Fedor Emelianenko

Näitä kommentteja kun lukee niin näkee että vielä niitä on jotka löisi vetoa Cainia vastaan kun vastassa olisi Fedor, kuten ryan yllä. Toivottavasti matsi toteutuu ja Fedorin fanit ovat rahoissaan. Ja Tikkuukko, jos puhut että Fedor ei olisi kauhean iso underdog, ja sen jälkeen vedät takaisinpäin ja puhut 75/25 prossista, niin se on jo aika iso underdog. Joten päätä ensin mistä puhut.

Pakko sanoa, että kertoimet tippuis pikkasen Cainin puolelle, mutta ei paljon. Mutta sun tappo puheet on hauskoja :puntti:. Tarkoitat varmaan, että ottelu menee samalla kaavalla kuin Cain vs Brock ( The baddest man on planet)! :hyper:

Kirjoitin että heittäisin mutulla Cainin n.70/30 - 75/25 suosikiksi, en ole missään vaiheessa vetänyt mitään takaisinpäin ja sinä takerrut vain siihen että otat oikeudeksesi määritellä minun puolesta sen mitä itse tarkoitin sanoessani etten laittaisi Fedjaa kovin isoksi underdogiksi ketään vastaan. Tarkoitin sillä juuri tuon suuntaisia prosentteja.

Kun taas nämä sinun arviosi: "ei lähelläkään kärkipäätä", "todella iso underdog kärkeä vastaan", "Cain varmaan tappaisi kehään", kuulostavat paljon epärealistisemmilta kuin minun arvioimat prosentit.

Haluatko tunnustaa, että liioittelit/trollasit tietoisesti vai haluatko seistä noiden lainausten takana ja esittää tyhmää?
No käsitetään varmaan prosentit eri tavalla, jos itse puhun etten laittaisi jotain isoksi underdogiksi, puhuisin prosenteista 55-45/60-40, ilmeisesti sulle tollanen 25-75 on vielä pientä. Samapa tuo, 75-25/80-20 voi olla aika lähellä totuutta, onhan se pieni mahis olemassa että Fedor saa sen hail mary KO:n hankittua.

Pakko sanoa, että kertoimet tippuis pikkasen Cainin puolelle, mutta ei paljon. Mutta sun tappo puheet on hauskoja :puntti:. Tarkoitat varmaan, että ottelu menee samalla kaavalla kuin Cain vs Brock ( The baddest man on planet)! :hyper:
Ei en usko että Fedor pärjäisi edes Brockin lailla.

Itse en taas oikein näe, että miten Fedor pystyisi suoriutumaan Brockia huonommin? Se matsi oli suorastaan surkuhupaisa ja loppui ennen kuin kerkesi alkaakaan. Fedor ja Cain saattaisi itseasiassa olla ihan mielenkiintoinen parivaljakko. Cain olisi totta kai suuri ennakkosuosikki tuossa matsissa, mutta en mä aivan kokonaan Fedjaakaan laskisi hommasta ulos.

Ei en usko että Fedor pärjäisi edes Brockin lailla.[/QUOTE]

Niin jo... Voi olla, et ei nähdä verbal tap vaan fedor avaa kehän oven ja lähtee juokseen karkuun. Pakko sanoa, mä alan diggaa susta, sä oot hulvaton :hyper:

Kuhan yrität vaan hämmentää soppaa. Sua vituttaa vieläkin kuinka Brock sai selkään Cainilta ja sen takia pitää hypettää Cainia ylijumalaksi, jotta Brockin häviö ei näyttäisi niin pahalta.

Tää on tätä samaa kaavaa näissä sun jutuissa:

- Anderson Silva on paras --> MW:n on näin ollen automaattisesti oltava paras divisioona, jotta AS:n voitot näyttäisi hyvältä. Todellisuudessa MW on UFC:n heikkotasoisin by far.

- Brock oli paras HW ja ihq daa ottelija --> Cain raiskasi Brockin, eli näin ollen Cainin on oltava itse Zeus, jotta Brockin häviö ei näyttäisi pahalta.

- Olet niin vahvasti sitä mieltä, että Fedor voittaa Hendersonin, joten oot viimeiset 2kk jauhanut jo etukäteen, kuinka Hendo on pieni, paska ja haisee pahalle, jottei Fedorin voitto näyttäisi niin hyvältä.

Kuhan yrität vaan hämmentää soppaa. Sua vituttaa vieläkin kuinka Brock sai selkään Cainilta ja sen takia pitää hypettää Cainia ylijumalaksi, jotta Brockin häviö ei näyttäisi niin pahalta.

Tää on tätä samaa kaavaa näissä sun jutuissa:

- Anderson Silva on paras --> MW:n on näin ollen automaattisesti oltava paras divisioona, jotta AS:n voitot näyttäisi hyvältä. Todellisuudessa MW on UFC:n heikkotasoisin by far.

- Brock oli paras HW ja ihq daa ottelija --> Cain raiskasi Brockin, eli näin ollen Cainin on oltava itse Zeus, jotta Brockin häviö ei näyttäisi pahalta.

- Olet niin vahvasti sitä mieltä, että Fedor voittaa Hendersonin, joten oot viimeiset 2kk jauhanut jo etukäteen, kuinka Hendo on pieni, paska ja haisee pahalle, jottei Fedorin voitto näyttäisi niin hyvältä.

Itse asiassa mainitsemassasi MW divisioonassa otteli aikoinaan kyseinen Dan Hendersson, jonka Andersson voitti, jos MW on heikkotasoinen eikä Hendersson siellä voinut mestariksi päästä, miten mies olisi jotenkin uhka HWssa? Minua ei lisäksi vituta että Brock hävisi, Cain oli parempi, Cain on myös paljon parempi kuin Fedor.

Itse asiassa mainitsemassasi MW divisioonassa otteli aikoinaan kyseinen Dan Hendersson, jonka Andersson voitti, jos MW on heikkotasoinen eikä Hendersson siellä voinut mestariksi päästä, miten mies olisi jotenkin uhka HWssa? Minua ei lisäksi vituta että Brock hävisi, Cain oli parempi, Cain on myös paljon parempi kuin Fedor.

Oliko Cain parempi vai paljon parempi? :=)

Häviäjän selittelyä.

Mitä sillä on väliä missä Hendo on ennen otellut. Punnituspäivänä pojat on samanpainoisia. Ihme MMAtematiikkaa sulla.

Häviäjän selittelyä.

Mitä sillä on väliä missä Hendo on ennen otellut. Punnituspäivänä pojat on samanpainoisia. Ihme MMAtematiikkaa sulla.

Ovat punnituspäivänä lähes samanpainoisia se on totta, mutta Hendo on tulossa sieltä mainostamastasi paskatasoisesta MWstä, onko se nestetankkaus tehnyt miehestä nyt sitten jumalattoman kovan HW ottelijan? Mun mielestä Hendo oli kova MW sarjalainen ja LHWssäkin jonkun tasoinen mörssäri, mutta HWssa ei miehellä tulevaisuutta ole.

Ovat punnituspäivänä lähes samanpainoisia se on totta, mutta Hendo on tulossa sieltä mainostamastasi paskatasoisesta MWstä, onko se nestetankkaus tehnyt miehestä nyt sitten jumalattoman kovan HW ottelijan? Mun mielestä Hendo oli kova MW sarjalainen ja LHWssäkin jonkun tasoinen mörssäri, mutta HWssa ei miehellä tulevaisuutta ole.

Hendo on tulossa LHW:stä, ei MW:stä. "Reigning Strifeforce lightheavyweight champion", tiedät varmaan mitä tuo tarkoittaa. Hendo on otellut viimeksi LHW:ssä, sitä ennen MW:ssä ja sitä ennen LHW:ssä.

Eikä kukaan ole sanonut, että olisi jumalattoman kova HW ottelija. Sä pistät sanoja suuhun.

Kyllähän se nestetankkaus voi hyvinkin tehdä jonkin tasoisen hw ottelijan, onhan fedjakin tankannut itselleen reilun rasvakerroksen syömällä borssikeittoa smetanalla höystettynä ja tämän lisäksi on edelleen hyvä hw ottelija. Maitotuotteet kunniaan!

veu5ow.gif

svi1ee.jpg

Tuskin Hendo mitään uraa HW:iin on lähdössä rakentamaan, kunhan haluaa otella toista lajin kiistatonta legendaa vastaan.

Huvittavaa, että edes viitsit tämän näkemyksesi jakaa. Olet jo pari vuotta ollut varmasti foorumin tunnetuin Fedor-vihaaja edes peittelemättä asiaa ja olet myös tunnetusti Brock-fani. Fedorilla ja Lesnarilla on se iso ero, ettei Fedor vetäydy sikiöasentoon, kun tulee vähän nyrkkiä naamaan.

Kiva aina huomata, että Fedor ketjuun on tullut paljon uusia viestejä.Masentavaa sen sijaan on se, että se on aina täynnä Japin trollailua ja muut lähtevät siihen mukaan. Vähän osiolle kirjottaneena ja enemmän seuranneena on kyllä pakko ihmetellä miten Japi jaksaa provosoida täällä kun tietää miten jengi reagoi. Jos tarkotus ei ois trollata, ei Japi ees kirjottais tähän ketjuun.

Kiitti kuitenki niille jotka laittavat tänne asiaakin, kuten uusia treeni/HL pätkiä tai muuta rakentavaa ja sori avautuminen.Tääkin viesti oli valitettavan turha mutta ärsyttää kun mielenkiintonen ketju pitää pilata trollailulla.

No laitetaa nyt sitten tällänen Chronicles of Fedor video sarja jos vaikka joku ei ois nähny, ettei oo täysin turha postaus:

1.Osa : http://www.youtube.com/watch?v=wiiLRTnPgKg

2.Osa : http://www.youtube.com/watch?v=n_VgZ5M6_t0

3.Osa : http://www.youtube.com/watch?v=1aXaUYD-E3s

No käsitetään varmaan prosentit eri tavalla, jos itse puhun etten laittaisi jotain isoksi underdogiksi, puhuisin prosenteista 55-45/60-40, ilmeisesti sulle tollanen 25-75 on vielä pientä. Samapa tuo, 75-25/80-20 voi olla aika lähellä totuutta, onhan se pieni mahis olemassa että Fedor saa sen hail mary KO:n hankittua.

No niin, nyt alkaa kuulostaa realistisemmalta.. Tiesin kyllä koko ajan että ollaan melkein samaa mieltä ja ajattelet itse jotain 75-25/80-20, sen takia puutuinkin liioitelluihin ilmaisuihisi että Cain tappaisi Fedorin kehään. Jos Fedorilla on edes tuo 20-25% mahdollisuus voittoon maailman 1hw:sta niin silloin ei voida puhua, että Fedor on "todella kaukana hw:n kärjestä" jne.

Ja kunhan nyt nähdään Cainikin ottelemassa taas pitkästä aikaa niin tiedetään pitäiskö noitakin prosentteja viilata johonkin suuntaan, itselleni Cainin nykykunto on ihan arvoitus. On hyvin mahdollista, että Cainin omakin prime on jo takana..

Back
Ylös Bottom