Fast sheikkeri ylläri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu
Sumu sanoi:
Shakereistakin on keskusteltu aiemmin...
:jahas:

Mitä sitten? Jos ihmiset haluaa keskustella shakereista niin antaa keskustella. Muutenkin on ärsyttävää kun koko ajan joku on valittamassa että asioista on ennenkin puhuttu. Ja sitten postataan 500 linkkiä. Se on tietysti eri asia silloin jos samaa perusasiaa kysytään jatkuvalla syötöllä. Näitä "Miten voin laihtua?"-systeemeitä.

Eikös tämän pitäisi olla keskustelupalsta, eikä mikään yleisradion tietoarkisto, mistä voi etsiä juttuja?

Shakereistakin on keskusteltu aiemmin... duh... Nyt se on sitten ilmeisesti pyhä aihe, josta ei saa puhua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jortsu sanoi:
Ei kyllä siinä VARMASTI on takana Veikko Vallinin salaliitto :itku:

Jep. Oon kuullu semmosta luotettavaa huhua että Veikko Vallin käy aina hiomassa hiekkapaperilla niitä sheikkereitä epäluotettavaan kuntoon.

lazki sanoi:
Jep. Oon kuullu semmosta luotettavaa huhua että Veikko Vallin käy aina hiomassa hiekkapaperilla niitä sheikkereitä epäluotettavaan kuntoon.
Eikä tarvitse olla ainstain ymmärtääkseen miksi, sehän lisää räjähdysmäisesti protskun kulutusta. On se kiero paskiainen.

Powerhousu sanoi:
Sama juttu. Mullakaan ei oo ikinä tullu protskut syliin, vaikka käytän yhden käden ravistelutekniikkaa, eli etu- ja keskisormi kannen päällä, ja muut sormet purkissa kiinni. Ei tartte toista kättä ollenkaan, ja aina on kansi pysyny kiinni. Voikohan eri protskuissa olla sen verran eroa että jotkut kerää enemmän painetta? En oo kyllä ite sellasta huomannu useampiakin protskuja maistelleena.

.

Luulis niillä olevan eroja, kun toiset vaahtoaakin niin pirusti niin kaiketi tulee sitten sitä painettakin. Ja ei oo mullakaan montaa kertaa poksahdellut kannet auki ja nekin poksahdukset mitä on ollu on johtunut liian lämpimästä vedestä.

Tämäkin tuli kokeiltua.
Aamulla puolikoomassa jätin laittamatta korkin kiinni ja tyytyväisenä sekoittelin keittiössä protskuja kunnes havaihduin siihen kun sheikkeristä ei enää kuulunut tuttua ääntä.
Siellähän oli sitten herät pitkin keittiön kaapin pintoja.

:hyper: :hyper: Tänään se sitten tapahtu :hyper: :hyper: Fast sheikkeri ylläri!!!!111!!!!

Olen antanut tuolle sheikkerille jo epäluottamuslauseen ja tarkistan sen aina vimosen päälle. Nooh ilmeisesti jokin siellä sheikkerin sisällä on herännyt eloon ja avannut sen mun reenikassissa. Malto tekee kaikesta niin ihanan tahmeaa... Lompakkokin pysyi kätevästi kädessä. Kaikki vanhat reeniohjelmat yms. paperit sai aivan uuden ilmeen ja nyt ne pysyy kätevästi nipussa. Positiivista tässä kaikessa on se että sivuseurauksena syntyi uusi reenauksen mullistava keksintö. !!!MALTOVETOREMMIT!!! #Ei enää turhia remmien kiristelyitä!! Maltovetoremmeillä palautusajat lyhenee, tai oikeastaan palautusaikoja ei ole. Tämän mullistavan keksinnön ansiosta kaikki aikasi menee salilla siihen kun yrität irrottautua salilaitteista. Progressiivisuus on taattua koska kun saat kaikin voimin kiskottua itsesi ja jotain tarpeistoa irti, niin remmit osuvat takuulla johonkin haasteellisempaan vastukseen, kuten täyteen lastattuun jalkaprässiin tai salin suurimpaan karjuun. Kuten huomaat niin maltovetoremmeistä on apua myös kamppailulajien harrastajille.

:( Meen tekemään uuden drinksun.

screwdriver sanoi:
sekoittelin keittiössä protskuja kunnes havaihduin siihen kun sheikkeristä ei enää kuulunut tuttua ääntä

Kohtele prodea aina kunnioittavasti ja suurella varovaisuudella. :worship:

Voi PERSE ja VENÄJÄ!

Luin pakkista juoden protsku-drinkkiä. No, siinä ohimennen sekoittelin ja samalla tuijotin näyttöä. Puoli satsia sain juotua ja sitten NAPS... ergonominen näppäimistö ja optinen hiiri kiittää... myös HP:n printteri sai osansa.

Hiukan alkoi kerpeleiden jälkeen naurattaa kun noin 5 minuuttia aiemmin kävi mielessä tämä threadi ja miten jotkut ei osaa sekoittaa drinkkiä... :)

Kyseinen sheikkeri oli siis Go4Fitistä joskus hommattu, Buchsteiner-merkkinen pommi. :thumbs:

Proteos sanoi:
Kyseinen sheikkeri oli siis Go4Fitistä joskus hommattu, Buchsteiner-merkkinen pommi. :thumbs:

Eihän noita saa millään auki! :eek: :hyper:

Itsellä on kaksi tuommosta Buchsteinerin sheikkeriä (Fast ja Reflex), ja vain kerran on toinen posahtanut auki, ja sekin kun sekoitin kuumaa kaakaota ja heraa: keittiö sai pirteän ruskean värityksen. :D

Kokeilkaapa tota EAS:in shakeria, mitä nyt saa Pakkiksen kaupastakin. Mun mielestä ollut paras shakeria, mitä on ollut ikinä mulla käytössä. Kansi pysyy hyvin kiinni, ja kestää isältä pojalle. Nykyinen ollut jo pari vuotta aktiivisessa käytössä.

Ei hitto, tällä viikolla minullakin laukasi pukuhuoneessa jaloille. Nyt on kauniit vaaleat kuviot housuissa. Hauskinta oli siinä sitten stepata paljain jaloin, kun lattia oli tahmainen.

Mutta tosiaan Fastin sheikkeri levisi, vaikka pidin korkista kiinni, kannen urien väliin oli kai jäänyt painetta, ja se läjäytti kannen auki. Lattialle meni ehkä joku puoli desiä, että sinänsä ei suuri menetys. Kyllä sillä vieressä pukevalla papalla oli ilmettä.

:offtopic: Mistäköhän voisi saada normaalia pienempiä sheikkerejä? Oon tämmöistä nyt yrittänyt hetken aikaa metsästää pienille välipala drinksuille.

Proteos sanoi:
Voi PERSE ja VENÄJÄ!

Auts! Itselläni lensi jo yksi Buchsteinerin valmistama sheikkeri roskikseen, kun kyllästyin siihen ainaiseen taisteluun kannen kanssa. Todennäkösesti olisin joskus saanut olkapääni sijoiltaan siinä vääntäessä. Pari viikkoa sitten ostin uuden sheikkerin - Buchsteinerin. :P Tällä kertaa älysin jo kaupassa kokeilla kannen tiukkuutta. Niin se ihminen oppii.

BFL2002 sanoi:
Tosi kivaa oli kun eilen Fast sheikkeri räjähti silmille, koko kämppä, sohva ja paljon vaatteita mukavassa suklaan tuoksuisessa myoplex-töhnässä :kippis1:

Yritin katsella fast.fi sivuilta yhteystietoa kyseiseen lafkaan, mutta eipä löytynyt mitään. Jos jollain on sähköpostiosoitetta niin ilmoita kiitos, täytyy antaa pieni palaute. Pullo on joko totaalisen epäonnistunut kappale tai sitten laatu on vain huono, tuon jälkeen on yrittänyt tehdä joka kerta saman tempun mutta onneksi osaan nyt varautua... ei siis kestää minkäänlaista painetta tuo korkki :down:

Taidan olla :david: mutta haluan :kuvia:

gotto sanoi:
Eihän noita saa millään auki! :eek: :hyper:

Itsellä on kaksi tuommosta Buchsteinerin sheikkeriä (Fast ja Reflex), ja vain kerran on toinen posahtanut auki, ja sekin kun sekoitin kuumaa kaakaota ja heraa: keittiö sai pirteän ruskean värityksen. :D

Jep, sama homma kun kansi asettuu oikein kohdalleen. Se tosta tekeekin jekun kun aina ei tiedä onko kansi tiiviisti vai ei. Joku naksahdus tms. tekisi terää... :thumbs:

Onneks ei tuu tässä koneen ääressä sekoiteltua, on sen verta kallista tavaraa täsä ympärillä että pistäs liikaa ketuttaan jos sheikkeri tekis temput...

:offtopic: Heheh.. Tuli vaan mieleen, tässä taannoin juteltiin jotain ircissä Timben kanssa.. Sitte yht äkkiä tuli vähän kirosanoja ruutuun ja meinattiin että mikäs nyt.. "Vittu kaatu puol kiloo protskujauhoo näppiksen päälle!!!11 Mitä mä teen!!11" :lol2:

Mulla on Twinlab-sheikkeri, muistaakseni jostain Go4Fitistä ostettu tms., ja kyllä se on tiivis, kun kannen painaa kunnolla kiinni niin se ei siitä irtoa kuin vääntämällä kantta vinottain.

Sumu sanoi:
Mä en ihan totta ymmärrä taas tätäkään keskustelua. En ole ikinä onnistunut levittelemään proteiinimössöä ympäri kämppää vaikka olisin käyttänyt mitä tahansa shakeria.

Shakereistakin on keskusteltu aiemmin...

mun mielestä keskustelu palstan tarkotus on keskustella... saatan tietty olla väärässäki :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom