Firefox 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kagosessakaan mitään vikaa ollut. Hyvin tuntuu tämäkin toimivan. Vistalla ja XP:llä molemmilla nyt tätä pyörittänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kagosessakaan mitään vikaa ollut. Hyvin tuntuu tämäkin toimivan. Vistalla ja XP:llä molemmilla nyt tätä pyörittänyt.
Nyt puhuttiinkin macciversiosta joka oli todella huonosti käännetty. Enivei, täytyy vissiin sitten päivitellä tohon kolmoseen heti kun tää taas sitä kyselee.

Mulla ainakin tää kolmonen MD:ssä tökkii vähän koko ajan. Samoin frendin iMäcissä tökkii.
Esim. tuubissa ei ne alkukuvat näy videoista aina. Samoin sivut ei lähde latautumaan jne jne. Älkää vielä vielä vaihtako tähän kolmoseen. En vielä suosittele.

Mulla ainakin tää kolmonen MD:ssä tökkii vähän koko ajan. Samoin frendin iMäcissä tökkii.
Esim. tuubissa ei ne alkukuvat näy videoista aina. Samoin sivut ei lähde latautumaan jne jne. Älkää vielä vielä vaihtako tähän kolmoseen. En vielä suosittele.
Mä päivitin tähän iMaciin jo kolmoseen ja mulla ainakin toiminu ihan moitteitta. :wtf: MacBookiin en oo vielä ehtiny päivittämään, mutta luulisi toimivan ihan samanlailla. Kuulostaa kyllä ihmeelliseltä, koska muilla ollu ihan hyviä kokemuksia.

joo, mekin ihmetellään tota samaa. Meillä on molemmilla uusimmat päivitykset sekä OSX:ssä että Firefoxissa, ettei ainakaan siitä pitäis olla kiinni. Mut silti... :(

Mua kanssa vähän vituttaa noi. Tossa on jotenki liikaa kamaa, kakkosessa oli paljon selkeempi.
Todellakin on liikaa kamaa, ei saa mitään selvää edes yrittämällä. Palkin tarkoitus on olla nopea linkki aikaisempiin osoitteisiin, nyt se on todella hidas ja sekava selata.

Todellakin, miten ne on voinu jättää sen noin ilmeisen surkeeksi?!

Joo toi oli tosi ärsyttävä, mutta ite ratkasin ongelman sillä että otin sivuhistorian tallentamisen pois kokonaan ja laiton kaikki sivut missä käy kirjainmerkiksi. Ne jää sillon tohon osotepalkkiin siististi. Löytyy myös sillonkin ihan kirjottamalla osotteen.....

Ite otin oldbar laajennuksen ku oli niin surkee tuo osoitepalkki. Nyt se on samanlainen ku kakkosessa.

Lisäks ku muuttaa asetuksista tämän kohdan:

browser.urlbar.matchOnlyTyped" [false]->[true]

Niin se ei työnnä noita kaikkia osoitteita kirjanmerkeistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom