Festarit..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näillä näkymin mennään provinssiin :kippis1:

phy73 sanoi:
Qstock Oulussa. Paikalla mm.
- Brüssel Kaupallinen
- Radiopuhelimet

Ja minä olen tähän aikaan intissä. :(
Ei auta kuin muistella Radiopuhelinten keikkaa QStockissa viime vuonna - kesän parhaita muistoja. :) :haart:

ite oon ollu kahtena viimevuonna peräkkäin juhannuksena, mutta on ilmeisesti peruttu tänä vuonna. (miks? kellään mitään inffoo?) provinssi kiinnosta, mut saa nähä miten jaksaa töiltä..

Jazzeille ois ainaki mukava päästä, liput tösin aika häveliään kalliita. Provinssiin ehkä ja juhannuksena luultavasti Kalajoelle.

....nii ja mahdollisesti myös Koneistoon.

Provinssiin, eli tohon naapuriin meen ainaki 3 päiväksi.

Heinäkuussa vois kattoa jonkun festarin ja festarikesän päättää Lapuan välipuistorock :)

Himokselta on mökki varattuna, joten sinne. Esiintyjälista ei toistaiseks ainakaan säväytä, joten voi keskittyä olennaiseen, eli saunomiseen ja uusiin ihmisiin tutustumiseen.

näin hesalaisena ainakin TUSKAan tsiikaamaan Death Angelia ja sit varmaan Ruisrokkiin..

Frendit lähtee Roskildeen, ei olisi paha. Toi N*E*R*D olis kiva nähdä..
pitääkin miettiä..

jarze sanoi:
Eikö kukaan oo menossa Rock Perryyn?? Paikalla mm. Europe, Larharymä :david:... Taidanpa mennä, ku vieressä asun..

Voipi olla, että tulen käymään. Jos vain massia löytyy niin paikalla olen... :david:

Tuskaan menen varmasti ja Ankkarock harkinnassa. Vanha ei enää jaksa telttailua niin pakko tyytyä näihin lähifestareihin. Voishan sitä tietysti hotellissa yöpyä mutta se taas maksaa mansikoita.

Ruisrokkiin stray catsia katsomaan!! Kun vaan tietäis kumpana päivänä se on??

Hehe. Provinssiin miitinki! Tosin mua nyt ei kukaan hyvälläkään omalla tunnolla tunnistaisi pakkotoistolaiseksi (ainakaan ulkonäöltä), sen verran aloittelija olen =)

Kuulittekos muuten viime kesänä ku provinssissa oli puukotettu paria (?) tyyppiä, joku ihan tuntematon sit päätti silpoa joitakin ohimennessä. Ainakin näin itse kuulin sillon.. Toivotaan että nää tällaset jäis pois tänä kesänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom