- Liittynyt
- 19.4.2009
- Viestejä
- 2 318
Kirjoitin ehkä vähän hölmösti. Tarkoitin lähinnä sitä, että nuo limit breakit eivät olleet ysissä överitehokkaita, kuten seiskassa ja kasissa. Seiskan ja kasin limit breakeilla veteli surutta kaikki muut vihut paitsi weaponit melkein ekalla limit breakilla. Ja ellen ihan väärin muista, niin nelosessa, vitosessa ja kutosessa pystyi normihyökkäykselläkin vedellä semmoiset 4-16 iskua. Ei ollut haastetta ollenkaan.
Totta, mutta toisaalta ysissä pelin vaikeimmalla vihollisella(Ozma) oli kai...68000 HP? Melko suuri ero verrattuna FF VII:n Emerald Weaponiin(1.2 miljoonaa) ja Ruby Weaponiin(850000), varsinkin kun ottaa huomioon, että molemmat noista pystyvät käytännössä raiskaamaan koko tiimisi yhdellä iskulla. Olen kyllä samaa mieltä VII ja VIII limittien typeryydestä. Seiskassa nyt vielä oli muitakin taktiikoita kuin Omni Slash, mutta kasissa vedeltiin pelkkää Auraa ja Squallin limittejä.
Kutosessa limitit(Desperation Attack) olivat käytännössä turhia, sillä normaali pelaaja ei niitä todennäköisesti ikinä edes tule näkemään. Ja kuten sanottu, normaaleita iskujakin pystyy parhaillaan takomaan 16 yhteen putkeen.