tikkuukko
Banned
Johan mä sulle perustelin oman mielipiteeni.Sitäpaitsi miksi edes haluat kuulla jotain perusteluja, kun joku ei pidä sun lempiottelijasta? :D
Kiinnosti kuulla perusteluja siksi kun en osaa itse kuvitella niitä perusteluja. Sinunkin ainoa perustelu mikä liittyi Fedoriin itseensä oli se että se vaikuttaa tosi tylsältä tyypiltä haastattelujen perusteella. Okei, siinä oli yksi perusteltu mielipide mikä liittyi vain Fedoriin eikä johonkin miehen ympärillä tapahtuvaan härdelliin.. Itse en taas koe Fedorin hiljaista ja vaatimatonta läsnäoloa tylsäksi vaan ennemminkin lähinnä rauhoittavaksi ja uteliaisuutta herättäväksi.. Niin sitä vain mielipiteet jakaantuu ja sinulla on toki oikeus omaan näkemykseesi.
Fedor kun on käytökseltään hyvinkin kohtelias ja nöyrä. Voisihan tuota käytöstä tylsäksikin sanoa, jonka vuoksi ihmetyttää melkein enemmänkin miksi tylsä käytös herättää joissain negatiivisia tunteita. Toki saahan sitä olla mitä mieltä haluaa, eikä ottelijoiden fanitusta tahi inhotusta tarvitse sen suuremmin puolustella, vaikkakin perustelut ovat tosiaan toivottavia. Enemmän joitankin tuntuu häiritsevän Fedorin fanitus kuin Fedorin faneja Fedorin dissaus.