Ihanko totta, älä saatana. En tiennytkään, että tämä oli joku kisa, mutta laitetaan nyt ihan vittuillakseni vähän faktaa tiskiin.Megamiehellä parhaat kuvat ja helppo kattoa ku on sarjat erikseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanko totta, älä saatana. En tiennytkään, että tämä oli joku kisa, mutta laitetaan nyt ihan vittuillakseni vähän faktaa tiskiin.Megamiehellä parhaat kuvat ja helppo kattoa ku on sarjat erikseen.
Megamiehellä parhaat kuvat ja helppo kattoa ku on sarjat erikseen.
Mitä tulee Suomen Kehonrakennusliiton hallituksen valintoihin se valitaan tietylle aikajaksolle.
Nykyinen hallitus on virassaan 2009-2010.
Ja tähän vaikuttavat äänestyksellä jokaisen jäsenseuran edustajat olemalla liiton kokouksessa.
Mutta luulempa että paikanpäällä kokouksissa kaikesta vuosikymmeniä jatkuneista valituksista huolimatta on vain hallitus joka sitten "valitaan" uudelleen.
Olisi mielenkiintoista tietää tuleeko nykyisin jäsenseuroille liitosta mitään postia tulevista kokouksista jne.
Ja jos kerran tympii SM-kisat onhan näitä muitakin mahdollisuuksia kilpaillla Suomessa.
Ja sitä kautta ulkomaitten isompiin kilpailuihin.
31.10.2009 Riihimäellä tällainen kisa Vitabalans Nordic Open 2009
ja keväällä mahdollisesti NABBA-SM 2010.
sekä tulossa myös UPBF-Pro kilpailu 19.-20.6-2010.
Taitaa vaan olla niin, että SM-kisat ainoa mahdollisuus päästä IFBB:n MM-kisoihin, jota pidetään ns. viralliisena lajin edustajana maailmalla...
Onneksi on ANNE P, joka osaa kertoa sen mitä itse yrittää, mutta ei osaa muotoilla asiaa oikein.
Ja jos liitossa toimitaan kuten muissakin, niin aina on mahdollisuus pitää ns. hätäkokous ja valita uusi jos riittävän moni jäsen sitä vaatii... Näin ainakin muissa liitoissa, jos olen ymmärtänyt jotain oikein!
Tuossa linkki KUVIIN:
http://power.1g.fi/kuvat/Fitness+Expo+2009/
ai no mut tuohan varsin positiivista, jos sitten joskus koittaa mullekin tuo päivä..tosin karsintoihin +Kultsalle omat kisat 25-30 plus huoltajakorttiSiis on se huoltajakortti ollut, on edelleen, mutta se sisältyy siihen 50 euroon. (ainakin näin olen itse asian käsittänyt, että osallistumismaksu/punnitusmaksu + huoltajakortti = 50e)
On tullut tunne, että olen suorastaan imbesilli, että mitäs helvettiä tänne kysymyksiäs lähettelet.
sitä minäkin että jotkut mun lisäksi ovat maksaneet ja mun tuunattavat esim viime vuonna. tässäkin lienee lempparit saaneet ilmaiseksi ja muilta rahaa sitten tänne kiitos ;)