Fitness Classic 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Nator
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Fitnessclassicin sivuilla lukee ettei salissa ole sylipaikkoja, tarkoittaako tämä nyt sitten sitä että esim meidän 2kk muksu ei saisi olla sylissä vaan täytyisi ostaa sille oma 40€lippu?

Fitnessclassicin sivuilla lukee ettei salissa ole sylipaikkoja, tarkoittaako tämä nyt sitten sitä että esim meidän 2kk muksu ei saisi olla sylissä vaan täytyisi ostaa sille oma 40€lippu?

Niin minäkin ymmärsin. Ilmeisesti tämä on joidenkin palomääräyksien takia näin?

Onhan se toisaalta kyllä täysin ymmärrettävää mutta melko kallis lippu nukkuvalle katsojalle [emoji23]

Vielä 2013 meidänkin poika nukkui kisat läpi, mutta silloin vielä sylissä. Nyt se jo huutaa, kun iskä ja äippä kisaa.

Vielä 2013 meidänkin poika nukkui kisat läpi, mutta silloin vielä sylissä. Nyt se jo huutaa, kun iskä ja äippä kisaa.
Mä oon yrittänyt opettaa meidän vanhemmalle 1v 7kk ikäiselle moustia ja tuplia edestä.. Mousti tulee jo mutta se tulee aina jossain kahvee pöydässä mummolla [emoji23]

Niin minäkin ymmärsin. Ilmeisesti tämä on joidenkin palomääräyksien takia näin?

Rahastuksen takia. Ihan naurettavaa on myös sekin, että kilpailijoillakaan ei oo mtn asiaa katsomoon ilman lippua.. Missä muussa lajissa on näin?! Ei missään koska kilpailijatha ne kisat tekee..

Rahastuksen takia. Ihan naurettavaa on myös sekin, että kilpailijoillakaan ei oo mtn asiaa katsomoon ilman lippua.. Missä muussa lajissa on näin?! Ei missään koska kilpailijatha ne kisat tekee..

Onko tämä tieto, onko oikeasti ketään kisapassilaista käännytetty ovelta:wtf:? Luulisi että pääsee, etenkin nyt kun avustuksia tulee. Tai sitten pitää mennä bäkkäriltä lavan kautta katsomoon :D

Voisko johtua myös siitä että niitä kisaajia on tänä vuonna vähän saatanasti ja söisivät aikamoisen siivun kultsan jo muutenkin suht pienestä salista.

Liekö palkintojenkaan arvo 40e edes voittajilla, joku katinkultapytty ja herapussi :piis:. Sit vielä rahaa pyydetään että pääsis katsoon muiden kisoja.
Eikös ne kilpailijat kuitenkin pidä siitä huolen että ketään ylipäätänsä tulee katsoon sinne kisoja?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mainittakoon myös, että kilpailija maksavat vuosittain 100e liitolle kilpailulisenssistä.

Eipä ole vielä itsellä tullut vastaan urheilulajia missä ei tarvitsisi maksaa lisenssiä, jos meinaa kilpailla. Tämä siis Valo Ry:n jäsenjärjestöissä.

Kyllä ainakin kisoja joita olen itse käynyt katsomassa, niin muutama kisailija on aina tullut omien sarjojensa päätyttyä katsomaan istuskelemaan ja kannustamaan.

Törmäsin tälläiseen kuvaan facebookin Kehonrakennus ja fitness yhteisössä, eli oletan kuvan olevan ihan julkinen ja jaettavissa, mutta nimeä en kuitenkaan tähän laita.

Kisailemassa Classic Bodybuilding SM Junioreissa.

11022965_951866691514798_177622449_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom