Fast sheikkeri ylläri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu
Tosi kivaa oli kun eilen Fast sheikkeri räjähti silmille, koko kämppä, sohva ja paljon vaatteita mukavassa suklaan tuoksuisessa myoplex-töhnässä :kippis1:

Yritin katsella fast.fi sivuilta yhteystietoa kyseiseen lafkaan, mutta eipä löytynyt mitään. Jos jollain on sähköpostiosoitetta niin ilmoita kiitos, täytyy antaa pieni palaute. Pullo on joko totaalisen epäonnistunut kappale tai sitten laatu on vain huono, tuon jälkeen on yrittänyt tehdä joka kerta saman tempun mutta onneksi osaan nyt varautua... ei siis kestää minkäänlaista painetta tuo korkki :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai pidit kannesta kiinni ja vielä sormea sen pienen "korkin" päällä? Jos et pitänyt, niin [Nelson-naurua]Haa-haa![/Nelson-naurua]. Fast (Func Food Finland) ei varmastikaan itse ole näitä sekoituspulloja tehnyt, vaan niitä on tilattu jostain Saksasta isompi mälli kerralla.

Juu samalla tavalla käynyt jo pari kertaa Fastin sheikkerillä ja myös muilla, kuten Scitech, Nutriplus. Nykyään käsi on visusti kannenpäällä ravistaessa.
Mun tietääkseni moni muukin käyttää kyseisiä sheikkereitä, eikä vaan Fast. Kyllähän tuota sattuu oli sheikkeri sitten minkä välittäjän tahansa.

Muista nyt pestä sheikkeri hyvin kuumalla vedellä ja pesuaineella. Parhaan tuloksen saat, kun laitat sheikkeriin 2/3 vettä ja vähän pesuainetta,kansi kiinni ja reilu ravistus.

Tekniikka oli kyllä oikea eikä ikinä ennen ole ollut vastaavanlaisia ongelmia, tämä Fastin puteli on siis upouusi. Ei tuota voi käyttää ollenkaan kun ei siis pidä paineita vaikka kuinka puristaa, pikkukorkki on ihan ok mut se iso ei todellakaan. Sama juttu kävi puhdistusvaiheessa, tiskiainetta tippa ja vähä vettä ja hölskyn hölskyn niin taas on tavara pitkin mäkiä :D

Sheikkerin pitämisestä pitäs melkein saaha exrx:n animoitu giffi vastaisuuden varalle :)
Itse käytän otetta, missä peukalo, pikkurilli ja nimetön tulevat sheikkerin kuppiosan ympärille korkin alapuolelle, ja jäljelle jääneillä sormilla pitelen korkkia paikallaan, etusormea korkkikorkin päällä pitäen.

Ja Vodan tapa on kyllä ehdottomasti paras tapa pestä sheikkeri.

Originally posted by onion
Mun tietääkseni moni muukin käyttää kyseisiä sheikkereitä, eikä vaan Fast. Kyllähän tuota sattuu oli sheikkeri sitten minkä välittäjän tahansa.
Mä ownasin kerran vaatteeni, naamani ja koko salin wc-tilat täysin, kun ravistin jonkun MLO:n proteiinin mukana tullutta sheikkeriä, hakaten samalla kämmenellä pohjaan, että jauhot lähtisi liikkeelle. Pohjapas sitten otti ja halkesi. Palautusjuomaa oli kaikkialla.

Siis voi hyvää päivää, kyllä on uusavutonta porukkaa, joku ei saa sheikkeriin jauhoja kun on ritilä tiellä (ei ollut ohjeita että se pitää ottaa pois), toinen yrittää tunkea kättänsä vetoremmin lenkistä, josta kuuluisi mennä vetoremmi ja kolmas sekoittelee protskunsa pitkin olohuonetta :rolleyes: .

Parempi olis vissiin siirtyä kuviokelluntaan ettei vahingoita itseensä, toki siinäkin voi hukkua... :lol2:

Originally posted by JohnnyB
Siis voi hyvää päivää, kyllä on uusavutonta porukkaa, joku ei saa sheikkeriin jauhoja kun on ritilä tiellä (ei ollut ohjeita että se pitää ottaa pois), toinen yrittää tunkea kättänsä vetoremmin lenkistä, josta kuuluisi mennä vetoremmi ja kolmas sekoittelee protskunsa pitkin olohuonetta :rolleyes: .

Parempi olis vissiin siirtyä kuviokelluntaan ettei vahingoita itseensä, toki siinäkin voi hukkua... :lol2:

Tosi hauska kommentti. Lähinnä siksi kyselen koska kyseisessä tuotteessa on selkeästi vika tai sitten se on laadultaan esim. EAS logolla varustettua kilpailijaansa huonompi. Muutaman vuoden olen kyllä sekoitellut protskuja ennen tätä...

Originally posted by Tomi
Mä ownasin kerran vaatteeni, naamani ja koko salin wc-tilat täysin, kun ravistin jonkun MLO:n proteiinin mukana tullutta sheikkeriä, hakaten samalla kämmenellä pohjaan, että jauhot lähtisi liikkeelle. Pohjapas sitten otti ja halkesi. Palautusjuomaa oli kaikkialla.
Ei jumankauta Tomi!!! Mitä sä vessassa sheikkaat? Saatko sä vessassa sheikkaamisesta jotain kipinöitä tiätsä? On sulla tavat!! :lol2:

Originally posted by BFL2002
Tosi kivaa oli kun eilen Fast sheikkeri räjähti silmille, koko kämppä, sohva ja paljon vaatteita mukavassa suklaan tuoksuisessa myoplex-töhnässä :kippis1:

Yritin katsella fast.fi sivuilta yhteystietoa kyseiseen lafkaan, mutta eipä löytynyt mitään. Jos jollain on sähköpostiosoitetta niin ilmoita kiitos, täytyy antaa pieni palaute. Pullo on joko totaalisen epäonnistunut kappale tai sitten laatu on vain huono, tuon jälkeen on yrittänyt tehdä joka kerta saman tempun mutta onneksi osaan nyt varautua... ei siis kestää minkäänlaista painetta tuo korkki :down:

Mikä niissä sheikkereissä on niin ihanaa että niitä yleensäkään pitää käyttää? Korkillisessa muovi-/lasipullossa sekoittuvat jauhot yhtä hyvin ja satsin laukeamisesta käsiin tai laukkuun ei ole pelkoa kun korkki on jämptisti kiinni.

Bonuksena lasipullon saa jopa puhtaaksi, toisin kuin muovisen sheikkerin, joka alkaa pienen käytön jälkeen haista aika mielenkiintoiselta, vaikka sitä kuinka tiskaisi.

Mullaki on poksahtanu kansi sheikkeristä auki. Tää on taas mun ajatuksia mutta epäilen ettei kansi mene kunnolla kiinni ja sinne kasaantuu pikkasen painetta,koska mulla ainakina kuuluu pieni poksahdus ja roteiinit on pitkin seiniä...

Sama täällä, ei noihin voi luottaa, aina pidän korkista kiinni kuin vastasyntyneestää, vaikka ei onneksi oo lentänykkään vielä mäkeen.

Vaikka ne eri logoilla olevat shakerit tuleekin samalta valmistajalta, Buchsteinerilta, niin erien välillä on aika suuria laatu eroja, mulla on pari tollasta ja toinen on "ei-niin-tiukka" ja toinen "väkivalloin-kansi-kiinni" tyylinen.

http://www.buchsteiner.de/

Originally posted by efuman
Mullaki on poksahtanu kansi sheikkeristä auki. Tää on taas mun ajatuksia mutta epäilen ettei kansi mene kunnolla kiinni ja sinne kasaantuu pikkasen painetta,koska mulla ainakina kuuluu pieni poksahdus ja roteiinit on pitkin seiniä...

Perussuoritus:

1) Jauhot törspään
2) Kansi kiinni
3) Avaa korkki ja kaada vettä päälle
4) Sulje korkki
5) Oikea käsi yläpäähän, etu- ja keskisormi kannen päälle, muut sormet rungon ympärille. Vasen käsi tukee pohjaa. Paina käsiä yhteen.
6) Sekoita

Edistyneemmille harjoittelijoille vaativampi liikesarja:

1) Jauhot törspään
2) Vettä päälle
3) Kansi kiinni
4) Korkki auki paineen tasaamiseksi
5) Sulje korkki
6) kts. kohta 5 ylempänä
7) kts. kohta 6 ylempänä

Originally posted by Äijä
Perussuoritus:
...

Edistyneemmille harjoittelijoille vaativampi liikesarja:
...

HEHHEHHEEE :D , Äijällä on miljoonabusiness edessä kun tekee tuosta vielä kirjan ja treenivideon Näin käytät sheikkeriä... :lol2:

Samaan sarjaan sitten myös Vetoremminen laittaminen käteen, ja edistyneille Vetoremmien rullaaminen tangon ympäri :D

Koska proteiini on voimakasta räjähdysainetta(muodostaa kaasuja), se voi todella räjähtää sekoitettaessa. Kokeilkaapa laittaa se sheikkeri seuraavan kerran tiiviisti sukkahousujen jalkaosaan niin pysyy kannet paikoillaan.
:love:

Kannattaa sitten myös ottaa se ritilän (:D) käyttö tosissaan. Kaikki muistaa.

Ei jauhojen sekoittamisessa ole mitään ongelmaa, laittaa vaan eka veden ja sitten jauhot ja hyvä tulee, mutta yritäpä sekoittaa lämmintä kaakaota ja heraa
--> katastrofimurhapommi-isku.
Keittiön kaapit näytti sai kivan ruskean sävyn. :D

Originally posted by kekexx
Koska proteiini on voimakasta räjähdysainetta(muodostaa kaasuja), se voi todella räjähtää sekoitettaessa. Kokeilkaapa laittaa se sheikkeri seuraavan kerran tiiviisti sukkahousujen jalkaosaan niin pysyy kannet paikoillaan.
:love:

Pukuhuoneessa kuultua: Ei teillä sattuis kellään olemaan sukkahousuja mukana, kun pitäs saada jauhot sekasin?!!! :lol2:

Tämä menee "off topiciksi", mutta KUULEMMA jos noiden sheikkerien säiliöosa hajoaa, niin se hajoaa pohjasta.
Eli sheikatessa pohja pettää ja tavarat syliin.

Pitäkää varanne - Teitä on varoitettu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom