Finnit katoavat dieetillä?

KäveleväRuumis sanoi:
Nuo lentoemon vinkit on tosiaan hyviä, ainankin kosmetologit noita samoja jorinoita kertoo.

Itselläni on kyllä finnit todella sitkeästi kiinni naamassa. Ylimääräiset nopeat hiilarit on siistitty pois aikoja sitten, suihkussa käydään 2-3krt/päivä ja naama pestään kosteusvoiteella, kasvovedellä ja joskus muistan kuoriakkin. Kosmetologilla on käyty useampaan otteeseen, edellä mainitut tuotteet ovat juuri kosmetologin suosittelemia. Antibioottikuurillakin oltiin n. 3kk, silti ei tullut mitään merkittäviä muutoksia ihon kuntoon. Tähän menee kyllä vähitellen hermot. :wall:

Yksi sana: Roaccutan. Ja isoina annoksina. Lähtee paitsi finnit, niin myös huulet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
horroroso sanoi:
Yksi sana: Roaccutan. Ja isoina annoksina. Lähtee paitsi finnit, niin myös huulet.

Piti juuri tulla toteamaan samaa. On kyllä niin tehokasta kamaa, että pahimmatkin Clearisilin "ennen"-osuuden naamat saavat kyytiä.
Kallista myös, mutta mikäs siinä jos on täysi lääkevakuutus ;)

horroroso sanoi:

Lähtee, jos on lähteäkseen muutenkin ajan kanssa. Eli aknen parantaa aika, jos parantaa, Roaccutan nopeuttaa kyllä prosessia. Meikäläisellä takana kolme kuuria ja aknesta kärsitään yhä.

horroroso sanoi:

Roaccutan kuivattaa kyllä aivan liikaa ihoa minulla. Muutenkin minulla iho kuivaa helposti, niin näyttäisin Roaccutan-kuurin jälkeen kasaan kuihtuneelta muumiolta. :hyper:

KäveleväRuumis sanoi:
Roaccutan kuivattaa kyllä aivan liikaa ihoa minulla. Muutenkin minulla iho kuivaa helposti, niin näyttäisin Roaccutan-kuurin jälkeen kasaan kuihtuneelta muumiolta. :hyper:

Mitä tuotteita käytät ihonhoitoon? Ihonhoidossa pätee sama fraasi, kuin vaikkapa punttailussa..Hitaasti ja pitkäjänteisellä asenteella hyvää tulee. Muutokset elintavoissa, jotta ihon kunto parantuisi (-->terveelinen ravinto, riitävä uni, ulkoilu, stressittömyys, oikeanlaiset ja säännölliset pesutavat sekä iholle sopivat tuotteet jne.), eivät näy kropassa heti niihin huomiota kiinnitettyä. Elimistö reagoi muutoksiin hitaasti, joten jos esimerkiksi säännöllistä ihonpuhdistusoperaatioita jaksaa noudattaa korkeinaan kaksi viikkoa, ja palaa samoihin vanhoihin kaavoihin(pesee silloin, kun muistaa nje.), niin ei ole ihme ettei juuri mitään muutoksia ehdi tapahtua. Joten kärsivällisyyttä kärsivällisyyttä! :whip:

lentoemo sanoi:
Mitä tuotteita käytät ihonhoitoon? Ihonhoidossa pätee sama fraasi, kuin vaikkapa punttailussa..Hitaasti ja pitkäjänteisellä asenteella hyvää tulee. Muutokset elintavoissa, jotta ihon kunto parantuisi (-->terveelinen ravinto, riitävä uni, ulkoilu, stressittömyys, oikeanlaiset ja säännölliset pesutavat sekä iholle sopivat tuotteet jne.), eivät näy kropassa heti niihin huomiota kiinnitettyä. Elimistö reagoi muutoksiin hitaasti, joten jos esimerkiksi säännöllistä ihonpuhdistusoperaatioita jaksaa noudattaa korkeinaan kaksi viikkoa, ja palaa samoihin vanhoihin kaavoihin(pesee silloin, kun muistaa nje.), niin ei ole ihme ettei juuri mitään muutoksia ehdi tapahtua. Joten kärsivällisyyttä kärsivällisyyttä! :whip:

- Juvena Fresh Cleansing Gel
- Nivea Visage Activating Skin Tonic
- Nivea Visage Gentle Face Scrub

Noita kosmetologi suositteli. Noita olen käyttänyt aikalailla muulloin, paitsi Apocyclin ja Avitcid -kuurilla, joilla käytin apteekin Humektania. Kyllä ne on jonkun verran vähentyneet, kun katsoo esim. 2 vuoden takaista pärstäkuvaa.

Mulla on selästä ja hartioista lähteny finnit aika hyvin nyt. Oon käyny solkussa, lopetin krean ja palarissa vedän vähemmän maltoo..ja muutenkin snadii kiristelyy

KäveleväRuumis sanoi:
- Juvena Fresh Cleansing Gel
- Nivea Visage Activating Skin Tonic
- Nivea Visage Gentle Face Scrub

Noita kosmetologi suositteli. Noita olen käyttänyt aikalailla muulloin, paitsi Apocyclin ja Avitcid -kuurilla, joilla käytin apteekin Humektania. Kyllä ne on jonkun verran vähentyneet, kun katsoo esim. 2 vuoden takaista pärstäkuvaa.

Jees.. Tuo Juvenan puhdistusgeeli on varmaan ihan hyvä. Nivean tuotteet eivä välttämättä sovi läheskään kaikille. Itse en esimerkiksi Niveaa pysty kasvoille käyttämään. Sama homma on myös äidilläni. Nivean tuotteissa on joitakin ainesosia jotka saavat ihon oireilemaan allergianäppyjen/näppyjen muodossa. Lisäksi tuo Nivean kuorintageeli ei ole kovinkaan tehokas. Se jättää iholle kuorinnasta huolimatta kuollutta ihosolukkoa, joka tukkii ihohuokosia.

Sulla on käytössä siis puhdistugeeli, kasvovesi ja kuorintageeli. Lisäksi olit käyttänyt noilla lääkekuureilla Humektania, joka on erinomainen valinta mielestäni. Mutta kuuleppas, sitä Humektania on kyllä aihetta käyttää ihan jokapäiväisesti, vaikka lääkekuuria ei olisikaan päällä, koska muuten sulta jää iho kokonaan kosteuttamatta. :) Sillä jos iho ei saa kosteutta ulkoapäin, se muodostaa sitä itse kiihdyttämällä talirauhasten toimintaa, joka taas luonnollisesti tarkoittaa lisääntynyttä rasvan tuotantoa iholla.
Sitten kun oot nuo tuotteet käyttänyt loppuun, niin suosittelisin kokeilemaan apteekin tuotteita, ellet halua sitä jo täässä vaiheesa tehdä. Nuo muut kosmetologit kun suosittelevat usein luonnollisesti omia tuotteitaan(heidän ammattitaitoa yhtään väheksymättä).. Eivätkä ne ole monestikkaan yhtä hyviä, kuin ihotautilääkäreiden kanssa yhteistyössä valmistetut apteekin tuotteet. Ihan tosi asia, ja moneen kertaan todettu!

Kiitokset sinulle, lentoemo! :rock: Pistänkin nuo neuvot korvan taakse, jos vähitellen saisi naaman näyttämään enemmän normaalilta, kuin kukkapuutarhalta.

KäveleväRuumis sanoi:
Kiitokset sinulle, lentoemo! :rock: Pistänkin nuo neuvot korvan taakse, jos vähitellen saisi naaman näyttämään enemmän normaalilta, kuin kukkapuutarhalta.

Oleppa hyvä! :) Toivottavasti noista neuvoista on niin sinulle, kuin muillekkin apua. Kerrohan sitten taas miten homma tuolla saralla edistyy.. Ja jos käyt apteekista ostamassa ionhoitotuotteita, niin olisi ihan mukavaa kuulla mihin tuotteisiin olet päätynyt.. :)

Mulla oli kanssa aika kiva akneongelma parisen vuotta sitten. Kasvoihin mulla ei tullut kuin yksi näppylä silloin tällöin, mutta mun selkä oli kuin jollain tieteiselokuvan hirviöltä. Kaikkia puhdistusaineita, antibiootteja ja ruokavalion siistimistäkin yritin mutta ei mitään vaikutusta. Sitten paloi yksinkertaisesti hermot kun paidat ja lakanat olivat aina täynnä veritahroja. Ihotautilääkärin kans juteltiin ja sanoi että tää mun akne johtuu luultavasti suuresta testosteronimäärästä ja hikoilusta (lätkää ja punttia lähes joka päivä). Roaccutan -kuurin sain ja söin kolme pakettia. Iho puhdistui sen siliän tien ja vaikka huulet kuivuivat, nenästä tuli verta ja yo-kirjoituksissa sain liiallisen kofeiinimäärän ja luultavasti roan yhteisvaikutuksesta jonkinlaisen paniikkikohtauksen niin oli se sen arvoista. Nyt on iho todella puhdas ja jäljellä on enää arpia. Jos akneongelma ei ole paha, niin tehokas ihonhoito ja ruokavalion siistiminen auttavat varmasti, mutta jos ihon kunto on todella paha niin älkää haaskatko aikaanne vaan menkää ihotautilääkärin puheille.

Tsemppiä kaikille näppylöiden kanssa tappeleville- kyllä ne siitä lähtevät -viimeistään kovilla lääkkeillä ;)

Nightkin sanoi:
Nyt on iho todella puhdas ja jäljellä on enää arpia.

BTW kannattaa muuten jo nyt aloissa aloittaa noiden arpien mahdollinen hoito etenkin jos ne on keloideja, aina paremmat mahdollisuudet saada ne pois, siis jos aloittaa mahd. pian. Eli lääkärin puheille vaan mitä niiden kanssa kannattaa tehdä.

Nightkin sanoi:
Nyt on iho todella puhdas ja jäljellä on enää arpia. Jos akneongelma ei ole paha, niin tehokas ihonhoito ja ruokavalion siistiminen auttavat varmasti, mutta jos ihon kunto on todella paha niin älkää haaskatko aikaanne vaan menkää ihotautilääkärin puheille.

Tsemppiä kaikille näppylöiden kanssa tappeleville- kyllä ne siitä lähtevät -viimeistään kovilla lääkkeillä ;)

Juu, ihonhoitoon vaikuttaa monen tekijän summa. Ihotautilääkärin juttusilla kannattaa ehdottomasti käydä, jos ongelma on pahaa laatua. Lääkitys ja nuo kaikki ihon paranemista/hyvinvointia edistävät neuvot yhdessä saavat varmasti toivotun tuloksen aikaan. :)

Noihin arpiinkin löytyy varmasti apu. En tiedä mitä ihotautilääkärit niihin suosittelevat, mutta ainakin apteekit myyvät sellaista uutta geeliä(BM Regenerative Acneton), joka ehkäisee arpien syntymistä sekä edesauttaa jo syntyneiden parantumista. Se vähentää tehokkaasti finnejä ja ihomatoja. Vähentää rasvan- ja talin muodostusta sekä ehkäisee punoitusta ja ihoärsytystä.
Tuotteen teho perustuu pieneen Sucrose Octasulfat - molekyyliin, joka edistää ihon omaa kasvua. Solut uusiutuvat ja tukikudos elpyy, jolloin iho voimistuu ja uudistuu luonnollisella tavalla. Onhan tuolla hintaa, mutta ainakin siitä voisi olla apua.

lentoemo sanoi:
Juu, ihonhoitoon vaikuttaa monen tekijän summa. Ihotautilääkärin juttusilla kannattaa ehdottomasti käydä, jos ongelma on pahaa laatua. Lääkitys ja nuo kaikki ihon paranemista/hyvinvointia edistävät neuvot yhdessä saavat varmasti toivotun tuloksen aikaan. :)

Noihin arpiinkin löytyy varmasti apu. En tiedä mitä ihotautilääkärit niihin suosittelevat, mutta ainakin apteekit myyvät sellaista uutta geeliä(BM Regenerative Acneton), joka ehkäisee arpien syntymistä sekä edesauttaa jo syntyneiden parantumista. Se vähentää tehokkaasti finnejä ja ihomatoja. Vähentää rasvan- ja talin muodostusta sekä ehkäisee punoitusta ja ihoärsytystä.
Tuotteen teho perustuu pieneen Sucrose Octasulfat - molekyyliin, joka edistää ihon omaa kasvua. Solut uusiutuvat ja tukikudos elpyy, jolloin iho voimistuu ja uudistuu luonnollisella tavalla. Onhan tuolla hintaa, mutta ainakin siitä voisi olla apua.

Se on vaan noiden voiteiden kanssa niin ja näin kun puhutaan arvista. Niitähän on vaikka millälailla mutta jos arpi on iso ja punainen ( :wall: ) niin siinä tarvitaan jo muitakin menettelyjä. Tällä hetkellä paras ja riskittömin hoitomuoto johon nykylääketiede pystyy on kortisoonipistot eli siis jokaiseen arpeen ruiskutetaan pieni määrä kortisonia joka sitten hajoittaa tätä kollageenia josta siis arpi koostuu.

Tuota järkeilin että auttaisikohan Avitcid, koska sehän uudistaa ihoa ja on ainut virallisesti toimiva ryppyvoidekin... mutta kyllähän niille voisi viimeistään laseria joskus näyttää jos liikaa alkavat hämäämään.

Jep, eli ne kuoppaiset arvethan johtuvat kudoksen eli kollageenin tuhoutumisesta. Jos ovat syviä, niin ei niitä kokonaan saa pois millään.

KäveleväRuumis tais kirjottaa käyvänsä aika tiheeseen tahtiin suihkussa, mikä ei mun mielestä kuitenkaan oo kovin järkevää. Ainaki semmone mielikuva on, ettei tee iholle kovin hyvää ja kropan täytyy lisätä talin eritysta tjsp...

kohtis sanoi:
KäveleväRuumis tais kirjottaa käyvänsä aika tiheeseen tahtiin suihkussa, mikä ei mun mielestä kuitenkaan oo kovin järkevää. Ainaki semmone mielikuva on, ettei tee iholle kovin hyvää ja kropan täytyy lisätä talin eritysta tjsp...

tämä kuivattaa ihoa ja pesee turhaan näitä "hyviä" bakteereja iholta jotka syövät epäpuhtauksia tjsp.

mulla lähti ihottuman tapanen finni ongelma naamasta pois kortisooni voiteella jota saa apteekista niitä on 1% ja 2.5% vahvuuksiltaan... tota 2.5% käyttää pari päivää aamuin illoin ni pitäs auttaa! kysyin lääkäriltä ton käytöstä ni sano et 2.5% ei pitkä aikaseen käyttöön naamaan mutta 1% voi käyttää useamminki...

kohtis sanoi:

Tiedänpä sen. Kuitenkin aikalailla pakon sanelemana käyn tuon määrän, koska hikoiltua tulee aina ennen suihkukäyntiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom