Fast Sports Nutrition Viking Power

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen samaa mieltä, ostin itse 2x1,4kg banaani-vanilijaa....
Penkki nousi melkein 10kg 8päivässä, tosi hyvin jakso treenata..
Täytyis varmaan ostaa lissää niin painokin nousis taas parisen kiloa..

Originally posted by habe
Olen samaa mieltä, ostin itse 2x1,4kg banaani-vanilijaa....
Penkki nousi melkein 10kg 8päivässä, tosi hyvin jakso treenata..
Täytyis varmaan ostaa lissää niin painokin nousis taas parisen kiloa..

Ja se penkkimaksimin nousu on varmaan pelkästään viking powerin ansiota:rolleyes: .

Kokeilumielessä ostin ja aiheutti hillittömiä ihottumaläiskiä käsiin. Johtui varmaan jostain ko. tuotteen sisältämästä väri-/lisäaineesta. Tästä oli puhetta täälläkin, samoin kuin siitä ettei VP välttämättä ole kovin optimaalinen palautusjuomaksi. Muuten varmaan hyvä tuote, varsinkin aloitteleville voimailijoille.

Sellaisen käsityksen olen saanut, et VP on nimenomaan sellaista joka sopii sekä palautukseen, että lisäproteiiniksi hyvin, mutta ei ole kumpaankaan loistava, eli ilmeisesti samantyylinen kuin whey3.

siinähän on maitoroteiinia eli liian hidasta palautusjuomaan, välipalaksi kylläkin kelpaa :kippis1:

nyt kaikki puhaltelemaan vappupalloja :blow: :blow:

Ostin itekki tos just tot Viking Powerii, kauppias suositteli(varmaa siks et se on aika kallista) ja huomen alotan käyttää sit.:kippis1:

Vähän off-topiccia vois varmaa kysyy, et ku ostin siin samal tot Creatine XR:ää, ja siinki annostuksen kohal puhutaan grammoist, nii mul ku ei mitään supertarkkaa vaakaa satu oleen, nii jos joku viittis kertoo et monta millilitraa on 10g kreatiinia?

Palautumisessa kyllä merkitsee se malto paljon enemmän kuin proteiinin nopeus. Olen aika lailla kaikkia protskutyyppejä vuosien varrella kokeillut palautusjuomassa, enkä menis allekirjoittamaan minkään version ylivertaisuutta.

Mulla on yksi kaveri, joka käyttää palautusjuomassa soijaa ja maltoa. Kaveri on naturaali voimanostaja ja tulokset on about 300-200-300 varusteiden kanssa alle satasiin. Tämä siis todisteena siitä, että myös soijalla voi palautua. Syy miksei kaveri käytä heraa on se, että menee pakki sekaisin, aivan sama minkä merkkistä heraa käyttää.

Originally posted by edelbrock
Palautumisessa kyllä merkitsee se malto paljon enemmän kuin proteiinin nopeus. Olen aika lailla kaikkia protskutyyppejä vuosien varrella kokeillut palautusjuomassa, enkä menis allekirjoittamaan minkään version ylivertaisuutta.

Mulla on yksi kaveri, joka käyttää palautusjuomassa soijaa ja maltoa. Kaveri on naturaali voimanostaja ja tulokset on about 300-200-300 varusteiden kanssa alle satasiin. Tämä siis todisteena siitä, että myös soijalla voi palautua. Syy miksei kaveri käytä heraa on se, että menee pakki sekaisin, aivan sama minkä merkkistä heraa käyttää.

Onhan tästä puhuttu. Voimanostajalla ja hänen pihviä hakevalla kaverilla on erilaiset motiivit palautumisessa. 300-200-300 ei ole mikään autuaaksi tekevä merkki palautusjuoman toimivuudesta.

Originally posted by I Drink Alone
Onhan tästä puhuttu. Voimanostajalla ja hänen pihviä hakevalla kaverilla on erilaiset motiivit palautumisessa. 300-200-300 ei ole mikään autuaaksi tekevä merkki palautusjuoman toimivuudesta.

No kylla se jotain suuntaa minun mielestani antaa. Pitaa vaan valilla valistaa junioreita, kenen mielesta ilman heraa ei ole elamaa ja kaikki muu proteiini on paskaa. Jos et juo palautusjuomaa niin et saa lihaa etka voimaa, joopa joo...

Muistakaa nyt hyvat ihmiset, etta ei se heraproteiini ole maailman autuaaksi tekeva voima, palautua voi myos muullakin laadulla/ruoalla. Niin ja treenillakin on oma merkityksensa...

Totta mutiset, oikeanlainen treeni ja ruokavalio on kaiken perusta ja palautusjuomalla pyritään vain ehkäisemään treenin jälkeistä katabolista tilaa.

Mutta turha tässä on alkaa mitään soijaa hehkuttamaan vain sen takia, että joku tero on palautunut sillä hyvin voimatreenistä ja ottanut muutaman sata maasta...

En tiedä oliko se Viking Powerin ansiota"penkin nousu", mutta ainakin tämmösellä alottelijalla toimi... Jos et ole ite kokeillut niin sun on vähän paha mennä sanomaan sillä en muuttanut ruokavaliota mitenkään... Kaikki oli samallalailla kuin ennenkin, paitsi käytin sitä VP:tä...

Originally posted by I Drink Alone
Mutta turha tässä on alkaa mitään soijaa hehkuttamaan vain sen takia, että joku tero on palautunut sillä hyvin voimatreenistä ja ottanut muutaman sata maasta...

No ei siinä soijassa kyllä mitään vikaa ole, protskua siinä missä muustakin lähteestä saatava. Voit vaikka korvaa soija sanan kaseiinilla. Main argument oli, että kyllä ne muutkin protskut kun hera toimii. Mä muuten käytän itsekin välillä soijaa heran asemasta. Tähän on hyvä heittää Vesa Kerälän kommentti proteiinilaatujen eroista vuodelta 2002: "Vittu samaa paskaa ne kaikki on, ihan sama mitä vedät." :D

En tiedä oliko se Viking Powerin ansiota"penkin nousu", mutta ainakin tämmösellä alottelijalla toimi... Jos et ole ite kokeillut niin sun on vähän paha mennä sanomaan sillä en muuttanut ruokavaliota mitenkään... Kaikki oli samallalailla kuin ennenkin, paitsi käytin sitä VP:tä...

voi haukotus...ootko tosissas?

Joskushan tuloksissa tapahtuu tommosia pyrähdyksiä, varsinkin treenitaipaleen ollessa vielä aika alussa. Miksiköhän mulle ei oo tullut vastaavanlaisia pyrähdyksiä, vaikka käytän bullsin recoveryä? Pitäis varmaan vaihtaa tohon VP:hen ;)

Eikös sitä ole hydrolisoituakin soijaa? eikös se imeytyisi nopeammiin vai eikö se pädekkään soijaan?

Jos nyt en väärin muita niin, mielestäni Viking Powerissa oli joku outo juttu ravinteissa. Mielestäni kyseinen 'jauho' sisältää hitaammin imeytyviä- sekä nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja. Jotka näin eivät toimi rinnakkain?
Jotenkin toinen tekee vatsalaukkuun 'suojan' ja nopeasti imeytyvät eivätpääse kunnolla imeytymään.. en muista kuinka meni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom