Fitness EXPO 2009

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän tämä juttu on täysin käsittämätön ja on hyvä, että tätä kritisoidaan reiluulla kädellä.
Väistämättä tulee mieleen ajatus, että kuinkahan paljon näitä virheitä pisteiden laskussa on tehty aiempina vuosina, ennen kuin nämä "salaiset kansiot" tulivat julkisiksi. No, jokatapauksessa hyvä, että tämä kämmi huomattiin..

Suunnattomasti vaan harmittaa kilpailijoiden puolesta, sekä nousseiden että laskeneiden sijoitusten, koska ne voiton ja häviön tunteet eletään tosiaan siellä lavalla yleisön edessä, eikä niitä pysty mitenkään korvaamaan puhelinsoitolla tai lepylepy-jutuilla..

Vähintä mitä mokannut osapuoli voi tehdä, on antaa kaikille vääryyttä kärsineille kisalippu PM-kisoihin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sofia sanoi olleensa etelässä ennen kisaa. Kaikki finalistit olivat lavavalojen ulkopuolella todella ruskeita (taviksiin verrattuna)
..siinäkin oma hommansa ruskettua tasasesti etelässä käymällä! :worship:

Mitenhän noissa ulkomaisissa vastaavanlaisissa kisoissa menetellään rusketus-asian tiimoilta!? Kuvaesimerkkinä Kasvin Mari (oik.), tosi nätti rusketus..millä lie loihdittu :)

Tuomari-hässäkkään viitaten; Yleisesti ottaen, lajille kuin lajille on pelkkää plussaa asioista uudet, kiinnostuneet/innostuneet ihmiset. Harmi, että esim.LuomuPorkkana:lle oli tullut niin tyly (ihme)vastaus liitosta.
Onko asiat aiemmin toimineet kitkattomasti pisteidenlaskun osalta? ..itse en ole perehtynyt niinkään pisteisiin, ennemminkin visuaalisiin juttuihin katsojan näkökulmasta. Tietyissä asioissa täytyy tapahtua jatkuvaa muutosta, jotta on edes mahdollista kehittyä ja saada uusia näkökulmia! En sano, että muutokset ovat aina se paras vaihtoehto mutta aina voi ottaa opikseen jos omaa avoimen mielen.
Komppaan AnneP:tä, että enemmän täytyisi avata suutaan kuin vaan pupista itsekseen nurkassa kuinka perseestä asiat ovat...
 

Liitteet

  • 738433.jpg
    738433.jpg
    105,3 KB · Katsottu: 1 876
Kisoissa pitäisi mielestäni saada heti ovella ohjelma käteen, jossa osallistujat ja kilpailijanumerot
Niin ja jos noin tehtäisiin, inisivät peräpenkkien jengi, että pitää saada isommat numerot. Meinaatteko te nähdä sieltä katsomosta ne numerot? Ei se auta pätkääkään, vaikka sulla olisi nimilista kourassa kun et nää niitä numeroita. Ja jos ne numerot olisivat tarpeeksi isoja, että takaakin näkisi, niin sitten vinguttaisiin kun kisaajia ei näy ollenkaan numeroiden takaa.

Koittakaa nyt ihmiset ymmärtää, että joskus sattuu mokia, ei voi mitään. Liitto kuitenkin on asian nöyrästi pahoitellut ja se on hyvä. KP on kuitenkin duunannut aika kovasti kisojen eteen ja ne oikeasti pelaa ihan vitun hyvin siellä. Hyvin organisoitua toimintaa kisaajien kannalta, eikä siellä katsomossakaan voi valittaa kun on riittävästi taukoja ja aika selvästi siellä kerrotaan mitä seuraavaksi tulee.
 
Mulla ei oo ainakaan mitään ongelmia erottaa kilpailijoiden numeroita katsomosta. Ja olen myös monesti päivitellyt nimilistan puuttumista kisoista. Olisi paljon mukavampi seurata kisoja kun numerot ja nimet olisi esim. A4 koksella paperilla painettuina ja olisin valmis maksamaankin tästä vaikka euron (ei olisi kallsita ja kun KP tykkää tehdä bisnestä niin siinä hyvä idea hänelle, uskon että noita menisi aika paljon!). Ja jos nyt sitten sattuu olemaan likinäköinen niin kyllähän niitä ihmisiä sieltä line upista aina kuulutellaan vertailuihin numeroiden perusteella, joten olisi ihan helvetin hieno tietää näiden ihmisten nimet! Vaikka oonkin nyt muutaman vuoden seurannut lajia niin en kyllä tunnista puoliakaan kisaajista puhumattakaan kavereistani jotka aina silloin tällöin lähtee mukaan seuraamaan BODY näyttelyitä;)

Mutta muuten mielestäni Expo oli hyvin järjestetty ja hauskaa että oli otettu mukaan myös aerobikkaajat pitämään showta yllä, siitä erittäin iso plussa! Maksaahan tuo viikonloppu kaikkinensa aika paljon mutta nykyäänhän et mitään saa ilmaiseksi.
 
Expon kisakuvia avattu nyt 516 tuhatta kappaletta. Tipeltä tulee vielä rontti 300 kuvaa joista suurin osa yksittäisiä kisaajia. Työnjako on pitkälti se, että Tipe napsii yksittäiset ja meikä ottaa lineuppia vertailuja varten.

Vertailukohtana, viime vuoden SM-kisan kuvia on avattu tähän päivään mennessä 1,098,462kpl. Se on siis yli miljoona kuvaa avattu yhden kisan osalta ja se on vähän vitusti.
 
Kisat on silloin järjestetty huonosti jos SM-tasolla ei osata laskea tuloksia oikein. Se on mun mielestä aika tärkeä kriteeri. Varmaan siinä kilpailijaa ja taustajoukkoja lämmittää kisojen hyvä rytmitys jne.
Täällä puhutaan, että on tärkeää, jotta pääsee kuntoaan näyttämään ja K.P on messias sen suhteen. Ja meno on sitten tätä.
Kysynkin esim. millä rahalla ihmiset kilpailevat vaikka PM-kisoissa? Tuleeko liitolta tai K.P :ltä liksat? Sori vaan, mutta tästä hommasta ei mun mielestä kovin moni kostu!
 
Kiitoksia Pakkotoistolle hienosta palvelusta kuvien ja raporttien muodossa!
 
Noi on kuvattu 16:9. Katselin kyllä että kameralta siirron jälkeen noi olisi laitettu tubeen samalla suhteella. En sitten tiedä.. en oo kummoinenkaa kameramies :D Ehkä youtube on pistänyt näppinsä väliin. Sehän jotenkin vielä käsittelee nuo videot
Joku noissa on muuttunut kun on palkit sivuilla. vaikka pitäisi olla laajakuva ilman palkkeja.
oliko videon resoluutio 1280 x 720 vai joku muu.
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=132460&topic=16612&hl=en-US
 
Niin siis tuohon rahapolitiikkaan. Kyllähän jokainen harrastus maksaa, sehän on selvä. Ja kukaan, EI KUKAAN, rupeaisi järjestämään kisaa tappiokseen. Eli tiettyyn rajaan asti kyllä kilpailijoiltakin perittävät maksut ovat OK - jostainhan niiden rahojen on tultava kisan sponsoreiden ja pääsylipputulojen lisäksi (ne kai ovat "liiton rahaa", Fitness Expo Oy(?) on sitten varmasti eri putiikki.., mutta siinä tilanteessa kuitenkin voi edellyttää sääntöjä noudattettavaksi ja yhdenvertaista kohtelua ja ennen kaikkea "oikein" toimimista.

Itse kisaan, bodylehden saitilla oli muutamia kuvia, selasin noita tossa läpi ja huuh kun Haverisen Hanna (toinen vasemmalta) stands out! Etenkin tuo keskivartalo on todella rok rok! Hyvä Hanna!!


bf_-163_(3_of_4).jpg
 
Ja Wilenius sitten MM-kisoihin!

Oikein:thumbs:

Jep, mies jolla on oikeasti ainesta pärjätä sielläkin.
Olihan Peter melko ylivoimainen Expon lavalla.

Sama homma Jerry Ossilla, oli niin ylitse muiden tasossa, että oikein hirvitti. Oikea kehä Jerrylle on kansainväliset areenat.
 
Itse kisaan, bodylehden saitilla oli muutamia kuvia, selasin noita tossa läpi ja huuh kun Haverisen Hanna (toinen vasemmalta) stands out! Etenkin tuo keskivartalo on todella rok rok! Hyvä Hanna!!

Joo, Hannan sikspäkki oli yksi kisan parhaimmista, Partasen Terhilläkin palikat näkyivät nätisti :hyvä:
Annen aikaisemmassa "tilityksessä" oli kieltämättä pointtia. Itse en jaksa uskoa minkäänlaisen muutoksen, sen verran pienet piirit näissä kuvioissa pyörivät. Todella pahoillani olen kaikkien pistelaskusekoilun "uhrien" puolesta, ei tästä voi kisoja järjestävä taho ottaa kuin opiksi vastaisuuden varalle. Aerobic-showt olivat minustakin todella mukava lisä kisoihin, ihmetyttämään vaan jäi tässäkin urheilijoiden arvostus, kun öljyisellä lavalla olisi Ritan pitänyt esiintyä...:wtf:
 
Tuleeko nää kisat tänä vuonna tosiaan vaan MTV3 Maxilta? Urheilukanavalta ei siis mitään lähetyksiä? Näköjään jo tän kuun lopussa (ke 28.10.) löytyy eka Fitness Expo -jakso Maxin ohjelmatiedoista, eli kai sitä on pakko sit siinä tapauksessa laittaa kanavapaketti tilaukseen... :(
 
...Kisaajia tulee kuin sieniä sateella kuulemma vuosivuodelta, joten on aivan sama kuulemma jos kisaajia tippuu pois.
Käsittämätön asenne minusta. Ihanko oikeasti Suomessa on porukkaa ruuhkaksi asti tulossa kisalavoille, niin paljon ettei tarvitse niin kovin tarkoin miettiä miten kisaajia kohtelee? Tuskinpa sentään.

Mä oon harkinnut kisaamista joskus hamassa tulevaisuudessa, kun nuo ipanat on isompia. Kuitenkin kaiken mun lukeman perusteella vaikuttaa ettei se ole kovin kivaa hommaa. Itsehän en mistään mitään tiedä, mutta minusta ei ole kohtuutonta odottaa että kisakokemus olisi kisaajalle mieluisa, vaikka ei sattuisikaan voittamaan. Tai sattuisi voittamaan, mutta seuraavana päivänä ei enää oliskaan voittaja. Tai ei voittaisi, ja seuraavana päivän voittais kuitenki. Tai jotain. Niinq. :jahas:
 
Sanokaahan minulle, miksi noissa kisoissa neljänneksi ja ilmeisesti viidenneksikin sijoittuneille annetaan pokaali?
Eikös se kutonenkin saa pokaalin eli kaikki finalistit. Onhan se jo saavutus päästä finaaliin joten mukavahan se on, että sieltä jotain kotiin viemisiä saa.
 
häiritsikö ketään muuten sairaan kovalla soitetut vaparit? oli todella epämukavaa kun tärykalvot ulvoi, vai olenko tulossa vanhaksi? meni mielenkiinto vapareihin kun ne pilataan liiallisella volyymillä.

btw kisaaminen lahdessa ei ole ihan ilmaista puuhaa
osallistuminen 50
lisenssi 50
huoltajakortti 50
värit 2prk 70
(kampaaja+meikki normi liikkeestä ~160)
(mimmien biksut ~400, stilettikorkokengät ~100)
hotelli 240
matkakulut

kisaavalta parilta menee vähintään (+daamin look/kisa-asut/kengät)680/vkon loppu vaikket pääsisi finaaliin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom