Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hauskinta tuossa on seurata suomalaisten viisautta kun korotetaan viimesien sekuntien aikana kun luullaan että se huutokauppa loppuu kun nolla kilahtaa tauluun. Juoksutetaan siis omaa hevosta. :D Liikevoitoltaan loistava idea.

Nimen omaan. :D

Ihmiset on keksiny loistavan taktiikan, ja on niin pelimiehiä, että huuto pistetään aina viime sekunneilla. :D Lähes aina tulee semmonen tilanne, että joku toope1 pistää noin 4 sekunttia ennen huudon ja heti perään toope2 pistää oman huudon. Eli siinä menee taas toope1 yks huuto heti hukkaan. :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hauskinta tuossa on seurata suomalaisten viisautta kun korotetaan viimesien sekuntien aikana kun luullaan että se huutokauppa loppuu kun nolla kilahtaa tauluun. Juoksutetaan siis omaa hevosta. :D Liikevoitoltaan loistava idea.

joskus kannattais oikeesti lukea ne säännöt eka :D

nus nus tottahan se on vasta siinä vaiheessa kun naputtelet sillä mäkilläs viestiä tähän ketjuun... (vrt esim ukin musiikki ym)

Kai huomasit sanan "pitäisi"? Jos et niin homma lukutaito, silmälasit tai molemmat :)

Voin vaikka ilmoitella,kun ja JOS kone saapunee. Saavat kaikki sit yöllä taas nukutuksi,kun ei tarvii miettiä miten ne kusettaa ihmisiä :dance: :)

Tämähän on hauskaa viihdettä seurata, kuinka ihmiset tuhlaavat rahaa. Esim: (Jami) huutaa tällä hetkellä kuutta eri kohdetta ja on melkein koko ajan "johdossa" Mahtaa siinä rahaa palaa.

Nojoo, joillakin tuolla näyttää menevän aika överiksi tuo huutaminen . Mutta jos voittaavat huutonsa,niin hyöty voitetusta tavarasta tulee olemaan varmaan suurempi kuin ne eurot, jotka uhrasi tekstiviesteihin. Tai ainakin toivon,että ihmiset osaavat laskea edes sen verran :D

Huutokauppa avattu: 21.01.2008 klo 21.17 <- löytyy tuolta Klikkaa ja osallistu -napin takaa.. kuukauden tuolla lähes ollut tuolla jo joten näkee kuinka olemattomat mahdollisuudet tuokin on napata. Mielenkiinnolla seuraan mihin asti tuonkin hinta kipuaa ennenkuin joku sen saa

"18.02.2008 julkaisemme uuden päätuotteen

Uusi julkaistava päätuote on auto."

panokset näemmä kovenee :>

Voisko joku selittää, miten tuolla ylipäätänsä voi voittaa tuommoisen auton jos siinä ei ole aikarajaa? Onko se nyt vain siitä kiinni, että ihmiset unohtaa sen olevan olemassa ja kukaan ei muista korottaa tarjousta? Luulisi, että viiden miljoonan ihmisjoukosta löytyy aina joku korottamaan ja auto on tuolla ikuisesti. Jos vaikka itse tulen tuohon korottamaan viiden vuoden päästä, niin eihän se tilanne ole muuttunut mihinkään, vaan aina joku vain korottaa ja korottaa.

Huutokauppa avattu: 21.01.2008 klo 21.17 <- löytyy tuolta Klikkaa ja osallistu -napin takaa.. kuukauden tuolla lähes ollut tuolla jo joten näkee kuinka olemattomat mahdollisuudet tuokin on napata. Mielenkiinnolla seuraan mihin asti tuonkin hinta kipuaa ennenkuin joku sen saa

Arpajaiset, joissa on ääretön määrä arpoja jaossa, ja missä jokainen arpa vähentää voittopottia. Kuulostaa mahtavalta.

Homma loppuu viimeistään silloin kun joutuu maksamaan tuotteesta enemmän kuin tavallisesti ostetusta tavarasta.

Voisko joku selittää, miten tuolla ylipäätänsä voi voittaa tuommoisen auton jos siinä ei ole aikarajaa? Onko se nyt vain siitä kiinni, että ihmiset unohtaa sen olevan olemassa ja kukaan ei muista korottaa tarjousta? Luulisi, että viiden miljoonan ihmisjoukosta löytyy aina joku korottamaan ja auto on tuolla ikuisesti.

Niinpä. Ei ihan kauheasti kuulosta huutokaupalta...
No, saapahan hommaa pyörittävät heebot mukavasti tuloja minimaalisella työpanoksella.

Kerran ovat noin hyvän keinon keksineet rahastaa tyhmiä ihmisiä niin minunpuolesta kyllä saavat kääriäkin sillä rahaa niin paljon ko pystyvät. nerokasta, kumpa olis itse keksinyt tuon ensin :)

Ihan sama mulle jos joku saa tuloja, ei se multa ole pois. En tajua tuota vitunmoista kateutta mikä ihmisillä on. Ihmettelen vain miten kauan tuommoinen auto voi tuolla olla.

En mä noille mistään kateellinen ole. Olen ihan tyytyväinen omaan taloudelliseen tilanteeseeni, joten sama se mulle on jos rahaa saavat.

Mutta ei se tuota huutokaupaksi muuta, eli voisivat ne tuon nimen muuttaa vaikka "euroyheksäkytarvonnaksi" :D

Mitenköhän pitkää tuo tv vielä pysyy huudettavana oikeesti!:D

Ottihan ne riskin siinä, että olis voinu tulla pari kiloo takkii, jos ei homma olis lähteny käyntii ja tv´kin olis voinu mennä parilla eurolla.:D Mutta tää menee jo vähänyli 13 400 huutoa ei hel... miten avokätisiä suomalaiset on vai VIT.. tyhmiä?

Kiva nähdä toi uus auto juttu miten toimii( onko keksitty jotain uutta mihin porukka lahjoittaa lisää rahaa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom