Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen huomannut ihan saman ja juurikin tuolta hartialinjalta on kadonnut tavaraa. Epäkkäät puuttuu lähes kokonaan ja niska on ohuempi :/

^ Chronicles of Fedor, Part 4... kohta 3:20. Onko siinä eturivissä Fertittan veljekset? WTF? Kovasti ainakin näyttää Frankilta ja Lorenzolta.
![]()

Kattelin tossa yks päivä Fedorin rekordia, niin aloin miettimään noita sen Priden aikaisia vastustajia. Ainahan puhutaan siitä, että Fedor ei ole otellut kovimpia jätkiä vastaan sen jälkeen kun Pride meni nurin. Sitä listaa, kun katselin, niin alkoi tuntumaan siltä, että ei niissäkään vastustajissa aina niin kovin paljon järkeä ollut. Sen jälkeen, kun Fedor voitti mestaruuden, niin seuraavat neljä matsia, joista kaksi Pridessa, niin ihan tusinakamaa vastaan otteli. Sitten oli 2004 se GP, jossa vastus tulee tietenkin sen mukaan, kuka etenee, joten turha niitä hirveästi arvostella ja suht jämäkkää vastusta niissä olikin. Sitten sen GP:n jälkeen viisi matsia ja niistä kahdessa puolusti vyötä Cro Coppia ja Huntia vastaan, jotka oli ihan järki matseja molemmat. Ne kolme muuta vastustajaa sitten olikin taas ihan täyttä kuraa.
Kertokaapa mulle, kun aloin seuraamaan MMA:ta vasta 2009 vuoden alusta, että kritisoitiinko noita matseja silloin lehdistössä. Jos organisaatio järjestää mestarille seitsemän ottelua (pl. 2004 GP) ja vaan kahdessa on vyö pelissä ja kaikissa muissa on vastus b-korin porukkaa, niin luulis, että tulis arvostelua. Oon itekin nuo matsit toki nähnyt, kun kahlasin melkein kaikki näkemättä jääneet UFC:t ja Pridet (n. 160 eventtiä) puolessatoista vuodessa läpi ja silloin jo ihmettelin, että miksi Fedor ottelee näitä mitättömyyksiä vastaan. Mietin vaan, että jos Cain Velazquez alkais nyt UFC:ssä ottelemaan vaikka jotain Hermania, Morecraftia ja Madsenia vastaan matseja jossa ei olis edes titteli jaossa, niin eihän sille paskanheitolle tulis loppua. Bellator saa ainakin kivasti nykyään paskaa niskaan, niistä mestareiden matseista, missä vyö ei ole jaossa ja vastus on rehellisesti sanottuna silkkaa paskaa.
Kertokaapa mulle, kun aloin seuraamaan MMA:ta vasta 2009 vuoden alusta, että kritisoitiinko noita matseja silloin lehdistössä
Muutenkin Suomessa tuo vapaaottelun media on lähinnä ollut tämänsuuntaista.
"Häkkitapppeluna" tai muuna kun vapaaotteluna tai vastaavaa juttua missä ei ainakaan kovin positiivisessa valossa esitetä lajia.
Kyllä saisi joku toimittaja alkaa tutustua lajiin mikäli meinaa asiasta kirjoittaa.
Ei kritisoitu, ei lehdistö yleensäkään kirjoittanut vapaaottelusta mitään.
Pahoin pelkään, että Fedori tekee CroCopit. Sydäntä ei oo enää ottelemiselle, mutta rahatekijät vaikuttaa takana. Werdumin ottelun jälkeen Fedor todennäkösesti puhu sydämestään, mutta liekkö sitten taustavoimissa lyöny paniikkinappula pohjaan ja lausunnot muuttu saman tien, kun sai vähän sielunhoitoa.
CroCop on tehny jo vuosia samaa. Aikonu lopettaa ties kuin kauan, mutta kun ei malta. Tulos näkyy sitten siinä, että sitä varsinaista taistelunhalua ei enää ole.
Itse oon sitä mieltä, että riippumatta siitä häviääkö vai voittaako, niin aina se tulee olemaan yksi suosikeistani - niinkuin Mirkokin. Odotan kyllä tuota Hendon matsia ihan hulluna. Tässä viime viikkoina oon ahkerasti katsonut uusintana vanhoja Pride-eventtejä ihan puhtaasti hypen nimissä :DTämä saattaa hyvin pitää paikkaansa, toivon kuitenkin koko sydämestäni että olisit väärässä. Muutaman viikon päästä nähdään onko Fedor ottanut itseään yhtään niskasta kiinni treenaamisen suhteen.. Alkaa pikkuhiljaa taas jännitys nousemaan, pari viimeistä päivää odotusta tulee olemaan taas yhtä helvettiä:D