Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
pikkujussi.jpg

pikkutuomo.jpg

Huutaisitko heiltä auton :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joskus kannattais oikeesti lukea ne säännöt eka :D

Ja mitähän tuolla perustelet? Tajuat kai sen että tarkoitin sillä sitä että ihmiset tekevät sen viimeisen huudon aina paria sekuntia ennen loppumista kun luulevat huutokaupan loppuvan heti siihen nollaan ja näin yrittävät olla viimeisiä huutajia. Kellon aikahan jatkuu viimeisen huudon jälkeen jolloin kelloon napsahtaa taas lisää minuutteja. Järkevämpi tapahan olisi huutaa ihan vaan heti kun haluaa ja toivoa arpatuuria

Ja mitähän tuolla perustelet? Tajuat kai sen että tarkoitin sillä sitä että ihmiset tekevät sen viimeisen huudon aina paria sekuntia ennen loppumista kun luulevat huutokaupan loppuvan heti siihen nollaan ja näin yrittävät olla viimeisiä huutajia. Kellon aikahan jatkuu viimeisen huudon jälkeen jolloin kelloon napsahtaa taas lisää minuutteja. Järkevämpi tapahan olisi huutaa ihan vaan heti kun haluaa ja toivoa arpatuuria

Ehkä se tarkotti tolla ihan sitä samaa, mitä itekkin tuossa äsken selitit. Eli kannattas niiden huutajien lukea siellä ne säännöt, koska se peli ei lopu, vaikka kerkeät laittaa viestin just ennen kelloa.

Nämä tekevät rahaa vieläkin nopeammin. Seurasin tuota autohuutoa ja kun laskuri päivittyi viimeisellä minuutilla, nousi summa kerralla jopa 7 sentillä! Joten toiminnan saadessa lisää julkisuutta ja lisää käyttäjiä, on aivan mahdotonta saada noita palkintoja.

Odottelen vain, koska tuo laitetaan kiinni arpajaislakien rikkomisesta.

Aika heikoilla on huutaja tossa. Mistä huutaja voi tietää onko hän huutoajan päättyessä ainoa, joka on huutanut korkeimman hinnan vai onko muitakin mukana? Palvelun tarjoaja voi jatkaa huutoaikaa miten tahansa, koska mitään valvontaa ei ole olemassa.

Itse asiassa huutaja ei edes näköjään tiedä mikä on 'oikea' aika.

Heh heh. Täyttä kusetusta.

Oikeastaan eikös tuon sivuston rehellisyyden pysty selvittämään aika helposti:

Jos operaattorit vievät aika ison palkkion tyyliin 50 senttiä huuto, niin tuskin itse huutelevat kymmenien tuhansien eurojen arvosta suoraan operaattorien pussiin. Jos taas kyseessä on botti joka tekee huudon ilman operaattille meneviä kuluja, niin huutojen määrästähän tuon pystyy suoraan tarkistamaan. Operaattorille pitäisi siis mennä rahaa juuri sen verran mitä huutoja on tehty. En usko, että ovat niin tyhmiä etteivät tajuaisi tätä. Tuohan on erittäin helppo selvittää tulevaisuudessa jos väärinkäytöksiä on. Itse uskon rehellisyyteen kunnes toisin todistetaan.

Kun on niin paljon innoikkaita huutojen tarkistelijoita, niin laskekaa kuinka monta huutoa tulee päivässä ja jos operaattorille menevä summa ei vastaa huutomäärää, nii sitten on jokin vinossa :D En usko, että huutelevat omiin nimiinäs operaattorille isoja rahoja, mutta tiedä sitten.

Eihän huutoja ole pakko tehdä puhelimella. Voit myös ladata huutorahaa omalle huutotilille verkkopankin kautta ja näin saat esim. 50 huudon paketilla yhden huudon hinnaksi 1€.

eikai tämä nyt mikään uusi idea ollut?
bidster.com jo olemassa, kopioitu vaan oma versio....vai oliko tästä jo jotain kommentia kun en koko ketjua jaksa selata läpi.

eikai tämä nyt mikään uusi idea ollut?
bidster.com jo olemassa, kopioitu vaan oma versio....vai oliko tästä jo jotain kommentia kun en koko ketjua jaksa selata läpi.

Ei, olit ihan ensimmäinen joka keksi yhteyden Bidsteriin :jahas:

Pääsisit erottumaan joukosta myös sillä, että keksisit laskea kuinka paljon rahaa FiksuHuuto-tyypit saa jos tuotteen hinta nousee vaikka sataan euroon.

Vituttaa jo lukea Pakkista, kun toi kusetusfirman banneri hyppii kokoajan silmille.:curs:

Vituttaa jo lukea Pakkista, kun toi kusetusfirman banneri hyppii kokoajan silmille.:curs:
Cry me a river, voi jumalauta mitä lapsia täällä on. Pistä kuule ostaen banneri, niin pistetään vaikka tyhjää siihen. Tää menee ihan älyttömäksi jo.

Ei toi ainakaan mulla hypi silmille, samalla tavalla pyörii tuolla kuin nuo muutkin bannerit.

Onneksi ei ole sellainen kuin joillain sivuilla, esim. välillä kun MTV3:en sivuille menee niin joku näytönkokoinen tambonimainos hyppää silmille. Se vasta pistää sapettamaan.

Kotikoneen 22" näytöllä sitä ei oikeastaan edes huomaa, mutta tässä läppärin 15" näytöllä se oli hieman häiritsevä. Siksi toi adblock.

Kyllä mä sen ymmärrän, että maksetut mainokset auttaa pitämään sivustot toiminnassa, mutta kyllä mä silti blokkaan jokaiselta saitilta ne mainokset, joita en jaksa katsella.

Okei, palvelu ei ole sellainen, johon itse rahojani lykkäisin, mutta ymmärrän ihan täysin että näin suositun foorumin ylläpito vaatii hemmetisti resursseja ja tuollaisilla perustyylikkäillä mainosbannereilla homman saa hoidettua järkevästi.

Itse en jaksa blokata mainoksia, musta on mukava seurata miten eri firmat mainostaa missäkin. Jos vaikka tarttis joskus itse mainostaa...

Ainoa asia mikä tossa lähtökohtaisen nerokkaassa bisnesideassa tökkii on se, jos palvelussa käytetään botteja. Täten voidaan säädellä sitä, että rahaa tulee aina reippaasti enemmän kuin mitä tuotteet keskimäärin maksavat. Etusivulla myynnissä olevan auton myyntiä voi keinotekoisesti pitkittää kunnes huutoihin on palanut rahaa tuhansia euroja.

No, ei tuosta varmaan kaikki odotakaan voittavansa. Jos menee muutama euro huutoihin niin siitä ei tule kuin paha mieli hetkeksi. Jos taas voittaa, tulee tosi hyvä mieli. Veikkaan, että jotkut jäävät koukkuun ja luottotiedot menee, mutta saa kyllä syyttää itseään siinä vaiheessa.

Tää menee ihan älyttömäksi jo.

Selvennykseksi, kun jo vedit herneitä, että mua ei haittaa visuaalisesti isotkaan mainokset tippaakaan. Olisi ilmeisesti pitänyt painottaa että sen sijaan haittaa KUSETUSFIRMAN mainokset näin hyvällä foorumilla.

Tatun tai Gb:n mainokset saavat mun puolesta olla vaikka ison kyrvän kokoiset, mut tän tredin koosta päätellen en ole ainoa, kuka pitää Feeluhuutoa vähintäänkin epäilyttävänä.

Mua vähän ihmetyttää toi kun nyt taas tossa leffan katselun aikana ilmestyi kaks uutta kohdetta huudettujen listalle.

Eli siis en käsitä miten keskellä päivää kun porukkaa on eniten netissä niin onnistuu huutamaan 11eurolla videotykki, tai videokamera 6e :D

Selvennykseksi, kun jo vedit herneitä, että mua ei haittaa visuaalisesti isotkaan mainokset tippaakaan. Olisi ilmeisesti pitänyt painottaa että sen sijaan haittaa KUSETUSFIRMAN mainokset näin hyvällä foorumilla.

Tatun tai Gb:n mainokset saavat mun puolesta olla vaikka ison kyrvän kokoiset, mut tän tredin koosta päätellen en ole ainoa, kuka pitää Feeluhuutoa vähintäänkin epäilyttävänä.
No toki viestisi voi ymmärtää väärinkin. Homma ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom