Täältä kans ääni Roaccutanille.
Tuli kans kaikki Skinorenit, Avitcidit ja antibiootit ensin kokeiltua.. Antibiootit nyt auttoi kun oli TOSI pitkä kuuri, mut heti ne finnit tuli takas kun kuuri loppui ja ei sitä nyt voi lopun elämää niitä vetää.
Tosi tehokasta toi Roaccutan on.. iho tosiaan kuivuu, mut ekan kuukauden jälkeen se kuivuminen ei ole niin pahaa kuin silloin aluksi. Suihkun jälkeen joutuu vähän kosteusvoidetta laittaan kasvoihin ja huulia pitää rasvata päivittäin. Pari kertaa on myös nenä ruvennut vuotamaan verta. Ikävin haittahan tuosta on monille, ettei kannata oikein juoda viinaa kuurin aikana, koska tuo Roaccutan käy maksan päälle.. Ja auringonvalolle se saattaa herkistää, joten kuuri kannattaa vetää talven aikana. Ihan kyllä mukava, vajaa kuukaudessa mustapäät poistuivat nenästä kokonaan. Tuo Roaccutan puskee kaiken paskan pintaan, jonka takia finnit lisääntyy kuurin alussa tilapäisesti.
Joku täälä sanoi että käy suihkussa pari kolme kertaa päivässä.. Ei ole tosiaankaan suositeltavaa, koska se lisää talin tuotantoa. Ihtotautilääkäri kertoi mulle kans semmosta, että käden batkeerikanta on erilainen kuin kasvojen, joten jos esim. koulussa on tapana nojailla paljon kämmeneen niin se voi aiheuttaa.. mulla tuo saattaa hyvinkin pitää paikkaansa, koska juuri sillä poskella mihin nojailen on finnejä ollut huomattavasti enemmän. Joillakin on kuulemma puhelintyöstä saattanut akne pahentua, koska puhelimen luuri on likainen.. tuo nyt kuulostaa jo minustakin hieman mutulta
Mutta jos jollakin on hiemankin enemmän finnejä ja ne vaivaa, niin suosittelen menemään saman tien vaan ihotautilääkärin juttusille. Yksityiselle, niin onnistuu nopeiten ja helpoiten. Mitä sitä turhaa vaivan kanssa elämään kun siihen on kerta lääke? Mitä aikasemmin vaivasta pääsee eroon, niin sitä vähemmän arpia ehtii kertymään. Ruokavaliolla ei ole viimesimmän mun tiedon mukaan osoitettu tieteellisesti mitään yhteyttä finnien määrään.. en sit tiä jos uusia tutkimuksia on tehty. Ja ei tuo Roaccutan enää niin kallista ole. Niillä meni jokin patentti umpeen, jolloin niitten täytyi laskea hintaa.. Olisko jotain reilu 50€ ainakin ollut tuollainen yksi paketti, ja niitä pitää vetää ainakin kolme. Puolen vuoden aikana. Että lisäravinteetkin tulee paljon kalliimmiksi :P