Fast Whey3 --> Fast Whey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siima
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, että kohta alkaa olla tuo äklömansikanmakuinen Whey3 finaalissa ja aattelin eka tilistä ostaa kerrankin tuota akkuhapoksikin sanottua täyshydrolisoitua.
Miten on poijjaat, kannattaako, eli onko selvää hyötyä?(en kuitenkaan odota tuloksia päivässä, joten säästäkää saarnat...) Kokemuksia, tuntemuksia?

terv: Markku&Ilkka

[mod]Prolab
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=65

Evolution
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=145
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=58
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/p...uppa/product_info.php?cPath=30&products_id=54
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin pussin Fast Wheytä enkä kerta kaikkiaan pystyny sitä juomaan! Mitään niin kamalan makusta ei voi olla maan päällä toista :) Tää ei nyt oo mitään nirsoilua vaan se oikeasti maistui KUOLEMALTA :)

Originally posted by Johnny
Ostin pussin Fast Wheytä enkä kerta kaikkiaan pystyny sitä juomaan! Mitään niin kamalan makusta ei voi olla maan päällä toista :) Tää ei nyt oo mitään nirsoilua vaan se oikeasti maistui KUOLEMALTA :)

Samaa mieltä. Oli se hirveen makusta. Oletin että maku on suhtkoht sama kuin whey+ ja/tai whey3, mutta ei herraisä.. oli se pahaa. No onneksi nyt on viking poweria ja whey+:ssaa kaapissa :D

Jep, kauhean makuista ainetta. Mainoksessa tosin sanottiin, että maku on vain "lievästi" pistävä. Mitään hyötyä en yhden pussin aikana ehtinyt havaita, mikä ei meikäläisen sanomana oikeastaan kerro mistään yhtään mitään. Ja toista pussia en osta. Onko toi Whey+ ihan juotavan makuista ?

Originally posted by Johnny

Höpö höpö, Wheytä naamariin vaan. Kuoleman ja mädäntyneen heran pistävää makua peittää muuten omenahillo todella hyvin...

Siis onhan se pahanmakuista, mutta oon silti muutaman pussin syönyt. Kaikkeen tottuu ja kyllä sen kestää kun juodessa unelmoi miten liha turpoaa ja äijä kasvaa... :D

btw, oliko tuo mansikanmakuinen whey3 hyvää, ajattelin ostaa huomenna...??

Nyt ei kyllä puhuta samasta Fastin Whey täyshydrolosoidusta. Mulla perushera, esim Propowerin on selkeesti pahempaa kuin toi Fast Whey. Itseasiassa epäluulot heräsivät kun maku ei ollutkaan juurikaan pistävä, ainakaan huonolla tavalla, eikä hintakaan kovin korkea verrattuna muihin hydr. heroihin... Tilasin perjantaina viisi kiloa lisää. :)

Ps. Käytän tietysti vain palautusjuomassa.

Puhutaanko tässä Fastin Whey 95:sta (siis joka on pahaa) ?

Musta tuntuu että osalla porukasta on nyt jauhot sekaisin..

Fastilla on:
hera85: perusjauhoa, konsentraattia, halvin fastin herajauho
whey3: aika miedon makuista, sisältää konsentraattia ja hydrolysoitua sekä ionivaihdettua, keskihintainen, uudet maut mansikka ja suklaa
whey: punainen teksti, hydrolysoitua ja pistävän makuista, kalliimpaa tavaraa
whey+: pussissa violetti teksti, ionivaihdettua, neutraalin makuista, hyvin sekoittuvaa, myöskin kalliimpaa tavaraa
lisäksi on vielä protein95, maitoproteiini-isolaattia, neutraalin makuista, sakenee puuroksi sekoitettaessa

Originally posted by mho
Musta tuntuu että osalla porukasta on nyt jauhot sekaisin..

Fastilla on:
hera85: perusjauhoa, konsentraattia, halvin fastin herajauho
whey3: aika miedon makuista, sisältää konsentraattia ja hydrolysoitua sekä ionivaihdettua, keskihintainen, uudet maut mansikka ja suklaa
whey: punainen teksti, hydrolysoitua ja pistävän makuista, kalliimpaa tavaraa
whey+: pussissa violetti teksti, ionivaihdettua, neutraalin makuista, hyvin sekoittuvaa, myöskin kalliimpaa tavaraa
lisäksi on vielä protein95, maitoproteiini-isolaattia, neutraalin makuista, sakenee puuroksi sekoitettaessa

Aivan ja makuasteikolla 4-10:
hera85 8
whey3 9 (suklaa maku)
whey: herrajumala 5...
whey+ 8

Viking power 10 !! jippijaijee..

Mitä mielestänne pitäisi tuotteen sisältää, jos etiketissä lukee Hydrolysed Recovery Protein! ?

Tai käännetäämpä asia toisinpäin. Tuotteen tuotesisältö ilmoitetaan näin:

Ainekset: Herakonsentraatti, hydrolysoitu- ja ionivaihdettu heraisolaatti, kaakaojauhe, vitamiinisekoitus, aromi, sakkariini.

Voiko tällaisen tuotteen etiketissä olla teksti Hydrolysed Recovery Protein! ? Mielestäni ei. Näin kuitenkin lukee Fast Whey 3:ssa. Harhaanjohtamista ja petkutusta sanon minä!

Tuosta Fast'in hydrosta sitten.. ei se maku niin hurja ole ettei sitä juotua saa. Sellainen yllättävä piirre siitä kuitenki löytyi, nimittäin kerran drinkin jälkeen eukko sanoi, että mun henki haisee kuin viemäri :eek: Ei auttanut vaikka pesin hampaat ja kurlailin suuveellä.
Tarinan opetus; älä ainakaan mene eka treffeille heti palautusjuoman (hydro) jälkeen :lol2:

Itseppa olen kokeillut käytännössä kaikkia noita fastin protskuja. Ei se Whey nyt niin pahaa ole, pikkasen siinä on lievä pistävä maku mutta itseäni ei se häirinnyt. Nyt tosin käyttelen palautukseen tuota Whey+ (sai edullisesti) ja muuten juon päivän mittaan tuota 95 joka ei myöskään ole mitään pahanmakuista. Eli kannataa kokeilla vaikka se 900g pussi niin sittenpähän tietää. Se täytyy kuitenkin sanoa että tuon 95 kans itse saan ainakin massaa hyvin, oon myös kokeillut tuota Fastin Massaa mutta paino kasvaa paremmin kun itse sekottelen "Massa drinkin" tuosta 95:sta, maltosta ja dextroosista.

Tuo fastin hera85 on ainakin ihan juotavaa. Vielä kun laittaa kaakao jauhetta sekaan niin menee kyllä alas !

suosittelen tota wheytä, varsinkin aloittelijoille, tulee se placeboefekti "ei juma että on karseen makusta, täytyy olla pirun tehokasta" :lol1:

Originally posted by BonBon
suosittelen tota wheytä, varsinkin aloittelijoille, tulee se placeboefekti "ei juma että on karseen makusta, täytyy olla pirun tehokasta" :lol1:

Musta edelleen Fastin hydr. on paremman makuista kuin tavallinen maustamaton hera. :kippis2:

Onpas FASTilla paljon noita vaihtoehtoja, mitäs noista kannattaa käyttää välipaloissa, kun en ole oikein tutustunut FASTin tuotteisiin.

Ja noista makuasioista, että kyllä kaikkiin makuihin tottuu. Itse hörpin varmasti 40 minuuttia UFS:n Hydra Balance hiilarijuomaa, kun ekan kerran sitä maistoin. Toi mieleen penisiliinin ja vaikka mitä, hyi helvetti.:urjo: Mutta jonkun ajan päästä, se maistui jo hyvältä.

Originally posted by Jasoni
Mitä mielestänne pitäisi tuotteen sisältää, jos etiketissä lukee Hydrolysed Recovery Protein! ?

No ensimmäisenä tuosta tulee mieleen että pussin sisältö on 100% proteiinihydrolysaattia...

Onkos tuo täyshydrolysoitu Fastin Whey nyt sitten paljonkin parempi proteiini heti treenin jälkeiseen palautusjuomaan kuin Whey 3...? Voiko joku sanoa havainneensa jotain eroa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom