Fast Massa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
oletteko juaneet tuota Fast massaa veden vai maidon kaa? tilasin niitä pari pussia :rock: ja juon nyt veden kaa... ei mitään hirveen maistuvaa, olisiko maidon kaa parempaa? ja riittääkö kun kaksi kertaa ottaa tuon 2dl annoksen päivässä? :whip:

Mulla on eikä se oo mitään hirmuhyvän makuista. Kyllä toi kaks kertaa kaks desiä riittää.

urpopässi sanoi:
oletteko juaneet tuota Fast massaa veden vai maidon kaa? tilasin niitä pari pussia :rock: ja juon nyt veden kaa... ei mitään hirveen maistuvaa, olisiko maidon kaa parempaa? ja riittääkö kun kaksi kertaa ottaa tuon 2dl annoksen päivässä? :whip:

Ihan tälläi tyhmä kysymys...
Miksi et itse maista miltä maistuu maidon kanssa?

urpopässi sanoi:

Niin ja mitä muuta syöt päivässä tuon 2dl:n Massan lisäksi? Ja otatko muita lisäravinteita/vitamiineja?

BTW miten sä käytät tota Massaa?palautusjuomana vai...?

Pitäis kyllä mennä vedenkin kanssa alas. Maidon kanssa en ole kokeillutkaan, koska ei oo ollu tarvettakaan kokeilla. Ihan hyvän makuistahan tuo on noinkin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tuuliviiri sanoi:
Niin ja mitä muuta syöt päivässä tuon 2dl:n Massan lisäksi? Ja otatko muita lisäravinteita/vitamiineja?

muita lisäravinteita en syö... vitamiinipillereitä joka aamu yks.... juon tuota nykyään jo maidon kanssa ja on hyvää :kuola: niin riittääkö tua 4 desiä päivässä kun en syö muita lisäravinteita? ruakaa syn kyllä jonkunverran...

ja miten tua kasi kertaa päivässä kannattas juada jos se sit riittää? oon nyt juanu eka aamupalan jälkeen, ja sitten illalla ruuan jälkeen... päitti reenipäivinä aamupalan jälkeen ja reenin jälkeen... onko tuo hyvä? :rolleyes:

urpopässi sanoi:
ja miten tua kasi kertaa päivässä kannattas juada jos se sit riittää? oon nyt juanu eka aamupalan jälkeen, ja sitten illalla ruuan jälkeen... päitti reenipäivinä aamupalan jälkeen ja reenin jälkeen... onko tuo hyvä? :rolleyes:

niin ja oon 170 pitkä ja painan n. 60kg vähän alta... :wall:

Eipä tuo kyllä mikään ihme aine oo, jos haluat massaa lisää niin ruokavalio kuntoon...

Onhan tuo varmaan ihan hyvä ravintolisä

Colin sanoi:
Eipä tuo kyllä mikään ihme aine oo, jos haluat massaa lisää niin ruokavalio kuntoon...

Onhan tuo varmaan ihan hyvä ravintolisä

joo tiedän ettei mikään noista aineista mitään ihmeitä tee :david: mutta olen kyllä ruvennut syämään oikein urakalla nyt lihaa ja raejuustoa ja kaikkea mahdollista :lol2: no mutta eipähän ainakaan laihtumaan pääse kun tuatakin viellä lisäksi juo... mutta hyvää se on :kippis1:

urpopässi sanoi:

Älä nyt ihmeessä ainakaan ota illalla. Sisältää paljon hiilareita, joista suuri osa sokereita, joten ei tosiaankaan kannattaa ottaa illalla (omasta mielestäni ei ole mitään järkeä muutenkaan käyttää "ateriankorvikkeena").

ZeiZei sanoi:
Älä nyt ihmeessä ainakaan ota illalla. Sisältää paljon hiilareita, joista suuri osa sokereita, joten ei tosiaankaan kannattaa ottaa illalla (omasta mielestäni ei ole mitään järkeä muutenkaan käyttää "ateriankorvikkeena").

ok, no täytyy ottaa sitten tuo viimeinen siinä 4-5 aikaan. en käytä "ateriankorvikkeena" vaan otan aterian jälkeen.

Proteiinia 30 g
Hiilihydraattia 62 g

Ei tuota nyt varsinaisesti tarvitse kahta kertaa päivässä ottaa, itse käyttäisin Massaa lähinnä palautumisjuomassa, vaikkei se nyt siihenkään mitenkään mahtava vaihtoehto ole soija- ja maitoproteiineineen.

Suosittelisin tuon käyttämistä treenin jälkeen 100g, jos sitten väkisin haluat ottaa toisenkin kerran päivässä, niin aamupalan yhteydessä sitten.

Laskeskele kuinka paljon kaloreita saat päivässä, tähän auttavat ravintovaaka sekä jonkinlainen kalorilaskuri, ruokien energiamäärät lukevat yleensä pakkauksissa ja loput saat täältä. Mikäli kalorimääräsi jäävät alhaiseksi (60-kiloiselle aloittelijalle piisaa hyvin joku 2800 kcal, korjatkaa jos olette eri mieltä), voit lisätä tuolla Massalla päivän kalorimäärää, jos tavallisen ruoan syöminen tuntuu liian kovalta hommalta. Suosittelisin silti tavallista safkaa.

Massan hiilihydraatit ovat maltoa, dextroosia ja Vitargoa, nopeita siis. Näistä ei ole lihasta tavoittelevalle juurikaan hyötyä muulloin kuin treenin jälkeen.

Joo ite join iha veden kaa. Ihan hyvä makusta!
Totesin myöhemmin et massaprotskuist ei saa samaa hyötyy ku esim. tavallisest herasta! Hiilareit tulee pirust ruuastaki..
Palautuksee ja lataamisee enne treeni iha ok,mut muute suosin ite ihan normi heraa..Jos välttämättä haluu läskii eikä tiukkaa massaa ni mikä ettei :thumbs:
(ihan mun henk.koht. mielipide)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom