Toivottavasti ei mene turhan filosooffiseksi
, mutta tällaista vaan rupesin pohtimaan, että kuinka tärkeää teille on tuo reenauksen "henkinen puoli"? Siis tarkoitan, että saatteko motivaatiota siitä, että huomaatte vaikka jonkin lihasryhmän hieman kasvaneen?
Mulla on ollut muutaman viikon nyt jotenki tosi vammanen olo, oon tuntenu itteni ihan narukädeksi ja on tuntunu siltä, ettei reenit ole tuottanu mitään tulosta. Tänään sitten kävin reenaamassa olkapäät ja kun pukkarissa vilkaisin peiliin, niin olin ekaa elämässäni huomaavinani, että olkapäihin olis alkanu syntymään jotain muotoakin. Tuon jälkeen oli fiilikset ihan eri luokkaa kuin aikaisemmin ja nyt jaksaa taas reenata ihan uudella intensiteetillä :whip:
Siis tarkotan tolla henkisellä nyt sitä, että tuo juttu on ehkä kuitenkin enemmän pään sisällä... Ei ne olkapäät varmaan muutamassa yössä hirveän paljoa isomakksi ole muuttunu, mutta kun sattuivat reenin jälkeen pumpissa ja sopivassa valossa näyttämään hyvältä, niin heti on olo kuin jollain Ronnie Colemanilla ikään :D
No vähän ihme aihe, mutta samanlaisia kokemuksia kenelläkään?
, mutta tällaista vaan rupesin pohtimaan, että kuinka tärkeää teille on tuo reenauksen "henkinen puoli"? Siis tarkoitan, että saatteko motivaatiota siitä, että huomaatte vaikka jonkin lihasryhmän hieman kasvaneen?Mulla on ollut muutaman viikon nyt jotenki tosi vammanen olo, oon tuntenu itteni ihan narukädeksi ja on tuntunu siltä, ettei reenit ole tuottanu mitään tulosta. Tänään sitten kävin reenaamassa olkapäät ja kun pukkarissa vilkaisin peiliin, niin olin ekaa elämässäni huomaavinani, että olkapäihin olis alkanu syntymään jotain muotoakin. Tuon jälkeen oli fiilikset ihan eri luokkaa kuin aikaisemmin ja nyt jaksaa taas reenata ihan uudella intensiteetillä :whip:
Siis tarkotan tolla henkisellä nyt sitä, että tuo juttu on ehkä kuitenkin enemmän pään sisällä... Ei ne olkapäät varmaan muutamassa yössä hirveän paljoa isomakksi ole muuttunu, mutta kun sattuivat reenin jälkeen pumpissa ja sopivassa valossa näyttämään hyvältä, niin heti on olo kuin jollain Ronnie Colemanilla ikään :D
No vähän ihme aihe, mutta samanlaisia kokemuksia kenelläkään?
, mutta ku huomaa just tuollasia "pikkujuttuja", et rautaa nousee enemmän/peilissä ei olekaan möhköfantti ja lihakset on saanu muotoa, niin voi että! Mieli kohoaa ittellä ainaki hetkellisesti pilviin :D