Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Fedor on musta yliarvostettu vaikka herrasta sinänsä pidänkin. Se, miten Fedorin ura loppu jätti kyl sellasen maun suuhun etten millään pysty näkee Fedorii goatina. Tappiot Bigfootille ja Hendersonille ja vielä se tapa miten ne tuli. Voidaan aina väittää et Fedor "ei ollu enää primessaan" tai et sitä ei enää kiinnostanu, mut mä en vaa pysty käsittää miten ottelija vois muka taantua maailman parhaasta vapaaottelijasta ottelijaks, joka hävii Dan Hendersonille. Henderson oli jo tuolloin lähes 40v, eikä siis varmasti itsekään enää primessaan.
Juu kyllä kyllä, ymmärrän mitä haet takaa. Fedor ei vaan ollu viel mikään ikäloppu, vaan pikkasen päälle 30v kun sen tappioputki alko. Ehkä siinä oli osittain kyse siitä et Fedorin motivaatio loppu tai jotain, mut kyl mä isoimpana juttuna nään sen et vastustajat oli vaa yhtäkkiä kovempia. Bigfoot ja varsinkin Werdum tappio ois ollu mun silmissä viel sinänsä ihan ymmärrettäviä, mut toi Hendersonille häviäminen oli musta aikamoinen "tahra" Fedorin recordissa.Viimeiset 6 ottelua
Mike Tyson 2-3(1 NC)
Muhammad Ali 3-3
Randy Couture 3-3
Fedor Emelianenko 3-3
Chuck Liddell 1-5
Royce Gracie 2-2 (2 Draw)
Ken Shamrock 2-4
Mark Coleman 3-3
Frank Shamrock 3-3
Kazushi Sakuraba 2-4
Sugar Ray Robinson 3-2 (1NC)
Peter Aerts 1-4 (1 Draw)
Remy Bonjasky 3-3
Mike Zambidis 3-3
Andy Hug 3-3
Matt Hughes 3-3
B.J. Penn 1-4 (1 Draw)
Viimeiset 6 ottelua
Mike Tyson 2-3(1 NC)
Muhammad Ali 3-3
Randy Couture 3-3
Fedor Emelianenko 3-3
Chuck Liddell 1-5
Royce Gracie 2-2 (2 Draw)
Ken Shamrock 2-4
Mark Coleman 3-3
Frank Shamrock 3-3
Kazushi Sakuraba 2-4
Sugar Ray Robinson 3-2 (1NC)
Peter Aerts 1-4 (1 Draw)
Remy Bonjasky 3-3
Mike Zambidis 3-3
Andy Hug 3-3
Matt Hughes 3-3
B.J. Penn 1-4 (1 Draw)
Asiaahan tuo kirjoitti ja totesi hyvin että jos joku siellä listan kärjessä Fedoria pitää se johtuu tunnesyistä eikä järkisyistä.
Olettaen, että lopettaa: GSP 6-0 ;)
Tai sitten siitä, että jonkun mielipide vain eroaa sen kirjoittajan mielipiteestä.