Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenniin? Ei siinä minusta mitään naurunasiaa oo. Mietippä onko sillä eroo, onko prosentit 70%p 30%hh vai toisinpäin. Näillä on tarkotuksensa.voi pojat kun jaksaa jauhaa kuinka sheikkeri sekoitetaan.. naamaan vaan turha mitään säätää.. huhhuh.. naurattaa
Höh... Mulla on aina kaikki isommat tehyt annokset ollu sankossa:D Nytkin on 10l sanko täynnä itesekotettua palkkaria (2 pussia heraa, 2 pussia maltoo, pussi glutaa ja kreaa. Bcaa:han ei riitä nyt varallisuus)Osta malto, krea ja hera, ja sekottele niitä.. ei niitä kyllä mihinkää sankoo pistetä kerralla :D
Osta malto, krea ja hera, ja sekottele niitä.. ei niitä kyllä mihinkää sankoo pistetä kerralla :D
Ei se mikään sääntö ole :jahas: Jotkut sekottaa kerralla isoon sankoon kaikki, tai sitten tekee drinkin kerrallaan. Itse teen drinkin kerrallaan koska jos esim iltaisin ottaa protskua lisäravinteista niin en halua vetää hirveästi niitä hiilareita, eli malton jätän pois.
Tämähän on nyt ihan OT-vääntöö, mutta kyllä nuo mulla ainakin tasasesti on sekottunu, kun oon sekottanu (hera on ruskeeta, kun suklaanmakusta, malto taas ihan valkosta, erottuu selvästi epäpuhtaudet.)mut jos kerää johonki isoo sankoo kaikki ja sekottaa ni eihä siit tiä et oks ne kunnol sekottunu eli et oks aina sama verra kaikki ettei oo välil vaiks maltoo enemmä ku heraa ja tsillee
Tämähän on nyt ihan OT-vääntöö, mutta kyllä nuo mulla ainakin tasasesti on sekottunu, kun oon sekottanu (hera on ruskeeta, kun suklaanmakusta, malto taas ihan valkosta, erottuu selvästi epäpuhtaudet.)
Lopetetaan -jauhanta tähän
Hyvin perusteltu postaus..No et sää kyllä värin perusteella voi paskaakaan sanoo