🥊 Fight Festival 🥊

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jko
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 FIGHT FESTIVAL – SUOMEN RAJOJA RIKKOVA TAISTELUAREENA 🔥

Meta description: Legendaarinen tapahtuma, jossa vapaaottelun, kamppailun ja adrenaliinin nälkäiset kohtaavat sähisevässä tunnelmassa.

Moro Maunu!

Onko hallilla tälläkertaa aikuisten porejuomaa tarjolla? Vai pitääkö tankata huolella ennakkoon :)

Kisahallin kiskanpitäjä esitti niin kovan hinnan olutmyynnille, että sitä ei kannata pitää. Gringos Locos palvelee ennen kisoja, puoliajalla ja kisojen jälkeen :)

Jos turpaan vedon kattominen on niin traumatisoiva kokemus että ei kykene selvinpäin katsomaan ni kannattaako sinne tulla? Toisaalta aika HC fanittamista se on jos väkisin tulee silti!

P.S vitsi vitsi :D

Noh Pojat pojat!

Kun noita FF tapahtumia on muistaakseni jokainen tullu tiirattua FF7 lähtien, niin kokemus on opettanut että se vapari ei selvinpäin traumatisoi, mutta voi jumalauta sen yleisön kanssa :hyvä:

Ja pitäähän sitä viinaa juoda että kreikalle riittää rahaa :david:

Toihan on hyvä uutinen.
Toivottavasti tää FF on Vänttisen viimenen matsi suomessa. :D

Mää taas toivon et ei oo! Mää toivon et Marcus pääsee Bellatorin kautta UFC:hen ja toivon sit et UFC tulee Suoamee!

Mut piru kun on hienoa! Mää oon suorastaa sitä ihmetelly et miks koko ajan jauhetaa et koska joku o UFC:ssa kun on tälläsiä hienoja välietappeja niinku Bellator ja SF!

Attila Vegh näyttää olevan listalla myös, saa nähdä milloin nähdään jätkien välillä revanssi.

Vänttinen ja Attila leireilivät yhdessä kesällä ja viime kohtaaminen oli aikalailla yhteen päätyyn vetämistä Attilan puolesta joten on hyvä syy unohtaa revanssi joksikin aikaa minun mielestä.

Onkos lippuja jäänyt vielä ovelle myyntiin kuinka paljon? Näin myöhäisheränneenä kyselevä...

Ihan samalla kysyvällä mielellä olen ma...?

Lippuja on myynnissä ovella klo 17 alkaen. Tervetuloa! Ja kannattaa samalla hyödyntää mahdollisuus nähdä Marcus Vänttinen livenä! ;-)

Back
Ylös Bottom