Finnit katoavat dieetillä?

Valohoito on yksi tapa myös päästä finneistä eroon...en ole itse vielä kokeillut,muuta isoveli on ja hyvin näyttää toimivan...parantaa ihon ainakin naamasta aiva täydellisesti. Ihotauti lääkärin kautta pääsee valohoitoon,hoito on aika kallista,mutta sen arvoista.. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko ne arvet siis ihan ihon värisiä? Ku mulla on selässä aika paha akne (tai ainakin oli,nyt taitaa olla vähenemässä) ja selkä on täynnä jotain punaisia läikkiä ja käsittääkseni ne ei oo arpia, koska ne ovat samassa tasossa muun ihon kanssa.Huomaako niistä arvista ihan selvästi,että ne ovat eri tasossa muun ihon kanssa? Ja nuo punaiset läikätkö lähtevät siis ajan myötä kokonaan pois?

itselläni akne on/ on ollut ongelma. suihkussa käytän aina sebamedin sellaista jänskää vaahtoa jonka pitäisi "torjua finnit", eli poistaa rasvaisuuden ja paskaisuuden iholta.
Lääkäri määräsi oricyclin-nimistä lääkettä, pitäisi poistaa minun "keskivaikean" komedoakneni kokonaan.
Geenit ovat suurin syy ongelmaan, molemmilla vanhemmilla on ollut aikalailla aknea nuorempina.

sikamies sanoi:
itselläni akne on/ on ollut ongelma. suihkussa käytän aina sebamedin sellaista jänskää vaahtoa jonka pitäisi "torjua finnit", eli poistaa rasvaisuuden ja paskaisuuden iholta.

No onko tämä tuote sitten toiminut niinku pitäis sinun mielestä? Itsellänikin vähän herkkä iho ja se tahtoo kuivaa helposti ja siksi mielelläni näitä erikoistuotteita käytän. Eli voisitko suositella tätä? Googletin näitä sebamedin tuotteita niin tämän vaahdon kanssa olisi hyvä käyttää jotain geeliä jota sitten laitetaan iholle rahoittamaan ihoa pesun jälkeen.. käytäks sitä?

Ei mulla onneks nykyään juurikaan ole finnejä mutta ne vähäisimmätkin olisi hauska saada kokonaan pois..

en tiedä, on se minun kohdallani auttanut hieman, mutta ei todellakaan tarpeeksi. Lääkäri sano reseptiä kirjottaessaan marraskussa että "tule 1½kk päästä takasin eillei IHO OLE PUHDAS", 1½kk vierähti eikä iho ole vieläkään puhdas... tosin ihotyypeissä on eroja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom