Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Offtopikiksi menee, mut samaan sarjaan naurettavuudessa menee myös Fastin poikien risteily ja omien eväiden kantaminen sinne. Voi viddu, kyllä olisi sata varmasta saanut laivaltakin dieettisafkaa tilaamalla.

Vittuuuuuu, tuo kylmälaukku juttu on HC :D

Ja jottei nyt täysin ohi aiheen mene niin:

Nyyssölä oli kyllä hienossa kunnossa, ja tuo Ammattilaiskisan voittanut näytti aika kookkaalle.

Ari oli harmittavan huonossa kunnossa.

E: Ja ei kai Virmajoki hävinny tälle jasmiinalle, vai mikä se oli?

:zzzz: Ketä kiinnostaa joidenkin syömiset tai syömättömyydet, kylmälaukut tai vesipullot, jotkut kisathan siellä piti olla?

Kuvia ja tuloksia kiitos!

Kunhan vaan tässä lämpimikseni porisin ja tosiaan, kukin tyylillään. Pahoittelut off-topicista.

Pitää kait jotain asiaan liittyvääkin laittaa eli Ouramahan oli hyvässä kunnossa. Minusta Päkkilä oli tosin hieman parempi mutta minä olenkin maallikko. Ei kait se Ouraman voitto kuitenkaan mikään oikeusmurha ollut?

Itse en ihmettele yhtään omia eväitä. Minä en ainakaan löytänyt paikasta muuta kuin hodareita, söin semmosen ja karkkia :). Stnamoinen näläkä oli kun tuolta lähtiin, vitutti!!!

Montako dippiä Lampi sai?

Itse en ihmettele yhtään omia eväitä. Minä en ainakaan löytänyt paikasta muuta kuin hodareita, söin semmosen ja karkkia :). Stnamoinen näläkä oli kun tuolta lähtiin, vitutti!!!
Yläkerrassa oli lounasravintola ja alakerrassa kahvio, josta sai kyllä monenmoista leipää ainakin vielä myöhään illalla.

Joo, toki jokainen tavallaan, mutta eipä itselle tulisi mieleenkään lähteä kantamaan jotain ehrmannia repussa, jotta katabolia ei yllätä. Ennemmin kävisin vaikka nakkarilla.

Voin kuvitella tuon näyn, kun juuri fitneselämän aloittaneet akat kaivelevat käsilaukustaan rahkaa, ja suunnittelevat yhdessä jo ensi vuoden kisoja, ja miten tulevat lavalla säteilemään, ja voittamaan itsensä :)
Ensi vuonna on GTI lehdessä aivan uudet tytöt, Bikineihin tunkua eli joudutaan pitämään muutamat karsinnat ja yks päivä expossa varattava pelkästään tuolle kuuluisalle T-homoilulle ja Mike:kin joutuu ottamaan pari viikkoa hermolepoa skabojen jälkeen ;)

Yasemin Ourama leijaili kp:n krediiteillä. Rupes vituttaan kyllä toi lyhyen bf sijotukset. Olisin kyllä olettanu että mari päkkilä olis vieny sen mut ei niin ei.

Meinaatko, että laji on niin korruptoitunut, että KP pystyy vaikuttamaan tuomareiden päätöksiin? Kysyn siis ihan tosissani, koska en tunne tätä fitnesspuolta niin syvällisesti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lampi "jäi" 81 dippii

Meinaatko, että laji on niin korruptoitunut, että KP pystyy vaikuttamaan tuomareiden päätöksiin? Kysyn siis ihan tosissani, koska en tunne tätä fitnesspuolta niin syvällisesti.

No kyllä se siltä vaikutti että kp:lla oli aika iso ääni siinä lyhyessä sarjassa, koska mari päkkilä ja muutama muukin oli mun mielestä parempi kuin yasemin. Ja koska yasemin voitti body fitnessin overallinkin vaikka oli huonompi kuin ne kaks muuta kisaajaa niin kyllä kp varmasti vaikutti tuomarien ääniin. Tosiaan tää oli vaan mun mielipide ja kyllä se yasemin oli hyvässä kunnossa mutta ei ansainnut voittoa.

Lampi sanoi suorituksen jälkeen itse että 151 on tämänhetkisen kunnon mukaan utopiaa. Reeneissä kuulemma saanut parhaillaan 120 mutta kunto ei osunut näihin kisoihin. Sanoi että treenaa vuoden ja lähtee uuteen yritykseen :)

Ainahan näin on ollut.

Ja voi jekku tota fitnesmuijien HC-laiffia. On se rankkaa!!! :D

Parhaimmilla oli jopa kylmälaukku. Ainakin puolenkymmentä pientä kylmälaukkua bongasin.

Ehkä niissä oli kaljaa.

Onkohan näistä karkeloista tulossa minkäänlaista kuvakoostetta ja tuloksia. Jotain aikaisempia karkeloita pysty seuraamaan melkein livenä interwebistä mutta näissä kisoissa oli ilmeisesti syytä olla ihan livenä paikalla...

Vaikka muakin huvittaa ja naurattikin tuo miten asiat tässä ketjussa esitetään (omat eväät ja kylmälaukut mukana ja paksuperseet vetää ehrmannia nakkarin luona), niin on siinä kuitenkin joku pointtikin.

Se ettei ihminen näytä kisakireältä ripped to shreads -bodarilta tai TOP3 fitnesskissalta ei tarkoita etteikö olisi "oikeus" elää sen tyyppistä elämää ilman että vieressä naureskellaan. Itseasiassa, vain elämällä sitä elämää susta voi tulla sellainen, ja jokaisella päivällä voi olla merkitystä (etenkin jos ollaan dieetillä).

Olettaisinkin että monet näistä tyttösistä tosiaan haluaa olla jotain, ja jos ei ole valmis tekemään mitään säkrifaisseja sen eteen niin ei myöskään koskaan tule olemaan mitään. Kenties siellä oltiin miinuskaloreilla ja tarkan ruokavalion alaisena, juurikin siksi että joskus heitä voitaisi kehua kovakuntoisiksi. Välipäivä ei vain ollut nyt ja nakkarisafka tai muutkaan eivät tulleet kysymykseen.

PRO:tkin on joskus ollut taviksia.

:piis:

Muutaman vuoden ollut poissa pakkikselta ja "ilahduttavaa" huomata, että paskanpuhumisen määrä on pysynyt vakiona. Get a life (tai sit vaan se oma purkki sitä ehramia).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom