Fast Muscle+, maitoproteiini?

Piakkoin on taas Palautusjuomat(Evon Phase3) lopussa, ja uutta pitäisi tilalle hankkia, tietenkin Pakkikselta. En jaksa monesta eri pussista ruveta sekoitteleen, ja niitä määriä mittaileen joten kallistun jälleen kerran, laiskuuden ansiosta, valmiin palautusjuoman puoleen.

Ajattelin Fastin Muscle+:aa kokeilla, arvot ihan jees ja kreatiinit valmiina pussukassa mukana. Rupesin sitten lueskelemaan tästä kyseisestä tuotteesta hiukan enemmän ja kappas vaan, tuote sisältää maitoproteiinia? Siis palautusjuomassa maitoproteiinia? Maito joka nimenomaan hidastaa proteiinin imeytymistä, minkä ihmeen takia sitä on palautusjuomassa jonka olisi tarkoitus imeytyä mahdollisimman nopeasti?

Yritin etsiä tredejä jossa tästä olisi ollut jo jonkinlaista juttua mutta asia on vain pikaisesti mainittu ja siihen ei suurempaa huomiota ole kiinnitetty. Onko asian laita sitten niin että kun tämä juoma kuitenkin sisältää myös nopeasti imeytyvää proteiinia, että nämä imeytyvät ensin ja sitten maitoproteiini vasta vähän myöhemmin. Tämä sitten tekee koko palautumisesta hiukan pidempikestoisen ja näin ollen myös optimaalisemman? Kuitenkin olen kuullut, ja muistaakseni myös täältä jostain lukenut(?) että vaikka niitä proteiinejä olisi moneen eri lähtöön samassa sekoituksessa niin nämä kuitenkin imeytyvät yhtä nopeasti kuin tämän sekoituksen hitaimmat proteiinit. Jos tämä väite on totta niin silloinhan toi Fastin Muscle+ ei todellakaan ole ehkä se paras vaihtoehto.

Niin, eli miksi tuotteessa on maitoprotskuu? Kertokaa myös kokemuksianne tuotteesta, palautuuko jne.?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Sitä on mitä ilmeisimmin huomattavasti vähemmän kuin nopeampaa proteiinia, joten laitoimme sen palautumisjuomien alle.
Vaikka olemmekin vähän aikaa vasta Fastia myyneet, niin Muscle+ on suositumpi kuin Reco2.
Aivan, kertoohan Fastikin sen olevan palautusjuoma ja myös heidän omilta sivuilta näkee että Muscle+:aa myydään eniten, ainakin se on ensimmäisenä "Top10 listassa". Joten ainakin monet, monet ihmiset kyseistä tuotetta käyttää(tiedä sitten minkälaisin tuloksin?). Mutta miksi ihmeessä palautusjuomassa on maitoproteiinia joka imeytyy hitaasti?

Mike, oletko tätä itse kokeillut, kokemukset, fiilikset?

Eikös tuo "ei saa laittaa maitoa palkkariin" -juttu johdu myös siitä, että maito sisältää rasvaa, joka hidastaa tavaran imeytymistä?

Kannattaa varmaan keskittyä voimailussa johonkin muuhun, kuin siihen, että MUSCLE+ sisältää hivenen maitoprotskua.

Tape sanoi:
Kannattaa varmaan keskittyä voimailussa johonkin muuhun, kuin siihen, että MUSCLE+ sisältää hivenen maitoprotskua.

Samaa mieltä. Pikkuveli sitä ainakin käyttänyt ja ihan hyväksi kehunut, tosin se on hifistelijästä kaukana. Itsekin aattelin jossakin vaiheessa sitä vanilijan makusta testailla. Suhteet siinä on ainakin muuten hyvin kohallaan.

mä olen käyttäny muutoman pussillisen tota muscle+ makuja suklaa ja banaani/vanilja! maut ei ollu mielestäni mistään kotoisin suklaan makuisesta ei edes huomannu että siinä on suklaan makua ehkä ihan vähän! päätin kyllä että ostan ennemmin jotain muuta...

Tape sanoi:
Niin varmasti. Mutta jos kerran olen 4.5kg pönikkää siitä ostamassa niin olisi kyllä kuitenkin mukava tietää että mihin sitä oikein miltei 100€ laittaa...

mie oon 3 pussukkaa muscle+:ssaa syönyt tässä putkeen, hyvin on toiminut, ei moittimista. koskaan kuullutkaan/ole tullut ajatelleeksi että se sisältää maitoprodee hiukan..vaihtelun vuoksi siirryin evon phase3:seen

Noniin, tulihan asiaan jonkinlainen selvyys. Lähetin mailia about viikko sitten Funcfoodille ja kysäsin tästä maitoprode asiasta, no eihän sieltä mitään vastausta ole vieläkään kuulunut. Joten lähetin about saman mailin ruotsiin.
Meitsi sanoi:
Hejsan!

Jag undrar varför Fast Muscle+ innehåller mjölkprotein? Mjölkproteinet sugs långsamt upp av kroppen, varför man intar mjölkprotein t.ex. som mellanmål eller direkt före man går och lägger sig. Ni har dock valt att också använda mjölkprotein i en återhämtningsdrink, varför? Är det inte meningen att återhämtningsdrinkar skall sugas upp av kroppen så snabbt som möjligt?

Tack för er tid, och ert svar i förväg!
Lähetin tuon myöhään eilen yöllä, ja vastaus tuli jo tänään! GO SWE!
Fast maili sanoi:
Hej Toni!

Tack för din kontakt! Det här är en bra fråga.

Mjölkprotein har sk. time-release effekt och den har alltså en viktig roll med vassleproteinet. Det är precis som du skrev, mjölkproteinet sugs långsamt upp av kroppen och den behövs för att kunna återhämta sig maximalt efter ansträngande styrketräning. Muscle+ innehåller också vassleprotein som tas upp snabbt av kroppen.

MUSCLE+ innehåller vassle-, mjölkprotein, aminosyror och kolhydrater av högsta kvalitet, samt världens bästa UItraPure™ kreatin. Förhållandet mellan proteiner och kolhydrater är 1:1. Alltså MUSCLE+ skiljer sig från de flesta "gainers" på marknaden, vilka i många fall har ett förhållande upp till 1:5.

Om du vill använda enbart vassleprotein för återhämtning, så kan du använda FAST Whey3 tillsammans med FAST Malto kolhydratspulver.

Med vänlig hälsning

Nina Eriksson
Että sellasta selitti Nina. Ninahan sanoo tässä nyt sitten että maitoprodella on tärkeä tehtävä nopean proden ohella. Maitoprodea tarvitaan jotta saavuttaa mahdolisimman optimaalisen/maximaalisen palautumisen. Olisihan tuosta tietenkin mukava nähdä jonkinlaisia tutkimuksia myös, anyways...

Mä oon syöny muscle lussaa nii kaua ku oon reenannu nyt täs taas aktiivisesti ja ei oo mitää moittimista tämä muscle lussahan on sama kuin Viking power mutta lopettivat kai viikingin teon ja vaihtoivat nimeä (en nyt osaa varmaksi sanoa mutta ihan sama sisältö ainaki on). Mielestäni Muscle + on hyvä palkkari ja sillä sipuli :)

Itse on kanssa tullu tota muscle+:aa käytettyä aika paljon eikä ole muuta kun positiivisia ajatuksia. Ja onhan se toisaalta ihan hyvä että palautumisjuomassa on hieman hidastakin protskua, että saa hieman vaiheittain imeyvän siitä. Ja kaikillehan ei nopeesti imeytyvä palari sovi.

Ja kyseessä on aivan sama tuote kun viking power...vain nimi on muutettu.

ei tod. ole samantekevä asia. kyllä minä haen palautusjuomasta nimenomaan sitä nopeasti imeytyvää tavaraa, syön kuitenkin viimeistään tunnin päästä palautusjuoman nauttimisesta joten sen hitaasti imeytyvän proteiinin tarve on 0, nada, zilch. fastin muscle+ mansikka on tosin hurrjan hyvää..

Lenkkeilijä sanoi:
Noniin, tulihan asiaan jonkinlainen selvyys. Lähetin mailia about viikko sitten Funcfoodille ja kysäsin tästä maitoprode asiasta, no eihän sieltä mitään vastausta ole vieläkään kuulunut. Joten lähetin about saman mailin ruotsiin.

Että sellasta selitti Nina. Ninahan sanoo tässä nyt sitten että maitoprodella on tärkeä tehtävä nopean proden ohella. Maitoprodea tarvitaan jotta saavuttaa mahdolisimman optimaalisen/maximaalisen palautumisen. Olisihan tuosta tietenkin mukava nähdä jonkinlaisia tutkimuksia myös, anyways...

No toi kertoo mulle, että palautusjuomaa ei tarvi vaihtaa. Ja jos Muskelin pussissa lukee maku mansikka tai mikä tahansa maku, niin se maku kanssa on se, ja vaikka sekoittaa jauhon veteen niin juoma on todella hyvän makuinen :kuola:

Lenkkeilijä sanoi:

kuulostaa aika ympäripyöreältä scheisselta IMO.

Parasta noista on selvästi vanuski/bansku. Kannattaa myös kokeilla comboja, puolet suklaata ja puolet mansikka....

skuge sanoi:
Parasta noista on selvästi vanuski/bansku. Kannattaa myös kokeilla comboja, puolet suklaata ja puolet mansikka....
Samaa mieltä vanilja/banaani on kyllä erittäin hyvää. Muscle+ ainaki mulla toiminu hyvin. Ainoana miinuksena ehkä hirvee vaahdottuminen shakerissa.

Ilecules sanoi:
kuulostaa aika ympäripyöreältä scheisselta IMO.
Kun kerran quotasit suoraan minun kirjoittamani tekstin, niin tarkoitatko tällä että minä puhuisin ympäripyöreätä paskaa? Voisitko perustella?

Siinähän tuo Muscle menee ja kai se ajaa asiansa samoin kuin muutkin palkkarit. Jos nyt sitten haluaa hifistellä niin olen ottanut siihen mukaan hieman hydrolysaattia ja sitten siinä paketissa on niin nopeeta kuin hidastakin prodea.
Kukahan kääntäs tuon naapurimaan kielen vaikka savos? Olen ollu liian monta ruotsin tuntia koulusta poissa :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom