Mäkin oon ihmetelly noita muroja ja niiden ravinto sisältöä. Niissähän on kaikis pirusti sokeria, ainaski niissä merkeissä mitä olen tutkinu. Oline sitte fitnes muroja tai lasten suklaanaksuja.
Aamu palaksi mä oon vetäny maitorahka purkin, johonka olen heittänyt joukkoon pari desiä nallen kuntokauraa. Ja jos oikeen nopea aamu on ollut niin rahka on korvattu desillä heraa, ei kestä kauaa valmistus, eikä nauttiminen.
Aamu palaksi mä oon vetäny maitorahka purkin, johonka olen heittänyt joukkoon pari desiä nallen kuntokauraa. Ja jos oikeen nopea aamu on ollut niin rahka on korvattu desillä heraa, ei kestä kauaa valmistus, eikä nauttiminen.

Eilen (tai toissapäivänä) oli Hesarissa juttu sokerin syöttämisestä lapsille. Jos odottava äiti syö paljon sokeria, tottuu lapsi jo sikiövaiheessa sokerin saantiin ja riippuvuus alkaa kehittyä. Sama riippuvuus kehittyy nopeasti myös syntymän jälkeen. Sokeririippuvuus aiheuttaa ylienergisyyttä ja känkkäränkkäpäiviä lapsille. Sokeririippuvuus altistaa lasta myös tulevina vuosina myös muille riippuvuuksille. Tutkimuksessa on todettu, että nuorista huumeidenkäyttäjistä tilastollisesti merkittävä osa on / ovat olleet myös sokeririippuvaisia.