Fast sheikkeri ylläri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu
En jaksanu kaikkia vastauksia lukee, mut ite huomasin, kun sekottelin kuumaan kaakaoon sheikkerissä protskuu, ni räjähti koko paska silmille kesken sekotuksen... Eli siis kuuma neste + mömmöt = :curs:

Eli siis mitä kylmempi neste, niin sitä pienempi paine???

T: WannabeEinstein

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli vapun hittilause on:

"hei,otatko prostkua ku mulla on nää 2 sheikkeriä"
ja tietty kaverin sheikkeriin laitetaan mömmöt+lämmintä vettä ja annetaan sen itse sekottaa.

:)

ei oo ollu minkäänlaista ongelmaa fastin sheikkerin kaa,mut mun kaveri,joka pelaa lätkää, sekotti palautusjuomaa valmentajan vieressä sit sheikkeri posahti suoraa valmentajan pärställe... :D

Äijä sanoi:
Edistyneemmille harjoittelijoille vaativampi liikesarja:

1) Jauhot törspään
2) Vettä päälle
3) Kansi kiinni
4) Korkki auki paineen tasaamiseksi
5) Sulje korkki
6) kts. kohta 5 ylempänä
7) kts. kohta 6 ylempänä

Ylla olevaa tekniikkaa hyvaksikayttaen sain tanaan vuorattua modeemini, salihousuni seka 2 koulukirjaa N-slarba-pure whey-krea hyytelolla. Absoluuttisen makuaistini vaatii etta vesi tulee olla hiukan lamminta, silla kylmana imetyn kiisselin maku on pitkalti karvaan, syfiliksen ja visvan maun risteytyma. Jauhot purkkiin, vesi kyytiin ja eikun ravistamaan. Tapana on aina ollut puristaa purkkia kannesta ja pohjasta. Mutta sitten kun paastin irti kannesta jotta voin avata korkin paineen tasaamiseksi niin johan koko kansi otti ja pamahti auki paineen voimasta. ..malauta, etta sappi kiehui!

Pulla sanoi:
Ylla olevaa tekniikkaa hyvaksikayttaen sain tanaan vuorattua modeemini, salihousuni seka 2 koulukirjaa N-slarba-pure whey-krea hyytelolla. Absoluuttisen makuaistini vaatii etta vesi tulee olla hiukan lamminta, silla kylmana imetyn kiisselin maku on pitkalti karvaan, syfiliksen ja visvan maun risteytyma. Jauhot purkkiin, vesi kyytiin ja eikun ravistamaan. Tapana on aina ollut puristaa purkkia kannesta ja pohjasta. Mutta sitten kun paastin irti kannesta jotta voin avata korkin paineen tasaamiseksi niin johan koko kansi otti ja pamahti auki paineen voimasta. ..malauta, etta sappi kiehui!

Miten kansi voi pompata auki sen kahden sekunnin aikana kun isket kannen kiinni ja avaat korkin?

Painaa vaikka sitä kantta kaksin käsin pöytää vasten kiinni ja napsauttaa peukaloilla korkin auki. Sitten antaa tekeytyä vähän aikaa korkki auki ja sen jälkeen ravistaa taas uudelleen pitäen tiukasti kiinni joka kohdasta (pyytää vaikka koko suvun puristamaan sitä vehjettä ja heilutte letkassa kuin vähän heikkopäiset). Sitten taas korkkia auki. Toistetaan tarpeeksi monta kertaa.

Kannen kanssa kannattaa tunnelmoida aika hartaasti jos aikoo laittaa sheikkerin vaikka kassiin. Pyörittelee ja painelee sitä kantta, välillä raottaa korkkia ja taas painaa kantta. Korkki kiinni, paina kantta, korkki auki, paina kantta, korkki kiinni, pyöritä kantta, paina kantta, korkki auki, paina kantta. Jatka loputtomiin. Sopii varsinkin rasvanpolttoon kun liikuntaa tulee ja soppa on kuitenkin seinällä.

Naureskelin tässä itseriittoisesti porukan avuttomuudelle, kunnes sattui taas nöyryys muistuttamaan olemassaolostaan rinnuksille purskahtavan protsujuoman muodossa - kansi oli huonosti kiinni. :) Onneksi oli hikiset treenivaatteet päällä ja teen ruuan kanssa sättäämisen keittiössä.

Miksei se korkki voi olla auki jo valmiiksi ennen kuin laittaa kannen paikalleen? Itelläni ainakin on kun purkin kuivauskaapista otan pois.

Äijä sanoi:
Miten kansi voi pompata auki sen kahden sekunnin aikana kun isket kannen kiinni ja avaat korkin?QUOTE]

No tassa se ongelma juuri olikin, sorry, my bad. Olin siis ravistanut purkkia suunnattomasti, jonka jalkeen lopetin ravistamisen. Purkki oli paikallaan ja en TODELLAKAAN kuvitellut kannen ponppaavan itsestaan irti purkista jos vain irrota toisen kateni kannesta. No mutta mutta, ehka se on parempi kokea kaikki talleen kantapaan kautta. Jatkossa vedan sheikkerin kiinni ilmastointiteipilla ja popniiteilla ennen ravistusta.

Eli, kun laitat mömmöt purkkiin, ravista kevyesti pariin otteeseen ja sitten avaa korkki (muista laittaa korkki kiinni sen jälkeen), toista tämä niin moneen kertaan, ettei korkin avatessa kuulu enään sihahdusta.
Mä kässäsin tämän asian kantapään kautta, silloin alkuaikoina, kun hommasin sheikkerin.

Onnea yrityksiin. :thumbs:

Tomi sanoi:
Mä ownasin kerran vaatteeni, naamani ja koko salin wc-tilat täysin, kun ravistin jonkun MLO:n proteiinin mukana tullutta sheikkeriä, hakaten samalla kämmenellä pohjaan, että jauhot lähtisi liikkeelle. Pohjapas sitten otti ja halkesi. Palautusjuomaa oli kaikkialla.

mä yleensä vessassa ravistelen jotain ihan muuta :rolleyes:

Mä en ihan totta ymmärrä taas tätäkään keskustelua. En ole ikinä onnistunut levittelemään proteiinimössöä ympäri kämppää vaikka olisin käyttänyt mitä tahansa shakeria.

Shakereistakin on keskusteltu aiemmin...

mulla on ainoastaan kerran levinny sheikkerin sisältö salin vessan lattialle, ja silloinkin siinä oli vain lämmintä vettä kun olin huuhtomassa sitä.

Öö, en tiedä, mutta aika monella kaverillani juuri Fastin pönttö on räjähtänyt silmille, itseni mukaan lukien. Vaikka kaikki sheikkerit taitaa olla samanmallisia/-merkkisiä, on hassua että juuri Fastin pöntöt laukeilee. Tiedän että se on vaan sattumaa, mutta hassua silti.

Teepä pieni gallup ystäväpiirissäsi sheikkereistä. Vaikka tyyliin
"onko sheikkerisi a) fast b) joku muu, mikä?"
Jakauma 6-0 a:n hyväksi.

gotto sanoi:
Teepä pieni gallup ystäväpiirissäsi sheikkereistä. Vaikka tyyliin
"onko sheikkerisi a) fast b) joku muu, mikä?"
Jakauma 6-0 a:n hyväksi.

Ej välttämättä, tosi monella on paikallisen luontaistuotekaupan lahjoittama sheikkeri sekä Fastin sheikkeri. Molemmat on samanmallisia, joten se on kuitenkin varmaan vain jännää sattumaa että Fastit paukkuu.

lazki sanoi:
Ej välttämättä, tosi monella on paikallisen luontaistuotekaupan lahjoittama sheikkeri sekä Fastin sheikkeri. Molemmat on samanmallisia, joten se on kuitenkin varmaan vain jännää sattumaa että Fastit paukkuu.
Ei kyllä siinä VARMASTI on takana Veikko Vallinin salaliitto :itku:

Sumu sanoi:
Mä en ihan totta ymmärrä taas tätäkään keskustelua. En ole ikinä onnistunut levittelemään proteiinimössöä ympäri kämppää vaikka olisin käyttänyt mitä tahansa shakeria.

Sama juttu. Mullakaan ei oo ikinä tullu protskut syliin, vaikka käytän yhden käden ravistelutekniikkaa, eli etu- ja keskisormi kannen päällä, ja muut sormet purkissa kiinni. Ei tartte toista kättä ollenkaan, ja aina on kansi pysyny kiinni. Voikohan eri protskuissa olla sen verran eroa että jotkut kerää enemmän painetta? En oo kyllä ite sellasta huomannu useampiakin protskuja maistelleena.

Sheikkereinä on fastin malli jonka saa pamauttaa hienosäätölekalla kiinni, ja toinen on helvetin löysä tupperwaren ikivanha pönttö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom