Fast MASSA....

Tilattiin kaverin kanssa puoliksi 4.5 kiloa FAST MASSAA. Ja ohjeessa sanotaan seuraavaa:

käyttöohjeet: 100-130g (2-2,5dl) jauhetta sekoitetaan 5 dl kylmää vettä/maitoa 1-2 kertaa päivässä. yksi annos sisältää 30-40g proteiinia ja 60-80g hiilihydraatteja

eli jos käsitimme oikein niin tuota tavaraa pitäisi vetää 100-130 g per annos, 1-2 kertaa päivässä. Eli jos vetää kaksi annosta päivässä menee 200 - 260 g protskua / päivä jolloin saisi tuon 60 - 80 g prostkua per päivä.

Jos noin on niin tuo 4.5 kiloahan riittää vain 22 päiväksi.

Onko tuo todellakin mahdollista että tuo (paska) on noin riittämätöntä ?? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se. Ite en kyllä toista kertaa ostais mitään sokeri mössöjä.
Jos massaa haluut niin syö enemmän ku kulutat niin helppoa se on.

Ja tulee halvemmaks ku ostat heraprotskua ja vaikka maltoa niin a'vot. 1½dl protskua ja 2dl maltoa treenin jälkeen. Kyllä alkaa massaa tulla + opettelet syömään tarpeeksi ruokaa.:thumbs:

ps. Itekki oon joskus junnuna sortunu noihin massapaskoihi...
(se wrangen megamass 4000 paketti oli hieno ja siin oli 7kg!!11!!
pakko ostaa... joo mainonnan uhri:( )

Pointtihan on se et nois on tosi vähän protskua ja paljon sokeria.
Ja kovaan hintaan.

Originally posted by Pikku Arska

Onko tuo todellakin mahdollista että tuo (paska) on noin riittämätöntä ?? :confused:

Hyvät veljekset sieltä 4,5 kilon apupaskasäkin vierestä,

jos olisitte lukeneet Pakkotoistoa hieman tarkemmin, olisitte löytäneet tämän melkein vielä uunituoreen threadin, jossa neuvottiin, että ko. turhuuksia ei kannata mennä hankkimaan. En minä sano, että sitä searchia pitää käyttää, mutta joskus se saattaa jopa kannattaa. :whip:

Originally posted by Pikku Arska
Jos noin on niin tuo 4.5 kiloahan riittää vain 22 päiväksi.

Ilmotelkaahan poijaat sitte kolmen viikon päästä et paljon ootte saanu fläsää vyötärölle! Mä luulen et toi MASSA on ihan nimensä arvoista... :thumbs:

btw. itse ostan sokerini Prismasta

...Minä käytän sokerini viininvalmistukseen. Tuloksena on henkevää, hölmöilevää punaviiniä ja vahva pöntön henki jolta voi kysyä asioita.

Kas! Henki kutsuu taas viikonlopuksi...

Re: Re: Fast MASSA....

Originally posted by Baarikello
Hyvät veljekset sieltä 4,5 kilon apupaskasäkin vierestä,

jos olisitte lukeneet Pakkotoistoa hieman tarkemmin, olisitte löytäneet tämän melkein vielä uunituoreen threadin, jossa neuvottiin, että ko. turhuuksia ei kannata mennä hankkimaan. En minä sano, että sitä searchia pitää käyttää, mutta joskus se saattaa jopa kannattaa. :whip:

Enpä nyt menisi noin rankasti kuittailemaan. Jos joku harrastaa täälläkin käsiteltyä 2 vkoa bulkkia/ 2vkoa dieettiä-ohjelmaa, niin silloin on erittäinkin kätevää ottaa ylimääräiset kalorit gainereista tai hiilarijauheista. Sitten dieettivaihe alkaa niin eipä tarvitse laske mistä ne kalorit vähentää.

Tosin tässä ei nyt tainnut olla sellaisesta kysymys...

Originally posted by Jukkah
Kyllä alkaa massaa tulla + opettelet syömään tarpeeksi ruokaa.:thumbs:

No ruokaa on kyllä jo opeteltu syömään, jopa oikeanlaista ruokaa ja reilusti, kiitos vain.

jos olisitte lukeneet Pakkotoistoa hieman tarkemmin, olisitte löytäneet tämän melkein vielä uunituoreen threadin, jossa neuvottiin, että ko. turhuuksia ei kannata mennä hankkimaan. En minä sano, että sitä searchia pitää käyttää, mutta joskus se saattaa jopa kannattaa.

Löysin kyllä tuon threadin.... mutta vasta siinä vaiheessa kun oli jo säkki sylissä.

No, tulipahan tehtyä tähän alkuun tälläinen lisäravinto moka, ehkä ollaan ensi kerralla vähän viisaampia ja tilataan jotain mikä jopa voisi auttaa. Mutta kerta tuota "apupaskaa" nyt on niin voihan sitä koittaa, eikai siihen kuole ;)

Re: Re: Re: Fast MASSA....

Originally posted by Nitsku
Enpä nyt menisi noin rankasti kuittailemaan....KLIP

Tosin tässä ei nyt tainnut olla sellaisesta kysymys...

Ja Nitsku on taas kerran vauhdissa...Hohhoijaa. :rolleyes:

Ehkä sinun pitäisi mennä takaisin sinne sohvannurkkaan K.P.:n tekemän lehden taakse miettimään tippa silmässä, että mistä on taas kerran kyse. HTH. :david:

Re: Re: Re: Re: Fast MASSA....

Ehkä sinun pitäisi mennä takaisin sinne sohvannurkkaan K.P.:n tekemän lehden taakse miettimään tippa silmässä, että mistä on taas kerran kyse. HTH. :david:

Kohtuu älytön kommentti. Joissain tilanteissa/tapauksissa on huomattavasti helpompaa ja nopeaa käyttää gainereita tarvittavan energiatarpeen tyydyttämiseen.
Eikä tarvitse avautua, jos joku kyseenalaistaa sinun mielipiteesi, tai muuten vaan hieman sivuaa aihetta. :blow:

Jos et muuten osaa vastata asiallisesti, niin älä vastaa ollenkaan. Huomautus searchin käytöstä on kyllä paikallaan, mutta kuten ehkä (?) huomasit, niin viestiketjun aloittajalla on takanaan peräti kolme viestiä. Ei ole kovin rohkaisevaa, jos heti alussa joku itsestään liikoja luuleva tyyppi vittuilee (hänen mielestään) tyhmälle kysymykselle oikein urakalla.

Toisaalta onhan se huomattu että sinulla on aukkoja sivistyksessä niin että hirvittää...

Minäkään en suosittelisi gainereiden käyttöä. Mutta eriävän mielipiteen niiden tarpeellisuudesta voi ilmaista muutenkin kuin ajautumalla sinne Pimeälle Puolelle. Vai mitä?

Re: Re: Re: Re: Re: Fast MASSA....

Originally posted by Nitsku
Jos et muuten osaa vastata asiallisesti, niin älä vastaa ollenkaan. Huomautus searchin käytöstä on kyllä paikallaan, mutta kuten ehkä (?) huomasit, niin viestiketjun aloittajalla on takanaan peräti kolme viestiä. Ei ole kovin rohkaisevaa, jos heti alussa joku itsestään liikoja luuleva tyyppi vittuilee (hänen mielestään) tyhmälle kysymykselle oikein urakalla.

Toisaalta onhan se huomattu että sinulla on aukkoja sivistyksessä niin että hirvittää...

:offtopic:Tähän on pakko todeta herran omin, ikimuistoisin sanoin:

Otapa pää perseestä, hanki vähän elämänkokemusta ja lakkaa puhumasta paskaa. Noin lapsellista tekstiä saa harvoin lukea...

Kuka muu täällä on vittuuntunut kommentistani kuin sinä?! Edes itse threadin aloittaja ei ole ilmaissut vittuuntumistaan. Hänellä oli jo itsellään ensimmäisessä viestissä sana paska liikkeellä. Kaveri on sitä paitsi ollut jo kesäkuusta lähtien rekisteröity jäsen, joten aikaa searchiin opettelemiseen on ollut. Ja vaikka aikaa ei olisi ollutkaan, niin tulipahan muistutettua hyvästä foorumin ominaisuudesta ja myös siitä, että noita gainereita ei ainakaan minun mielestäni kannata hankkia. Minä suuressa lähimmäisenrakkaudessani yritin auttaa lähimmäisiäni, mutta ah, sinä niin julmalla tavalla minut ristiinnaulitsit. Suurin synti minulla oli, että en suoraan vastannut kysymykseen. Siitä olen valmis menemään tuomiolle. :worship:

Sinun pitäisi tehdä, mitä nalkutat muille: "Jos et muuten osaa vastata asiallisesti, niin älä vastaa ollenkaan. "

Ja ettei yhdellä päästäisi, niin johan sieltä tullaan jo reippaasti perässä by AKV:

Mutta eriävän mielipiteen niiden tarpeellisuudesta voi ilmaista muutenkin kuin ajautumalla sinne Pimeälle Puolelle. Vai mitä?

Voi teitä kahta, :david: :haart: :david: . Antakaa anteeksi.

Ja Pikku Arskalle: Gainerit vaan ääntä kohti ja kohti uusia seikkailuja. Rajuja treenejä!:thumbs:

Baarikello puhuu asiaa! kaurahiutaleita ja sokeria naamaan vaan! ajaa saman asian kymmenesosa -hintaan.

Jos ei kykene kasvamaan ilman gainereita niin ei kyllä kykene kasvamaan ollenkaan.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fast MASSA....

Ja ettei yhdellä päästäisi, niin johan sieltä tullaan jo reippaasti perässä by AKV

Voi anteeksi kauheasti kun huomautin Nitskulle osoittamastasi täysin älyttömästä vittuiluviestistä. Olisihan minun pitänyt tietää, että sinulla ja vain sinulla on oikeus henkilökohtaisiin hyökkäyksiin mikäli joku ei ole kanssasi samaa mieltä. Feel the Dark Side :david:.

:offtopic: No kyl ainakin mun korvaan noi Baarikellon viestit kuullostaa vähän vittuilu sävyyn kirjotetulta. Mut eipä oo mun asia.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fast MASSA....

Originally posted by AKV
Voi anteeksi kauheasti kun huomautin Nitskulle osoittamastasi täysin älyttömästä vittuiluviestistä. Olisihan minun pitänyt tietää, että sinulla ja vain sinulla on oikeus henkilökohtaisiin hyökkäyksiin mikäli joku ei ole kanssasi samaa mieltä. Feel the Dark Side :david:.

Lapset, lapset. On ollut pitkä päivä. Välipalaksi oli pelkkää sokerimehua. Kaikkia vähän väsyttää ja kiukuttaa. Tänään ette sitten katso pikkukakkosta. :zzzz:

Ilmeisesti Baarikellolle on nyt aiheutettu paha trauma kun noin vanhoja juttuja pitää kaivella. Oletko ihan tallettanut tuon kopioimasi threadin ?

Pieni tarkennus: jos joku kysyy asiallisesti, niin silloin on epäkohteliasta ja asiatonta vittuilla urakalla. Jos joku taas ehdoin tahdoin ilmoittaa olevansa totaalikusipää (kuten sinä...), niin sillloin voi jo vähän jotain sanoakin.

Paljon MASSAssa on sokeria(sakkaroosisellaista)? Kai siinä nyt maltoakin on käytetty? Jos sakkaroosia on vaikka joku alle 10%:kin niin meneehän toi mainiosti palautusjuomasta.

t:-Itsekin joskus MASSAA käyttänyt- (tosin vedin annoksen jo ennen treeniä + jälkeen :rolleyes: )

Yhdyn kuoroon: osta ensi kerralla heraa ja/tai kaseiinia ja iske ne samaan sheikkeriin ja perään vaikka maltoa ja hiutaleita, jos maistuu. Tulee tosiaan huomattavasti halvemmalla, ja saat ihan itse päättää, kuinka paljon sokereita haluat. Massa on varmasti nimensä veroinen; mä lihoisin noilla uusiin mittoihin, nopeasti!

Ja pojat, pojat, oliko huono treeni, vai?!:piis: :thumbs: :piis:

No voi elämä mikä soppa tästä nyt synty.

Kuka muu täällä on vittuuntunut kommentistani kuin sinä?! Edes itse threadin aloittaja ei ole ilmaissut vittuuntumistaan. Hänellä oli jo itsellään ensimmäisessä viestissä sana paska liikkeellä. Kaveri on sitä paitsi ollut jo kesäkuusta lähtien rekisteröity jäsen, joten aikaa searchiin opettelemiseen on ollut.

Enkö tosiaankaan ole muistanut ilmaista itseäni, no... tehdään se sitten nyt. Voipi olla että olen kesäkuusta saakka ollutkin rekisteröityneenä, mutta tämä thread oli jopa toinen viestini koko pakkotoistossa, enkä kesän aikana ole pahemmin täällä edes pyörinyt. Ja kun kesäkuussa rekisteröidyin niin tuota viestiä ei edes ollut vielä silloin.

Pyydän nyt anteeksi sitä että olen aiheuttanut tälläisen hässäkän, että olen keltanokka täällä, enkä ole käyttänyt searchia mutta kaikkein eniten kuitenkin olen pahoillani siitä että olin typerä ja menin tilaamaan paskaa tavaraa, se kun näkyy olevan joillein aika suuri ongelma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom