Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt puhuttiinkin macciversiosta joka oli todella huonosti käännetty. Enivei, täytyy vissiin sitten päivitellä tohon kolmoseen heti kun tää taas sitä kyselee.Ei kagosessakaan mitään vikaa ollut. Hyvin tuntuu tämäkin toimivan. Vistalla ja XP:llä molemmilla nyt tätä pyörittänyt.
Mä päivitin tähän iMaciin jo kolmoseen ja mulla ainakin toiminu ihan moitteitta. :wtf: MacBookiin en oo vielä ehtiny päivittämään, mutta luulisi toimivan ihan samanlailla. Kuulostaa kyllä ihmeelliseltä, koska muilla ollu ihan hyviä kokemuksia.Mulla ainakin tää kolmonen MD:ssä tökkii vähän koko ajan. Samoin frendin iMäcissä tökkii.
Esim. tuubissa ei ne alkukuvat näy videoista aina. Samoin sivut ei lähde latautumaan jne jne. Älkää vielä vielä vaihtako tähän kolmoseen. En vielä suosittele.
Mua kanssa vähän vituttaa noi. Tossa on jotenki liikaa kamaa, kakkosessa oli paljon selkeempi.Osoitepalkin osoitteet tosin sukkaa, ärsyttävä lukea sitä pudotuslistaa.
Todellakin on liikaa kamaa, ei saa mitään selvää edes yrittämällä. Palkin tarkoitus on olla nopea linkki aikaisempiin osoitteisiin, nyt se on todella hidas ja sekava selata.Mua kanssa vähän vituttaa noi. Tossa on jotenki liikaa kamaa, kakkosessa oli paljon selkeempi.
Ei taida olla macciversiota vielä?Mitenhän toi Chrome pelittäs..?
Osoitepalkin osoitteet tosin sukkaa, ärsyttävä lukea sitä pudotuslistaa.
Jotain screenshottia tästä? En ole huomannut mitään ärsyttävää.Todellakin, miten ne on voinu jättää sen noin ilmeisen surkeeksi?!
Ei oikein vielä ole Chromesta täysiaikaseen käyttöön. Tosin eipä muuta voikkaan softalta odottaa jonka versionumero on 0.2 ja vielä beta perässä.Mitenhän toi Chrome pelittäs..?
Todellakin, miten ne on voinu jättää sen noin ilmeisen surkeeksi?!
Jos Firefox 2:n osoiterivi tuntui paremmalta, niin sitten vain asentamaan Firefox 3:een add-on, joka muuttaa osoiterivin yksinkertaisemmaksi: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227Osoitepalkin osoitteet tosin sukkaa, ärsyttävä lukea sitä pudotuslistaa.