FIGHT FESTIVAL 31 -- La 1.10.2011 klo 18 Töölön Kisahalli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pmaunu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toihan on hyvä uutinen.
Toivottavasti tää FF on Vänttisen viimenen matsi suomessa. :D

Mää taas toivon et ei oo! Mää toivon et Marcus pääsee Bellatorin kautta UFC:hen ja toivon sit et UFC tulee Suoamee!

Mut piru kun on hienoa! Mää oon suorastaa sitä ihmetelly et miks koko ajan jauhetaa et koska joku o UFC:ssa kun on tälläsiä hienoja välietappeja niinku Bellator ja SF!

Attila Vegh näyttää olevan listalla myös, saa nähdä milloin nähdään jätkien välillä revanssi.

Vänttinen ja Attila leireilivät yhdessä kesällä ja viime kohtaaminen oli aikalailla yhteen päätyyn vetämistä Attilan puolesta joten on hyvä syy unohtaa revanssi joksikin aikaa minun mielestä.

Onkos lippuja jäänyt vielä ovelle myyntiin kuinka paljon? Näin myöhäisheränneenä kyselevä...

Ihan samalla kysyvällä mielellä olen ma...?

Lippuja on myynnissä ovella klo 17 alkaen. Tervetuloa! Ja kannattaa samalla hyödyntää mahdollisuus nähdä Marcus Vänttinen livenä! ;-)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1317481914.780860.webp
    ImageUploadedByTapatalk1317481914.780860.webp
    24,4 KB · Katsottu: 1 501
Hienoa, pitikin kysyä että oletko siellä päivittelemässä. Harmittaa että joutuu nyt koneen ääreltä jännittämään tuloksia. Ensi kerralla paikan päälle. Paljon on tärkeitä matseja suomalaasilla. Erityisesti Vänttinen saisi tehdä vakuuttavaa jälkeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom