Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jääkuningas sanoi:Mulla on eikä se oo mitään hirmuhyvän makuista. Kyllä toi kaks kertaa kaks desiä riittää.
urpopässi sanoi:oletteko juaneet tuota Fast massaa veden vai maidon kaa? tilasin niitä pari pussia ja juon nyt veden kaa... ei mitään hirveen maistuvaa, olisiko maidon kaa parempaa? ja riittääkö kun kaksi kertaa ottaa tuon 2dl annoksen päivässä? :whip:
nothing sanoi:Ihan tälläi tyhmä kysymys...
Miksi et itse maista miltä maistuu maidon kanssa?
urpopässi sanoi:oletteko juaneet tuota Fast massaa veden vai maidon kaa? tilasin niitä pari pussia ja juon nyt veden kaa... ei mitään hirveen maistuvaa, olisiko maidon kaa parempaa? ja riittääkö kun kaksi kertaa ottaa tuon 2dl annoksen päivässä? :whip:
tuuliviiri sanoi:Niin ja mitä muuta syöt päivässä tuon 2dl:n Massan lisäksi? Ja otatko muita lisäravinteita/vitamiineja?
urpopässi sanoi:ja miten tua kasi kertaa päivässä kannattas juada jos se sit riittää? oon nyt juanu eka aamupalan jälkeen, ja sitten illalla ruuan jälkeen... päitti reenipäivinä aamupalan jälkeen ja reenin jälkeen... onko tuo hyvä?
Colin sanoi:Eipä tuo kyllä mikään ihme aine oo, jos haluat massaa lisää niin ruokavalio kuntoon...
Onhan tuo varmaan ihan hyvä ravintolisä
urpopässi sanoi:ja miten tua kasi kertaa päivässä kannattas juada jos se sit riittää? oon nyt juanu eka aamupalan jälkeen, ja sitten illalla ruuan jälkeen... päitti reenipäivinä aamupalan jälkeen ja reenin jälkeen... onko tuo hyvä?
ZeiZei sanoi:Älä nyt ihmeessä ainakaan ota illalla. Sisältää paljon hiilareita, joista suuri osa sokereita, joten ei tosiaankaan kannattaa ottaa illalla (omasta mielestäni ei ole mitään järkeä muutenkaan käyttää "ateriankorvikkeena").