Sniffari
Äitisi valinta
Huutaisitko heiltä auton :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joskus kannattais oikeesti lukea ne säännöt eka :D
Ja mitähän tuolla perustelet? Tajuat kai sen että tarkoitin sillä sitä että ihmiset tekevät sen viimeisen huudon aina paria sekuntia ennen loppumista kun luulevat huutokaupan loppuvan heti siihen nollaan ja näin yrittävät olla viimeisiä huutajia. Kellon aikahan jatkuu viimeisen huudon jälkeen jolloin kelloon napsahtaa taas lisää minuutteja. Järkevämpi tapahan olisi huutaa ihan vaan heti kun haluaa ja toivoa arpatuuria
Oikeastaan eikös tuon sivuston rehellisyyden pysty selvittämään aika helposti:
Jos operaattorit vievät aika ison palkkion tyyliin 50 senttiä huuto, niin tuskin itse huutelevat kymmenien tuhansien eurojen arvosta suoraan operaattorien pussiin. Jos taas kyseessä on botti joka tekee huudon ilman operaattille meneviä kuluja, niin huutojen määrästähän tuon pystyy suoraan tarkistamaan. Operaattorille pitäisi siis mennä rahaa juuri sen verran mitä huutoja on tehty. En usko, että ovat niin tyhmiä etteivät tajuaisi tätä. Tuohan on erittäin helppo selvittää tulevaisuudessa jos väärinkäytöksiä on. Itse uskon rehellisyyteen kunnes toisin todistetaan.
Kun on niin paljon innoikkaita huutojen tarkistelijoita, niin laskekaa kuinka monta huutoa tulee päivässä ja jos operaattorille menevä summa ei vastaa huutomäärää, nii sitten on jokin vinossa :D En usko, että huutelevat omiin nimiinäs operaattorille isoja rahoja, mutta tiedä sitten.
eikai tämä nyt mikään uusi idea ollut?
bidster.com jo olemassa, kopioitu vaan oma versio....vai oliko tästä jo jotain kommentia kun en koko ketjua jaksa selata läpi.
Cry me a river, voi jumalauta mitä lapsia täällä on. Pistä kuule ostaen banneri, niin pistetään vaikka tyhjää siihen. Tää menee ihan älyttömäksi jo.Vituttaa jo lukea Pakkista, kun toi kusetusfirman banneri hyppii kokoajan silmille.:curs:
Vituttaa jo lukea Pakkista, kun toi kusetusfirman banneri hyppii kokoajan silmille.:curs:
Vituttaa jo lukea Pakkista, kun toi kusetusfirman banneri hyppii kokoajan silmille.:curs:
Tää menee ihan älyttömäksi jo.
No toki viestisi voi ymmärtää väärinkin. Homma ok.Selvennykseksi, kun jo vedit herneitä, että mua ei haittaa visuaalisesti isotkaan mainokset tippaakaan. Olisi ilmeisesti pitänyt painottaa että sen sijaan haittaa KUSETUSFIRMAN mainokset näin hyvällä foorumilla.
Tatun tai Gb:n mainokset saavat mun puolesta olla vaikka ison kyrvän kokoiset, mut tän tredin koosta päätellen en ole ainoa, kuka pitää Feeluhuutoa vähintäänkin epäilyttävänä.