Fastin Vitamiinit!

Onko nuo hintansa arvoisia? Kaliita ainakin.

Vitamiinipurkki maksaa 16.90 € ja mineraali 14.90 €.

Vitamin
120 tabl.
Ravintosisältö per 1 tabletti: Vitam.A 375 µg Foolihappo 200 µg Betakaroteeni 0,75 mg Biotiini 50 µg Vitam.D 2,5 µg Koliini 6,25 mg Vitam. E 33,5 mg Inositoli 6,25 mg Vitam.C 103,1 mg PABA 6,25 mg Vitam.B1 1,25 mg Sinkki 5 mg Vitam.B2 1,25 mg Seleeni 25 µg Vitam. B3 12,5 mg Kromi 50 µg Vitam.B5 6,25 mg Vitam.B6 2,5 mg Vitam.B12 6,25 µg

Mineral
120 tabl.
Ravintosisältö per 1 tabletti: Kalsium 100 mg Magnesium 150 mg Kalium 50 mg Sinkki 5 mg Kupari 0,375 mg Mangaani 1,25 mg Rauta 2,5 mg Jodi 25 µg Seleeni 25 µg Molybdeeni 25 µg Kromi 50 µg Boori 0,75 mg

[mod] Tai sitten helvetisti parempaa Training paksia
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=32&products_id=40
:Mike[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markkinoilta löytyy IMO paremmallakkin hinta/laatusuhtella tavaraaa. Varsinkin B-vitamiinia aika vähän yhdessä pillerissä...Eikä nuo muutkaan määrät päätä huimaa(mm C ja Kromi...). Tai huimaa joo kun laskee tuotteelle hintaa kun joutuisi ottamaan kourakaupalla tavaraa :D Näyttää ihan joltain naisille tarkoitetulta tuotesarjalta nuo...Fittnes-lady-super-femi-kunto tavaraa...Mä odotin että Fast olis räväyttänyt markkinoille kunnon HC vitamiini paketin, mutta vissiin tolla saadaan enemmän ostajaryhmiä ja markkinoita...

aika sairaan kalliita mun mielestä....varsinkin kun markkinoil on halvempia ja "vahvempia" vitamiini/mineraali tuotteita:worship:

Kokeilunhalusta ostin hulluna maanantaina yhden purkin molempia. En aio ostaa uudelleen.

Jotta saisi kunnon määrät nautittua joutuu vetämään kourallisen noita päivässä jolloin hintakin on melko huimaava, ja ainakin ne mineraalitabut haisee valehtelematta aivan paskalle.

Mä kerksin jo ostaa kokees (tyhmä) ja täytyy kyllä ihmetellä, tuota hinnoittelua.

Samaa tavaraa saa puolet halvemmalla ja yhtä pahan makuisena. :evil:

Ja jos se putteli olis ollu edes täynnä niin mä ymmärrän tuon hinnoittelun mutta yli puolet purkista oli pelkkää ilmaa. Ilmaako ne on alkanu purkittamaan prkl. :curs:

taitaa halvemmalla saada esim. apoteekista ostamalla joko erikseen tiettyjä vitskuja tai sitten perhepakkauksia multivitamiineja.

:offtopic:

Kuinka paljon porukka syö erilaisia vitamiini- ja mineraalivalmisteita? Kannattaako esimerkiksi Multitabseja kiskaista useamman kerran päivässä?

Itse syön tällä hetkellä päivittäin:

Multitabs 1kpl
Pirkka kalaöljykapseleita 2kpl
Magnesium+B-vitamiinitabut 4kpl
C-vitamiini Depot 500 mg 1kpl

Lisäksi Herbalifen kuitutabletteja 6 kpl päivässä.

Originally posted by rikke

Kuinka paljon porukka syö erilaisia vitamiini- ja mineraalivalmisteita? Kannattaako esimerkiksi Multitabseja kiskaista useamman kerran päivässä?

ite otan yhden multitabsin päivässä + yhden 500mg c-vitskun. Lisäksi sitten oliivi ja rypsiöljyä x määrä päivittäin.. Ihan hyvin oon pysyny terveenä vaikka eihän tossa edes ole iso määrä vitskua verrattuna siihen mitä jotkut ottaa :)

Monivitamiini 1-2 kpl
Sinkki
Magnesium
C-vitamiini 500-1000 mg
Kalkkitabuja
Öljyjä
B-vitamiini
....

En tiedä onko mitään järkeä, mutta tapana on puolittaa esim. C ja monivitamiini. Otan puolikkaita sitten useamman kerran pitkin päivää. ajatuksena on että imeytyisi enemmän kuin kerta-annoksesta ja toisaalta olisi kehossa aineita tasaisemmin pitkin päivää.

Edit: Ihan vinkkinä, semmoinen lääkedosetti (meniköhän oikein?) on kätevä kun voi laittaa valmiiksi viikon nappiannoksen. On sitten helppo ottaa, ei mene aikaa halkomiseen ja useiden purkkien kanssa pelaamiseen eikä tartte miettiä että mitähän otin aamulla tms.

Pirkka kalaöljykapseleita 2kpl

Mistäs noita mahtaa saada kun ei oikeen Mölleriin ole varaa? En Prismasta löytänyt, siellä kuitenkin luulisi olevan? Ilmeisesti oli vain loppu tai sitten olen puusilmä.:offtopic:

Originally posted by misha
Mistäs noita mahtaa saada kun ei oikeen Mölleriin ole varaa? En Prismasta löytänyt, siellä kuitenkin luulisi olevan? Ilmeisesti oli vain loppu tai sitten olen puusilmä.:offtopic:

Pirkka-tuotteita saa K-ketjun kaupoista. Esimerkiksi K-Lähikaupat, Citymarketit, K-Supermarketit ym.

Originally posted by Hemppa
Prismassa ei pirkka tuotteita myydä.

Pirkka-tuotteita saa K-ketjun kaupoista. Esimerkiksi K-Lähikaupat, Citymarketit, K-Supermarketit ym.

Joo, huomasin juuri ite saman pikaisella googlailulla, mutta ehitte ensin :)

Suositut

Back
Ylös Bottom