Fast RECO2 ongelma

niggajou

Banned
Eli olen nyt muutamia viikkoja käyttänyt tuota Fastin RECO2 mansikanmakuista palautusjuomaa ja aina ennen treeniä juonut n. 1/4 ja treenin jälkeen loput. Ongelmani on se että juoma ei meinaa pysyä sisälläni, se on siis pahanmakuista :urjo:. Mitä tässä nyt keksisi kun 28e tuosta pussista maksoin ja en viitsisi uuttakaan ostaa.

Kuinka kovin treeni kärsii, jos en sitä palautusjuomaa ota ? Aloittelija olen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se IMO kovin pahanmakuista ole, ehkä vähän makeaa.

Kauan keskimäärin treenis kestää, jos 1/4 otat ennen treeniä ja loput treenin jälkeen? Koko setti vaan ääntä kohti treenin jälkeen.

Fastin Reco2 suklaa oli ihan kamalaa kuraa, mutta urheasti vedin koko pussin kuitenkin loppuun. Oli se loppupäässä ihan juotavaa jo, näköjään kaikkeen tottuu :)

Itse ainakin huomannu maun suhteen että kylmässä vedessä paljon maukkaampaa kun lämpimässä. Eli vedäppä se kerralla nassuun treenin jälkeen kera kylmän veden!

Fastin Reco2 suklaa oli ihan kamalaa kuraa, mutta urheasti vedin koko pussin kuitenkin loppuun. Oli se loppupäässä ihan juotavaa jo, näköjään kaikkeen tottuu :)

Mun suuhun taas Feastin Reco2 suklaa on tositosi namia! Sopivan makeaa ja suklaista. Makumieltymyksiä on monenlaisia! :hyvä:

Ei se IMO kovin pahanmakuista ole, ehkä vähän makeaa.

Kauan keskimäärin treenis kestää, jos 1/4 otat ennen treeniä ja loput treenin jälkeen? Koko setti vaan ääntä kohti treenin jälkeen.
Treeni kestää n. 1h - 1h 30min. Maidon kanssa olen vetänyt.

Ite vedin alussa veden kanssa ja meinas laatta lentää ekalla kerralla, sitten vaihdoin maitoon, ja että on makoisaa.

Itselläni oli tuota samaa palkkarina joskus alkuaikoina, enkä myöskään tykännyt mausta. Kylmään veteen sekoitettuna kaikkein paras vaihtoehto ja ensin puolet kaarella kurkkuun, pieni tauko ja loput. Jos tuntuu tosi pahanmakuselta nii sitähän voi nakata vaikka jotain siinä välissä suuhun (esim. kinkkusiivu).

Itekin alotin lisäravinteiden nauttimisen tuolla reco2:n mansikalla, ja johan maistu kuralta. Treenin jälkeen maidon sekaan, mahollisimman nopeesti alas ja heti perään purukumia tai vastaavaa mässäämää :D eli koita urheesti nauttia se vaan loppuun, ja kokeile vaikka fastin whey3:sta seuraavaks (proteiini pitosta), se maistuu ainaki omasta mielestä hemmetin hyvältä.

Itekin alotin lisäravinteiden nauttimisen tuolla reco2:n mansikalla, ja johan maistu kuralta. Treenin jälkeen maidon sekaan, mahollisimman nopeesti alas ja heti perään purukumia tai vastaavaa mässäämää :D eli koita urheesti nauttia se vaan loppuun, ja kokeile vaikka fastin whey3:sta seuraavaks (proteiini pitosta), se maistuu ainaki omasta mielestä hemmetin hyvältä.

entiä mikä mulla on mutta en ole vieläkään löytäny yhtään tosi pahan makuista lisäravinnetta, paitsi kretiini, itellä on samaa palkkaria ja mun mielestä seon pirun hyvää. ku en nykyään syö mitää herkkuja niin tuntuu että nuo on pirun hyviä.

Reco2 on just parasta mitä markkinoilta löytyy. Kannattaa kokeilla laittaa vähemmän vettä siihe jos on kuraa. Ite sotkin aikasemmin puoleen litraan vettä ja oli ihan paskaa. Nyt kun laittaa enää ~2-3dl vettä niin johan on herkkua .

Laita maitoa ni maistuu paremmalta :) Eihän noita juoda sen takia, että ne maistuu hyvälle/pahalle vaan siks, että palautuu treeneistä ;)

Reco tökki itelläkin alussa, mut nyt menee ihan veden kanssa eikä maistu edes varsinaisesti pahalle. Ostin finnmaxin yöproteiinia kaakaon makuisena ja se on kyllä jo sellasta kuraa, että taas tökkii pahasti, mut kai siihenkin tottuu.

Maidolla parempi ja ei paljoa nestettä silloinkaan.
Kyllä siihen tottuu... se on vielä aika iisin makuista verrattuna moniin muihin. :)

Itse huomasin että kun laittaa Reco2 sekaan kaakaojauhetta niin tulee ihan älyttömän hyvää.Ihan sen trio-jäätelön makusta.Ja maitoon sekotettuna.

äsken kävin ostamassa reco2 vadelma, pienen maku testin tein ja ihan jeespoks oli
illalla treenin jälkeen vedetään isompi annos niin saa makua vähän enempi

Laita maitoa ni maistuu paremmalta :) Eihän noita juoda sen takia, että ne maistuu hyvälle/pahalle vaan siks, että palautuu treeneistä ;)

Maidon kanssako se sitten palauttelee paremmin? jos oma käsitykseni on oikea niin maito jättää ns.kelmun ja siintä tulee sillon hitaammin imeytyvää, eli eikö olisi järkevämpää reenin jälkeen ottaa kumminkin veteen?:jahas:

Maidon kanssako se sitten palauttelee paremmin? jos oma käsitykseni on oikea niin maito jättää ns.kelmun ja siintä tulee sillon hitaammin imeytyvää, eli eikö olisi järkevämpää reenin jälkeen ottaa kumminkin veteen?:jahas:

Ei se sitä niin paljon hidasta että sillä olisi hirveästi merkitystä imeytymisen kannalta sekoittaako veteen vai maitoon. Kannattaa sekoitella siihen mikä menee itsellä paremmin alas.

Ei maito mitään kelmua/kalvoa jätä mahalaukkuun, se on pelkkää urbaania legendaa.

Sen sijaan maidon rasva hidastaa proteiinien imeytymistä, joten kevytmaitoon ei kannata sekoittaa jos maksimaalista imeytymisnopeutta halajaa. Kuitenkin imeytymisnopeuden erot veden ja vaikkapa kevytmaidon välillä ovat niin olemattomia, ettei käytännössä ole lopputuloksen kannalta väliä, mihin palkkarinsa sekoittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom