Fitness EXPO 2009

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Megamiehellä parhaat kuvat ja helppo kattoa ku on sarjat erikseen.
Ihanko totta, älä saatana. En tiennytkään, että tämä oli joku kisa, mutta laitetaan nyt ihan vittuillakseni vähän faktaa tiskiin.

_smaller.jpg


VG7G6671-19.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiinnostaa ihan vitusti, sanotko vielä kolmannen kerran oman mielipiteesi joka ei kiinnosta ketään ja jonka takia oli ihan pakko rekata. Välillä vituttaa, että teet hirveen duunin että saat kuvat online nopeaan ja hyvälaatuisena ja sitten joku vitun puusilmä tulee lässyttämään kuvien laadusta jotain. Jos Pakkotoiston galleria jaoteltaisiin sarjoihin, niin kansioita olisi aivan helvetisti ja kuvat eivät enää koskaan tulisi vuorokauden sisään online.

Sori vain, mutta oli pakko avautua kun ihan tuota turhanpäiväistä lässytystä varten piti rekisteröityä. Kelaa vähän eka mitä helvettiä tuo koko kisan kattava kuvaaminen kahden kuvaajan voimin vaatii ylipäätänsä.

Se on hyvä, että tulee jälkeenpäin lisäkuvia eri suunnista, mutta Pakkotoiston galleria keskittyy kyllä toimittamaan laadukkaat vertailukuvat mahdollisimman nopeaan. Nyt on vittu keskiviikko, Pakkiksen kuvia on avattu tähän mennessä jo joku 600 tuhatta kappaletta.
 
Kaukonäköinen kunti tuo Sandoz kun vuosi sitten rekkasi lässytystä varten. Ehkä tykkäsi Megamiehen kuvista jo silloin kjeh kjeh.
 
Mitä tulee Suomen Kehonrakennusliiton hallituksen valintoihin se valitaan tietylle aikajaksolle.
Nykyinen hallitus on virassaan 2009-2010.
Ja tähän vaikuttavat äänestyksellä jokaisen jäsenseuran edustajat olemalla liiton kokouksessa.
Mutta luulempa että paikanpäällä kokouksissa kaikesta vuosikymmeniä jatkuneista valituksista huolimatta on vain hallitus joka sitten "valitaan" uudelleen.
Olisi mielenkiintoista tietää tuleeko nykyisin jäsenseuroille liitosta mitään postia tulevista kokouksista jne.

Ja jos kerran tympii SM-kisat onhan näitä muitakin mahdollisuuksia kilpaillla Suomessa.
Ja sitä kautta ulkomaitten isompiin kilpailuihin.
31.10.2009 Riihimäellä tällainen kisa Vitabalans Nordic Open 2009
ja keväällä mahdollisesti NABBA-SM 2010.
sekä tulossa myös UPBF-Pro kilpailu 19.-20.6-2010.


Taitaa vaan olla niin, että SM-kisat ainoa mahdollisuus päästä IFBB:n MM-kisoihin, jota pidetään ns. viralliisena lajin edustajana maailmalla...
Onneksi on ANNE P, joka osaa kertoa sen mitä itse yrittää, mutta ei osaa muotoilla asiaa oikein.
Ja jos liitossa toimitaan kuten muissakin, niin aina on mahdollisuus pitää ns. hätäkokous ja valita uusi jos riittävän moni jäsen sitä vaatii... Näin ainakin muissa liitoissa, jos olen ymmärtänyt jotain oikein!
 
Taitaa vaan olla niin, että SM-kisat ainoa mahdollisuus päästä IFBB:n MM-kisoihin, jota pidetään ns. viralliisena lajin edustajana maailmalla...
Onneksi on ANNE P, joka osaa kertoa sen mitä itse yrittää, mutta ei osaa muotoilla asiaa oikein.
Ja jos liitossa toimitaan kuten muissakin, niin aina on mahdollisuus pitää ns. hätäkokous ja valita uusi jos riittävän moni jäsen sitä vaatii... Näin ainakin muissa liitoissa, jos olen ymmärtänyt jotain oikein!

Niinhän se on. Taas miesten IFBB MM-kilpailuihin lähtee joka sarjan voittajat...vai oliko se PM-kilpailuihin:rolleyes:
Sehän on selvä että jokainen kehonrakentaja haluaisi edustaa IFBB:n EM, MM-kilpailuissa mutta
kuinka moni sinne pystyy lähtemään. Naiset sentään pystyvät edustaa MM-kilpailuissa
ja hyvä joukkue on nyt lähdössäkin kunhan Suvi Heinonen olisi ollut mukana myös:).
Masters ja Classic miehet pääsevät onneksi IFBB:n MM-kilpailuihin.
Mutta ne joilla ei koskaan ole mahdollisuutta päästä IFBB:n EM,MM-kilpailuihin miksi he eivät kokeilisi
jonkin muun liiton EM, MM-kilpailuja jos hinku kokeilla pärjäämistään maailmalla.

Tai ottaa SM-voiton jälkeen kisatavoitteeksi "kellä eniten SM-mestaruuksia"...
Siinäkin tavoitetta Boogiella 6 SM-mestaruutta Rädyllä 7.:kippis1:
 
Tämän päivän etelä - suomen sanomissa väärät tulokset kisoista !!

Nice. Ei sitten näitä korjannut kukaan.
 
Eikai se nyt voi olla foorumin ylläpitäjältä mitenkään pois jos tämä sandoz pitää Megamiehen galleriaa omaa silmää miellyttävimpänä?? Vieläpä kun Mike itse sanoit että "kiinnostaa ihan vitusti".

:piis:
 
Miken kuvat on kyllä hienoja mutta tuo coppermine on melko onneton tuollaisena, varsinki 1920x1200 näytöllä. Tommonen 1g tyylinen galtsu on hiukka paljo mukavempi käyttää nimenomaan ku plärää satoja kuvia.
 
Terve täältä ahmanperseestä.
Olen ymmällä miten liitto on töpeksiny noin rankalla kädellä pistelaskua!
Urheilukanavalla kun kisat näytetään niin siinä ei varmaankaan näytetä palkintojen jakoa ollenkaan. Pisteen laskijalla ei ole muuta tekemistä kuin ynnätä pisteen yhteen sovitulla tavalla, niin sekin kämmätään voi herran pieksut sentään. Mikä fiilis sillä kilpailijalla on kun saan antaa pystinsä pois.... en halua koskaan tietää sitä tunnetta!
Jerry ja Veli-Matti Korhonen olivat mun suosikit. Hyvä Kuopio ja Boogiemania elää Vellun myötä. Vellu on treenannu 20v ja mikä hienointa ilman hormoonia... aikas hurja temppu miekannielijältä (sisäpiiri juttu)
 
Kyllä oon itekin maksanut osallistumismaksua 50 e + huoltajakortin 50 e. Tuota huoltajakorttiahan ei ole pakko ottaa ja maksaa, jos ei muka tarvii huoltajaa :D
 
Mikä tämä ihmeen huoltajamaksu hässäkkäkeskustelu on? Lappeenrannassa ja Expossa huoltajakortti kuului 50 egen kilpailumaksuun. Huoltaja per kilpailija. Joskus oli seurakohtainen huoltajakiintiö ja jos halusi ylimääräisen huoltajan niin piti siitä maksaa. Mielestäni nyt kaikki kilpailijat saivat punnituksessa kilpailija- ja huoltajakortin.
Jos palautetta pitää antaa kisajärjestelyistä, niin lisää valoa Expon takahuoneeseen ja takahuoneen kisajärjestelijöille tarkkuutta siihen, että milloin sarjat alkavat. Saimme punnituksessa tietoa, että kaikki bodyn kilpailijat esittävät putkeen vaparit ja sen jälkeen ovat finaalivertailut ja palkintojen jaot. Sunnuntaina sitten saikin tietoa paikalle saapuessa, että mennään sarja kerrallaan. Värien laiton kannalta olisi hyvä tietää, milloin on menossa lavalle.
Myös lavalle meno aikataulut järjestelijöiltä menivät kehnosti. 5 minuuttia lavalle menoon tarkoitti oikeasti 20 minuuttia ja kilpailijoita pyydettiin jonoon useampaan kertaan takatiloissa. Kyllä nyt takahuonejärjestelijöiden pitäisi tietää suunnilleen montako vertailua on per sarja. Tämä venkslaaminen vaan vaikeutti pumpin saamista lavalle menoa varten.
Kuulin myös poislähtiessäni keskustelun Expon aulassa, että yksi tuomari valitti siitä, että joutuu maksamaan parkkimaksun. Asia hoitui siinä siten, että ilmeisesti parkkimaksua ei joutunut maksamaan. Eikös tämä olisi kuulunut kilpailijoille myös. Ei se pieni maksu haitannut vaan periaate.
Muuten järjestelyt hoituivat mainiosti.
 
Olihan tuo hyvä tapahtuma. Paljon hyviä kilpailijoita ja kovia fysiikoita. Minulta suuret onnittelut kaikille finalisteille, olette kaikki minun silmissäni voittajia! Ei ole nykyään helppo tie jyskytellä sunnuntain finaaliin. Tsemppiä toki kaikille muillekin kisaajille.
 
Siis on se huoltajakortti ollut, on edelleen, mutta se sisältyy siihen 50 euroon. :) (ainakin näin olen itse asian käsittänyt, että osallistumismaksu/punnitusmaksu + huoltajakortti = 50e)
ai no mut tuohan varsin positiivista, jos sitten joskus koittaa mullekin tuo päivä..tosin karsintoihin +Kultsalle omat kisat 25-30 plus huoltajakortti

[ Maarz

Itse ainakin olen maksanut huoltajakorteista Kultsalla ja Lahdessa!! ]
sitä minäkin että jotkut mun lisäksi ovat maksaneet ja mun tuunattavat esim viime vuonna. tässäkin lienee lempparit saaneet ilmaiseksi ja muilta rahaa sitten tänne kiitos ;)
 
On tullut tunne, että olen suorastaan imbesilli, että mitäs helvettiä tänne kysymyksiäs lähettelet.
sitä minäkin että jotkut mun lisäksi ovat maksaneet ja mun tuunattavat esim viime vuonna. tässäkin lienee lempparit saaneet ilmaiseksi ja muilta rahaa sitten tänne kiitos ;)

Oletko miettinyt mahdollista yhteyttä asioiden välillä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom