Fast Whey3 --> Fast Whey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siima
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Abor_Rahim
Onpas FASTilla paljon noita vaihtoehtoja, mitäs noista kannattaa käyttää välipaloissa, kun en ole oikein tutustunut FASTin tuotteisiin.

Ja noista makuasioista, että kyllä kaikkiin makuihin tottuu. Itse hörpin varmasti 40 minuuttia UFS:n Hydra Balance hiilarijuomaa, kun ekan kerran sitä maistoin. Toi mieleen penisiliinin ja vaikka mitä, hyi helvetti.:urjo: Mutta jonkun ajan päästä, se maistui jo hyvältä.

Makuasiosta,itsellä on kehittynyt lähes perversion omainen suhde,just tohon puna-etikettiseen Whey+:ko se nyt oli....
Pakko saada treenin jälkeen suuhun toi maku,joka nyt on kyllä rehellisesti sanottuna aika karmiva.Sama homma oli joskus junnuna Kanen Amino-drinkin kanssa ja se maku rupeaa kyllä edelleenkin himottamaan,kun ajatteleekin:hmmm: Aika kova mahaineni ja makuaistiltaan turtunuti sitä rupee nykyään olemaan,kaikki menee alas,mutta kreatiini+dextroosi on sellainen yhdistelmä,että nyt vituttaa jo etukäteen kun kahden viikon päästä pitää ruveta tankkaamaan.:urjo: tulee nimittäin kokonaisvaltaisesti tosta NIIN paska olo,että huh huh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo fastin PROTEIN95 on kyllä kans aika pahaa:urjo:
Mutta laktoosivammanen ku olen niin ei ole vara nirsoilla:(

En kyllä ymmärrä miten nuinki moni iso mies valittaa Fastin Wheyn mausta :confused: eihän se maistu juuri millekkään. Vasta-ammutun hirven höyryävän lämmin, klimppinen veri mahalaukusta maistuu pahalle.

En kyllä ymmärrä miten nuinki moni iso mies valittaa Fastin Wheyn mausta eihän se maistu juuri millekkään. Vasta-ammutun hirven höyryävän lämmin, klimppinen veri mahalaukusta maistuu pahalle.

Oikein. Lepakon päät maistuvat myös aika kammottavalle :D

Originally posted by Johnny
Ostin pussin Fast Wheytä enkä kerta kaikkiaan pystyny sitä juomaan! Mitään niin kamalan makusta ei voi olla maan päällä toista :) Tää ei nyt oo mitään nirsoilua vaan se oikeasti maistui KUOLEMALTA :)

Kaveri hörppi eilen kyseisestä protskusta ja maltosta, veteen sekoitettua palautusjuomaa ja oksenti mun autoon:urjo:
Hyi saatana!

-no ehkä se johtu helteestä..

Originally posted by mho

whey3: aika miedon makuista, sisältää konsentraattia ja hydrolysoitua sekä ionivaihdettua, keskihintainen
...
whey+: pussissa violetti teksti, ionivaihdettua, neutraalin makuista, hyvin sekoittuvaa, myöskin kalliimpaa tavaraa

Pohdiskelin tuota äskettäin kaupassa ja eihän tuo oikeastaan edes ole kalliimpaa. Pussillisessa maustettua Whey3 on puhdasta protskua 800g*0.79 = 632g ja Whey+ on 900g*0.935=842g ja silloin hinnaksi tulee Whey3 25E/0.632kg=39.6E/kg ja Whey+ 33.5E/0.842kg=39.8E/kg.

Todella relevanttia tietoa...:rolleyes:

mihin perkeleeseen te sekoitatte sen viking powerin kun sitä noin kehutte. vedessä se ei nimittäin ihan täyttänyt odotuksiani (suklaa), mutta alkaa jo mennä alas. kannattaisko siihen laittaa vielä sekaan jotain proteiinia?

Originally posted by beginner
mihin perkeleeseen te sekoitatte sen viking powerin kun sitä noin kehutte. vedessä se ei nimittäin ihan täyttänyt odotuksiani (suklaa), mutta alkaa jo mennä alas. kannattaisko siihen laittaa vielä sekaan jotain proteiinia?

Veteen hyvinkin. Vettä maltillisesti, muuten maku on hyvin vetiseksi. 1.5dl jauhoa + 3dl vettä päälle + reipas heilautus sheikkerissä = Mukavan sakea ja maukas palautusjuoma.

mä laitoin ekalla kerralla desin jauhoa ja joku 5dl vettä. hyi saatana että olikin pahaa. sen jälkeen oon laittanu 3dl vettä ja alkaa jo olla parempaa. sekoittuu kyllä tosi hyvin

Originally posted by Maza
En kyllä ymmärrä miten nuinki moni iso mies valittaa Fastin Wheyn mausta :confused: eihän se maistu juuri millekkään. Vasta-ammutun hirven höyryävän lämmin, klimppinen veri mahalaukusta maistuu pahalle.

Miten hirven mahalaukussa voi olla verta? Täytynee olla joku sisäinen verenvuoto varmaan...:D

Siis mitäh? Mulla ainakin on mahalaukussa verta ja kyykkyreeineissä ryin sitä niin prkleesti! Siitä tulee sanonta "veren maku suussa". :urjo:

p.s. Tää on muuten hyvä tää sikareenimetodi ;)

Ostin tuota Fastin WHEY3:sta suklaan makuisena ja täytyy kyllä sanoa että maun ja sekoittuvuuden puolesta parasta proteiinivalmistetta mitä olen koskaan nähnyt/maistanut.
Onkos porukalla kokemusta Nutriplussan Best Whey- tuotteesta? Itse ainakin pidän mauista (kaakao ja vanilja) paljon, mutta sekoittuvuus on taas aikatavalla huonompaa kuin WHEY3:ssa. Mutta toisaalta Best Whey on kyllä huomattavasti halvempaa, että ehkä tuon voi antaa sen puolesta anteeksi.

Originally posted by holmu

Miten hirven mahalaukussa voi olla verta? Täytynee olla joku sisäinen verenvuoto varmaan...:D

No joo, ku ampuu puolivaippaluodin vanhalla kunnon 7,62x53R Pystykorvalla elukan keuhkojen läpi niin se pakkaa pumppaamaan veret mahalaukkuun... Ja kaatajan on PAKKO juoda kupillinen sitä... :D

Originally posted by Hannibal
Onkos tuo täyshydrolysoitu Fastin Whey nyt sitten paljonkin parempi proteiini heti treenin jälkeiseen palautusjuomaan kuin Whey 3...? Voiko joku sanoa havainneensa jotain eroa?

Muakin kiinnostaisi tietää onko paljon eroa/lainkaan? Nyt oon heittäny shakeriin vaan SF:n hera turboa, joka ei luultavasti ole kovin hyvä palautukseen + tietysti malto. Meinasin ostaa tota whey:tä pussin ja heittää noi protskut palautusjuomaan 50/50.

Suosittelen kyllä Whey+:aa. Maku ainakin on neutraali vrt. plussaton Whey. Se että siinä pari euroa kuussa häviää niin ihan sama.

Fastin toi Protein95 on muuten ihan jees, mutta ku sen joutuu sauvasekottimella sekottaa nii ei jaksa. :D

Sanokaapas onko jotain sellasta maitoprotskii minkä pystys ihan sheikkerillä hölskyttelee??

Originally posted by Hazz
Fastin toi Protein95 on muuten ihan jees, mutta ku sen joutuu sauvasekottimella sekottaa nii ei jaksa. :D

Sanokaapas onko jotain sellasta maitoprotskii minkä pystys ihan sheikkerillä hölskyttelee??

Kyllä kait minulla sekoittuu tuo Protein 95 sheikkerillä, kun sekottaa haaleaseen veteen.

Originally posted by Hazz

Kyllä se mulla sekoittuu, vaikka panisi jääkylmään veteen. Nyt sun täytyy reenata kovempaa, että jaksat ravistaa sitä sheikkeriä kuin miehet.

Originally posted by Andy
Nyt sun täytyy reenata kovempaa, että jaksat ravistaa sitä sheikkeriä kuin miehet.
Tai laittaa enemmän vettä, kyllä se sekoittuu. Niin ja jos antaa sen seistä (mytiytyä? :jahas: )vähän aikaa siinä pullossa niin se liukenee hyvin

Originally posted by Andy
Nyt sun täytyy reenata kovempaa, että jaksat ravistaa sitä sheikkeriä kuin miehet.

:lol2:

Joo voi olla... :)
Mutta mä sekotan sen maitoon eikä se siihen mun voimilla kyllä sekotu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom