Feministit taas vauhdissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan se tietysti hyvä että naisten asema on niinkin hyvä että ei löydy mitään parempaa valittamisen aihetta. Tsemppiä vaan kaikki femakot.
Eikä noissa äärifeministien tempauksissa muutenkaan ole mitään järkeä.

Sian orgasmi kestää puoli tuntia ja tavaraa tulee yhen aikana toista litraa. Ei se nyt niin pahasti musta jälkeen jää, että olis kovin sopimaton vertaus.

Haukifile sanoi:
Onhan se tietysti hyvä että naisten asema on niinkin hyvä että ei löydy mitään parempaa valittamisen aihetta. Tsemppiä vaan kaikki femakot.
Eikä noissa äärifeministien tempauksissa muutenkaan ole mitään järkeä.

Siis hei sä et voi tietää, kun sä et oo joutunu elämään marginaalissa patriarkaalisen yhteiskunnan sortamana aikojen alusta asti...onhan mun hiukset hyvin, mä oon ihan varma et toi ihana mies kattoo mua...niin, sun ei tartte tulla yhtään tarjoomaan maskuliinisväritteistä normatiivisuuttas mulle...iik, se katto taas.

Jotkut näemmä keksivät käyttää feminismiä aseenaan saadakseen tahtonsa läpi typerissä asioissa.

Kuinkas nuo neidit sitten valvoisivat "neiti" sanan kieltämistä? Urkkisiko poliisi puhelinlinjoja ja asuntoja sekä julkisia paikkoja kiellon uhmaajia etsien?

Samat neidit voisivat auttaa suomalaisia ja kieltää teinejä käyttämästä sanaa "vittu" yli 5 kertaa vuorokauden aikana

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tattikuningas, no varmaan ettei tarvitse sivilisääty kohtaan laittaa sitä netiä vaan rouva.

Edit: Timba79, kaikkia sanottaisiin rouvaksi, aina.

En jaksanut edes lukea koko juttu, mutta millä helvetin perusteella se neitisana kiellettäisiin? Ja millä sitä naimatonta naista sitten "hienommin" kutsuttaisiin. Ehkä ois pitänyt lukea tuo juttu, mutta ihan niinpaljon ei kuitenkaan nyt jaksanut kiinnostaa tämä...

Ideana tuossa on siis se, että vain naiset joutuvat ilmoittamaan siviilisäätynsä (mademoiselle vai madame) eli ovatko naimattomia vai eivätkö ole, kun taas miehet siviilisäädystä huolimatta ovat aina herroja (eli monsieur). Tuo ryhmä (joka oli kai nimeltään Vahtinartut tjsp) ehdottaa, että kaikista naisista käytettäisiin nimitystä madame siviilisäädystä huolimatta.

Ei nyt mun mielestä mikään ihan turha juttu, vaikkakaan ei maailman tärkeinkään asia. Luulisin, että tässä kohussa on enemmänkin tarkoituksena kiinnittää huomiota asiaan eikä oikeasti pyrkiä muuttamaan hommaa, sillä se olisi melkoisen vaikeaa tehdä ja suurin osa ranskalaisista ei varmaan korvaansa lotkauttaisi tuollaiselle vaan jatkaisivat neidittelyä ja rouvittelua. Olisihan se toisaalta helpompaa kun ei tarvitsisi naisten kanssa asioidessa miettiä, ovatko he naimisissa vai eivät, jotta voisi kutsua heitä oikeilla nimityksillä, varsinkaan kun siviilisääty ei kamalasti arkipäivän kanssakäymisissä vaikuta.

Hahhaa, on taas femakoilla aiheet vähissä kun ei ole muuta mistä valittaa, mitähän ne seuraavaks keksii. Varmaan pitää poistaa herroittelut ja rouvittelut kokonaan ettei "erotella" naisia miehistä.

:offtopic:

Mites armeijassa kutsutaan femakkokokelaita? onko se Rouva kokelas vai mikä? Neiti kokelas kuulostaa melkein hölmämmältä :D

Yksi vaihtoehtohan ois tasa-arvofasismin periaatteita noudattaen se, että ellei yhden ryhmän asemaa voida kiistatta parantaa, voidaan tottakai aina tälle ryhmälle rinnakkaisen/vastakkaisen ryhmän asemaa huonontaa.

Eli käytännössä: Otetaan käyttöön maailmanlaajuiset MIEHEN siviilisäätyistä asemaa kuvaavat termit, joita valvotaan pakkokastroinnin uhalla (rangaistuksen täytäntöönpanon myötähän termikin vaihtuisi, siviilisäädystä tottakai riippuen). Esimerkkejä miehen naimatonta asemaa kuvaavista termivaihtoehdoista:

Suomi: Nuoriherra, Väliherra, Varaherra, Vapaaherra, Vajuri
Ruotsi: Herre inte ännu, Nästanherre, Ungeherre, Lilleherre, Lillehåkan
Englanti: Midsir, Almost-there-sir, Notsir, Singlesir
Saksa: Untermenschherr !!!!! :hyper:
Italia: Nonsingore

...Joku muu, mikä?

Jakob sanoi:
:offtopic:

Mites armeijassa kutsutaan femakkokokelaita? onko se Rouva kokelas vai mikä? Neiti kokelas kuulostaa melkein hölmämmältä :D

Koksuista en ole 100% varma mutta alikessut on sitten ainakin Rouvia, kerran nimittäin meidän yksikkö joutui pihalla pyytämään anteeksi eräältä rouvalta kun joku mortti oli jotain epäsopivaa kyseisen rouvan perään huutanut.... naurettavaa.

Laffer sanoi:
Koksuista en ole 100% varma mutta alikessut on sitten ainakin Rouvia, kerran nimittäin meidän yksikkö joutui pihalla pyytämään anteeksi eräältä rouvalta kun joku mortti oli jotain epäsopivaa kyseisen rouvan perään huutanut.... naurettavaa.

Ei helvetti, olenhan minä itsekkin ensimmäisen naisalikessun nähdessäni ilmoittanut herra alikersantti. Toi alikessu kyllä näytti ihan jätkälle. No metelihän siitä nousi. En mä tiä miksei toi heti tullut mieleen :wanha:

Ton Ranskan jutun nyt vielä jotenkuten ymmärtää (Merica jo kertoikin mikä siinä lienee takana), mutta paremmaksi on pantu Suomessa; jokunen vuosi sitten muistan kun jonkun lehden yleisönosastossa joku nainen vaati nainen -sanasta luopumista. On kuulemma loukkaava / alentava, tms.

Ei muistaakseni esittänyt mitään korvaavaa sanaa tilalle. Keksiikö joku pakkislainen millä tuon lähes huoraan verrattavan sanan tulisi korvata?

Mun ehdotus: naaras.

Suositut

Back
Ylös Bottom