FASTin palautumisjuoma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipe-88
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
36
Onx kellää kokemuksii tällasest FASTin palautumisjuomast ku RECO2...
100g kyseistä jauhetta sisältää:
energiaa 378 kcal
proteiinia 32g
hiilareita 61g josta sokereita 26g
rasvaa alle 0,6g
natriumia 132mg
magnesiumia 16mg
kalsium 151mg
kalium 143mg

Ainekset:
heraproteiini-isolaatti
maltodekstriini
dekstroosi
tärkkelys
hydralysoitu heraproteiini
fruktoosi

eli onks tää hyvä aloittelijan palautumiseen vai oliko iha turha ostos...katoin et tos on aika pien toi protskun suhde hiilareihin ni syön ain pari kananmunaa päälle...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jep, itse käytän ravintokoostumukseltaan suunnilleen samanlaista jauhetta (Evolution Post Workout). Sitä n. 1,5 dl, 1dl Best Whey - protskua, 5 ml l-glutamiinia ja 5 ml kreatiinia. Hyvin toimii! :thumbs: :haart:

Toimii ja on vieläpä hyvää.. Hintakaan ei ole paha ja nyt on tullu tota Reco2:sta ja bull's recoverya vedettyä ja molempi parempi.. Eli voin suositella kumpaakin, jos ei halua itse kikkailla jauhojen kanssa ja tehdä oman palautusjuoman (<--halpaa) :arvi:

Hyvä suhde hiilareissa ja proteiineissa ja bulls's recovery sisältää vielä kreatiiniakin lisäksi, mutta sitähän voi lisätä jälkikäteen Reco2:kin, siis hyvä tuote. :thumbs:

Itse sekotellu noista fastin pusseista lähes identtistä juomaa kuin tuo reco2. Ajattelinkin kokeilla tuota recoa vertailu mielessä.

Reco2:sta käyttänyt palautusjuomana mutta nyt se vaihtuu Muscle+:aan eli ent. viikinkiin, syystä että olen laiska hajamielinen paska joka unohtaa vähän väliä sekoitella kreatiinit palautusjuoman joukkoon ja Muscle+:ssa on jo valmiina 5g/100g kreatiinia. Viikinkiä olen rouskutellut aiemminkin eikä mitään pahaa sanottavaa ole kummastakaan tuotteesta.

- JjP

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom