikka sinne lavalle kipuaisivatkin. Itsekin on tullut raahattua jos jonkin näköistä evästä, (ei sentään ihan kylmälaukkuja, joku raja) kunnes tajusin että sitä voi olla ihan yhtä "fit" ilman että koko elämä hyrrää tuon asian ympärillä.

Anteeksi OT.

Elekää nyt hermostuko akat noista sedän jutuista. Ei setä millään pahalla tarkoittanut. Kunhan vaan lämpimiksensä porisi eikä pieni itseironia varmaan olisi pahitteeksi kelleen.

En mä ainakaan hermostunut vaan nauroin. Lähinnä siksi hieman kiteytin ettei koko ketju mene nyt muiden eväiden ihmettelyksi ja fitness-wnb-tyttöjen parjaamiseksi vaikka sekin saattaa jostain kohdin olla hupaisa aihe.

Let's move on! :)

Kait sitä kaikki saa tehdä ja elää sellaista elämää kuin tykkää, mutta kyllä pikkasen käy sääliksi kun suurin osa näistä ei tule ikinä edes olemaan kisakireänä vaikka sinne lavalle kipuaisivatkin. Itsekin on tullut raahattua jos jonkin näköistä evästä, (ei sentään ihan kylmälaukkuja, joku raja) kunnes tajusin että sitä voi olla ihan yhtä "fit" ilman että koko elämä hyrrää tuon asian ympärillä.

Anteeksi OT.

Mun valmentaja ainakin sano että mun on pakko ottaa eväät mukaan fitness expoon, mutta mä söin evääni autossa ettei vaan ketään olis häirinny ;)

Anteeksi OT.

Hyvin sanottu. Ja jos vielä saa mainita, että ^ kirjoittaja on joskus itsekkin kisannut :)

Porukka voisi linkitellä kuvia enampi tänne, kun en itse jaksa laiskana selata gallerioita läpi, thääänks!

Ei tossa minusta mitaan ihmeellista ole kun eihan noilla messuilla ole edes mitaan ruokatarjoilua tarjolla. Tai ainakaan viime vuonna ei saanut muuta kuin kahvia ja sampylaa. Ois varmaan ihan hyva idea pystyttaa joku nakkari mista sais kanasalaattia tai kana patonkeja ettei tarvii koko paivaa protskupatukoita massyttaa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse en ihmettele yhtään omia eväitä. Minä en ainakaan löytänyt paikasta muuta kuin hodareita, söin semmosen ja karkkia :). Stnamoinen näläkä oli kun tuolta lähtiin, vitutti!!!
Omat eväät lähtee itelläkin messiin ens kerralla. Mitään safkaa sieltä ei saanut ja hodaria ei safkaksi voi sanoa. Patukoita ei jaksa mussuttaa, joten onneksi oli lauantaina kotitekoisia pullia autossa. Hirveessä nälässä tänäänkin menin, puolikas subi tuli vedettyä kun käytiin kaupungilla tauolla Tipen kanssa. En ihmettele, että jengi kantaa mukanaan jotain safkaa.

Ja lyhyt BF meni niin väärin, ettei mitään. Ja overall olisi pitänyt mennä ehdottomasti Saariolle.

PIstäkää videoita ulos jos joku olis sattunut kuvaamaan vapareita. Sitä ku ite oli bäkkärillä niin ei nähnyt mitään... Ja se Nyyssölän vaparikin olis kiva nähdä! Missä muuten ne tulokset Body SM:stä viipyy? Ja ne tuomarikortit, ne on pakko saada nähdä! :) :)

Joo-o, kaikinpuolin hieno päivä oli mut toi ruokapuoli kyllä pistää ärsyttämään. Ite ekaa kertaa kattomassa kisoja, luulin että ois jotain järkevää ruokaa siellä. Nojoo ku en hirveesti hiilareita tällä hetkellä syö niin eihän se hodari ja kermaperunat kuulosta hirveen hyvälle. Proteiinipatukan pupeltaminen on ihan täysin perseestä. Hirvee nälkä oli
:( oma vika tietenki ku en ottanu eväitä mut jotenkin oletin et tollasessa tapahtumassa, joka on kuitenkin treenaajia täynnä ois jotain järkevää ruokaa.
Ite kans ihmettelin lyhyen bodyfitnessin tuloksia, varsinkin se overall.. WTF

Ja lyhyt BF meni niin väärin, ettei mitään. Ja overall olisi pitänyt mennä ehdottomasti Saariolle.

Komp komp - Hapatti ikävästi fiilistä tuo et ojennettiin isoin pokaali ja overall-voitto aivan väärälle mimmille.. :jahas:

Ihan läppä toi Palumbon torimarjavideo.:D Kummatkaan ymmärrä toisia. Ei myyjä eikä ostaja.:D Toinen höpöttää suomea vaan vastaukseksi ja toinen yrittää saada ostettua jotain.:D

Komp komp - Hapatti ikävästi fiilistä tuo et ojennettiin isoin pokaali ja overall-voitto aivan väärälle mimmille.. :jahas:

Kyllähän siinä kieltämättä jäi paska maku suuhun ku voitto meni väärälle ihmiselle. Ja lähteekö tää overall voittaja nyt sit em kisoihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom