Fast Muscle+, maitoproteiini?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lenkkeilijä sanoi:
Kun kerran quotasit suoraan minun kirjoittamani tekstin, niin tarkoitatko tällä että minä puhuisin ympäripyöreätä paskaa? Voisitko perustella?

ei, vaan tuon ruottalaisen edustajan vastaus.

Muscle+ Suklaa on maultaan paras palkkari (tietty veteen sekoitettuna) mitä on tullu latkittua... Evon kehuttu P3 jää ehkä noin 2,3 valovuoden päähän siitä, joskin sekin on hyvää maultaan... Muscle+:n maku miellyttää lähinnä siksi, ettei se ole LIIAN mitään... Ei liian makea, ei liian voimakas jne, vaan maku on jopa hienostunut :hyper:...

Ja siitä maitoprotskusta en nyt niin huolissani olisi... Pointsit entiselle Tonyn Voimalle...

siirryin hetkeksi aikaa muscle+:ta myoplex originaliin, koska muscle+:n kreatiini ei kuulema ole hyväksi iholle, ja sitäkin pitäisi saada hieman silommaksi.

Mua on aina mietityttänyt nämä n. vaiheiset palautusjuomat. Mä ainakin ymmärtäisin asian niin, että jos sulla on ainesosat A, B ja C, joiden imeytysmisnopeudet on erikseen vedettynä esim.:

A - 2 min jälkeen
B - 10 min
C - 30min

niin jos nämä kaikki heittää sheikkeriin ja vatkaa, niin ei saada sekoitusta, joka imeytyisi täysin samalla tavalla "vaiheittain", vaan tuon nopeiten imeytyvän tuotteen imeytyvyys hidastuu... Ainakin tuo kuulostaa mielestäni aika loogiselta. Vaikea sitten sanoa kun en tiedä miten vatsa kemiallisesti toimii... Kyllähän kuidutkin esim. hidastaa ruoan imeytymistä, joten luulisi kaseiininkin.

Joku entinen pena voi valaista asiaa.

Hämmer sanoi:
Jaahas... Kukas niin sanoi? Kyllähän sen luulis fastin omaa kreaa olevan, joka taas on niitä puhtaimpia...

Hämmer, jos multa kysyt, niin lekuri niin sanoi....

Itse olen jääkiekkoleirillä vierumäellä jutellut ruokailussa ville niemisen kanssa lisäravinteista... Itse kertoi joka ottelun jälkeen käyttävänsä reco2:ta ja kesäreenissä aina treenin jälkeen muscle+:aa ..kreatiiniä on myös kuulemma käyttänyt kesällä treenatessa... hänen tietojensa mukaan yli puolet sm-liiga kiekkoilijoistakin käyttää lisäravinteita...ONHAN tämä hieman :offtopic: mutta ajattelin että kiekkoilijoita voisi kyseinen asia kiinnostaa
:worship: ps. ville on kynä!

Sekoitat sen maitoon, sekoitat sen veteen, se on HERKULLISTA either way!!!!!!!!!

Ei ole ikinä vaahtoutunutkaan. :offtopic: jos protsku vaahtoutuu, juo ne nesteet mitkä siitä pystyy juomaan, sitten avaat shakerin, sekotat vettä vähän, sekoittelet vaahdot veteen ja juot sen. (no shit sherlock :eek: )

Mulla kans käytössä muscle+ suklaa ja ei ole ollut valittamista, ei maussa, vaahtoamisessa tai tehossa.. Toisin sanoen on oikea palkkari treenien jälkeen, makunsa puolesta, ja tulostakin selvästi tullu (tosin liikunta&ruokailutavat kans muuttunu).

Tuskin toi maitoproteiini nyt niin paljon tossa vaikuttaa ettei sulla patti kasva, ja voihan tohon sekottaa mukaan heraa ja maltoa (niin että pysytään 1:1 suhteessa), muscle+ maustaa kuitenki juoman aika hyvin ;) Maidon kanssa ei tullu ees kokeiltua, en kuitenkaan juo tota muutenku treenien jälkeen..

Kreatiinista sen verran että olen saanut sen käsityksen että kaikki krea aiheuttaa kukkimista .. Tiedä sitten .. Vaikka en siloposki olekaan, en tiedä vaikuttaako toi minimaalinen 5g/treenipäivä=mulla 15g/viikko just ollenkaan ..

:rock:

Itse olen käyttänyt molempia Muscle+:aa ja Reco2:sta sillain vuorotellen pari kolme pussia toista ja sitten vaihto. En voi muuta sanoa kuin että hyvin ovat toimineet. Muscle+ ei vaahtoa minulla yhtään, mutta Reco2:nen vaahtoaa aivan pirusti (olen havainnut pieniä laatu eroja muscle+:ssa, jotkut pussit sekoittuvat paremmin ja toiset taas vaahtoavat astetta enemmän... mistähän tuokin johtuu). Toisaalta jos verrataan makuja niin Reco2:nen kyykyttä 100-0 Muscle plössän.

Itse en kyllä kovin helpolla noista luovu kun kerran olen tykännyt niistä. Jos jotain miinusta tuolle muscle plössälle pitää keksiä niin sanottakoon että minulla selkä reagoi tuohon kreatiiniin (en tiedä johtuuko se juuri tuosta mitä muscle plussassa on vai aiheuttaisiko muutkin samallalailla), eli finnejä heti alkaa puskemaan kun ottaa Muscle+:an käyttöön, mutta katoavat taas samantien Reco2:sen aikana...

Että semmoista...

Tuostakohan se nyt löyty syy tähän jatkuvaan olkapäiden finniongelmaan. Hitto kun en muista ajoittuiko niiden ilmestyminen Phase3:sta Muscle+:aan siirtymisen kohille. Täytyypä itsekin kokeilla tuon pussin jälkeen vaikka Recoa, josko se auttaisi. Isolla pojalla saa enää finnejä olla... :wall:

Muutenhan Muscle on maultaan oikein loistavan ei mitään sanomaton, ja ei minulla tuo mansikka ole ainakaan vaahdonnut yhtään....

Noi "kreatiini aiheuttaa aknea" ovat täysin mutu-juttuja. Itse en ainakaan tuohon usko, ja jos aiheuttavat niin näppy sinne tai tänne, kuten on liiallisen suklaan syömisen kanssa. Isommat akneongelmat ovat aina hormonaalisista syistä johtuvia.

Kuis paljon te sitä palkkaria oikeen litkitte jos kerran tulee näppyjä ja muita. Eihän tossa muscle+:ssa olekaan paljoa kreatiinia. Yhden palautusjuoma-satsin kreatiini määrä on varmaa jotain 2-4g ja tollasen määrän saa tavallisesta lounaastakin melkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom