Fast Starter kit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu
Eli on suunitelmissa ens kerrlla ku hommaa nin tommonen. Siinä Fastin Mass2, Hera80 ja krea. Niin lyökö nuo jauhot 10 litran sankoon ja sekotan kepillä ja otan palkkariin aina 2 desiä sitä ja sitte sheikkeriin krea? Vai miten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aijjaa. Oon kuullu et se pitäis tehä niinku mää sanoin. Mutta tosa Mass2 ei oo läheskään yhtä kova hiilari protsku pitoisuus ku niissä herassa ja maltossa. Jos mass2 1,5 desiä ja heraa puol ja maltoa puol?

voi pojat kun jaksaa jauhaa kuinka sheikkeri sekoitetaan.. naamaan vaan turha mitään säätää.. huhhuh.. naurattaa

Osta malto, krea ja hera, ja sekottele niitä.. ei niitä kyllä mihinkää sankoo pistetä kerralla :D

voi pojat kun jaksaa jauhaa kuinka sheikkeri sekoitetaan.. naamaan vaan turha mitään säätää.. huhhuh.. naurattaa
Mitenniin? Ei siinä minusta mitään naurunasiaa oo. Mietippä onko sillä eroo, onko prosentit 70%p 30%hh vai toisinpäin. Näillä on tarkotuksensa.
E: Miten se sheikkeri sekotetaan?:D;) (Sori, oli pakko)
Osta malto, krea ja hera, ja sekottele niitä.. ei niitä kyllä mihinkää sankoo pistetä kerralla :D
Höh... Mulla on aina kaikki isommat tehyt annokset ollu sankossa:D Nytkin on 10l sanko täynnä itesekotettua palkkaria (2 pussia heraa, 2 pussia maltoo, pussi glutaa ja kreaa. Bcaa:han ei riitä nyt varallisuus)

Ei se mikään sääntö ole :jahas: Jotkut sekottaa kerralla isoon sankoon kaikki, tai sitten tekee drinkin kerrallaan. Itse teen drinkin kerrallaan koska jos esim iltaisin ottaa protskua lisäravinteista niin en halua vetää hirveästi niitä hiilareita, eli malton jätän pois.

Ei se mikään sääntö ole :jahas: Jotkut sekottaa kerralla isoon sankoon kaikki, tai sitten tekee drinkin kerrallaan. Itse teen drinkin kerrallaan koska jos esim iltaisin ottaa protskua lisäravinteista niin en halua vetää hirveästi niitä hiilareita, eli malton jätän pois.

Mutta säilyvyyden kannalta en hirveän isoa sankoa täyttäisi...

Ei se siellä nyt yhtään pahemmaks kerenny mennä... Tiivis kans vaan jo voilaa!

mut jos kerää johonki isoo sankoo kaikki ja sekottaa ni eihä siit tiä et oks ne kunnol sekottunu eli et oks aina sama verra kaikki ettei oo välil vaiks maltoo enemmä ku heraa ja tsillee

mut jos kerää johonki isoo sankoo kaikki ja sekottaa ni eihä siit tiä et oks ne kunnol sekottunu eli et oks aina sama verra kaikki ettei oo välil vaiks maltoo enemmä ku heraa ja tsillee
Tämähän on nyt ihan OT-vääntöö, mutta kyllä nuo mulla ainakin tasasesti on sekottunu, kun oon sekottanu (hera on ruskeeta, kun suklaanmakusta, malto taas ihan valkosta, erottuu selvästi epäpuhtaudet.)

Lopetetaan :offtopic:-jauhanta tähän

No et sää kyllä värin perusteella voi paskaakaan sanoo

Tämähän on nyt ihan OT-vääntöö, mutta kyllä nuo mulla ainakin tasasesti on sekottunu, kun oon sekottanu (hera on ruskeeta, kun suklaanmakusta, malto taas ihan valkosta, erottuu selvästi epäpuhtaudet.)

Lopetetaan :offtopic:-jauhanta tähän

Eihän tuo kysymys nyt ihan :offtopic: -jauhantaa ollut.. Aiheellinen jatkokysymys liittyen aloittajan postaukseen.

Oon kerran kans ämpäriin protskut&maltot sekoittanut, ja väristä tosiaan näki et hyvin oli sekoittunut. (äidille ja pikkubroidille yhteinen palkkarisetti:))

Hieman kyl epäilyttäs kymmenen litran sankoon sekoittaa kreatiinit ja glutamiinit, varmaankin vaikeampi havaita onko sekoitussuhteet pysyneet kohillaan.. mut eipä oikeestaan itse tarttee asiaa miettiä ku saan aineet siirrettyä suoraan purkista/pussista sheikkeriin:jahas:

No et sää kyllä värin perusteella voi paskaakaan sanoo
Hyvin perusteltu postaus..

Kun laitan sheikkerin pohjalle valkoista jauhoa (malto) ja saman määrän ruskeaa jauhoa (suklaalla maustettu hera), näkyy sheikkerissä kahta eri ainetta kerroksittain, valkoista ja ruskeaa.

Ravistan sheikkeriä hetken ja näen enää tasaista vaalean ruskeaa jauhoa, värin tasaisuudesta siis päättelen seuraavaa: Jos sheikkeristä nyt lusikoitasiin esim 1/3 osa pois, ja tästä osasta testattaisiin (jotenkin) malton ja heran suhde, se olisi riittävän* lähellä 1/1.

*en usko palautumiseni merkittävästi heikentyvän jos juomassani onkin 40% maltoa ja 60% heraa, 50%/50% sijaan..

Sorry mutuilu, ja nyt aletaan jo menemään :offtopic:

Kiteisyys on myös erilainen, siinä on kato erilainen fiilis siinä herassa ja maltossa. Mutta no, laskeskelin glutan ja krean määrät, että tulis tietyn verran annokseen. Oli ylimäärästä aikaa siinä, niin sekottelin sitten melko hartaasti.

Ja kyllä, jos aineet ovat erivärisiä, ne myös pystyvät erivärisinä, ellei väriä irtoa. Sekottuessaan kuitenkin nämä hiukkaset menevät ihmissilmälle tasaisenväriseksi. Kyllä siitä sillon sekottelun alussa vielä näki aivan selviä maltoviiruja, mutta ne hävis sitten sekoittuessaan

1-2... Se vähä riippuu.. Massalla enemmän, miinuksilla vähemmän

Itse ostin vuosi sitten massblastia 4kg:n saavissa ja kyllä se muodostuu aika huonoksi sekoittuvaksi, jos ei kantta pidä kunnolla kiinni. Sai sekoittaa melkein kiehuvaan veteen ja ravistella ihan alkuverryttelyikseen potelia, jotta tavara sekottuisi.
Itse en vain jaksanut pitää kantta kiinni, koska se on niin tiukka että kauhea veistäminen että saa sen kerran päivässä auki ja takaisin aina kunnolla kiinni. Tosin fastin protskut nyt sekoittuu vähän vanhempanakin jauhona parhaiten..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom