Fibrex-kuitu

Mihin Fibrex-kuitu pitää sekoittaa, että sen saisi syötyä?

(Ei ainakaan kannata valmistaa siitä mikrossa puuroa kaurapuurohiutaleiden seassa) (mä syön ihan kivuttomasti melkein kaikkia sörsseleitä, mutta hetki sitten valmistamani sotku oli jotain niin uskomattoman käsittämättömän kamalaa jo hajultaan, etten uskaltanut edes maistaa sitä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suoraan prodejuomaan. Mulla menee niin fibrex,vi-siblin tai pellavansiemen ruohe aina prodejuoman mukana. Ei noiden lisien nyt niin hyviä tarvitse olla sen kun vaan kulauttaa ne naamaan ja nauttii sitten kunnon ruuasta ja sen mausta.

Ihan mainion makusta vaikka jugurtin ja marjojen kera.

Ikivireästä ilmeisesti löytyy tuota Fibrexiä? Kun on tuo kuitujen saanti vähän heikkoa kun hiilarien syöminen on vaikeeta eikä kauheesti kasvikset ja muut maistu. Eli ilmeisesti leseet ja tuo Fibrex ois hyvä vaihtoehto?

Kaippa sitä löytyy myös ihan perus Prismoista jne...ainakin täällä päin.

Ostin Fibrexiä ihan tavalisesta ruokakaupasta. Sitä oli samassa hyllyssä, missä on vehnäleseet. Siinä on kuitua 73% ja kaloreita vaan 60kcal/100g, joten se vaikuttaisi tosi tehokkaalle kuitulisälle.

Löytyisikö siitä Vi-siblinistä jostain kuitupitoisuus ja kaloritietoja?

Luin jostain, että päivän kuitusuositus olisi 25g (?) ja ainakaan minun syömästäni normiruuasta se määrä ei tule täyteen ihan itsestään.

Fibrexistä en tiedä, mut vehnäleseet on herkkua jota tulee lisättyä vähän joka paikkaan ja kuitusuositukset paukkuu muutenkin yli päivittäin

On tuo Fibrex kyllä aika kallista verrattuna just esim. vehnäleseisiin. Täällä S-marketissa Fibrex maksaa 3,18e kun taas vehnäleseet 0,79e. Ei tuo nyt niin erikoista taida kuitenkaan olla että siitä kannattaisi se nelinkertainen hinta maksaa, vai onko tossa jotain taikapulveria mukana mikä saa lihakset suorastaan HURJAAN kasvuun ja lisää testotasoja ainaki 999%? :P

Suositut

Back
Ylös Bottom