Fast lehtisen aamiainen

Fastin punaisessa tuotelehtisessä on lopussa, miten hg treenaajan tulee syödä. Eniten silmään pisti aamiainen: puuroa,mysliä (molempia!!! :urjo: ),3munaa,20gwhey3,täysjyväleipää, kinkkua,juustoa,tomaattia,kurkkua ja sitten vielä jotain pillereitä. Kuka muka syö näin paljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
elämän eläjä sanoi:
Fastin punaisessa tuotelehtisessä on lopussa, miten hg treenaajan tulee syödä. Eniten silmään pisti aamiainen: puuroa,mysliä (molempia!!! :urjo: ),3munaa,20gwhey3,täysjyväleipää, kinkkua,juustoa,tomaattia,kurkkua ja sitten vielä jotain pillereitä. Kuka muka syö näin paljon.

Bodarit ja voimanostajat vaan, ei muut. :david:

Toihan on kuin mun aamiainen. :D Puuroa, vihreää teetä, ananasmehua, täysjyväleipää, kinkkua, juustoa, kurkkua, salaattia, tomaattia, hera- ja maitoproteiinia jne.

Eihän tämä tarkoita, että kaikkien pitäisi syödä puuroa ja mysliä jos ne eivät maistu, vaan sitä, että aamiaisella tulisi saada paljon hyviä hiilareita, proteiineja, rasvoja ja vitamiineja.
Jos puuro ei sellaisenaan maistu, niin Tompan rahkahässäkkä oman mielen mukaan modifoituna, täysjyväleipää, vihanneksia, kinkkua ja vitamiinivalmiste päälle ja on hyvää ja menee helposti aamulla kun siihen tottuu.
Oma versio rahkahässäkästä:
- ½prk rahkaa
- 2dl maitoa
- 2dl rasvatonta jugurttia
- 2dl vähäkalorista mehukeittoa (mansikka oma suosikki)
- 1dl eloveenaa raakana
- ½dl lauraleseitä
- ~20g pure whey vaniljaa
Kaikki kannuun ja sekoittimella sekaisin. On helppoa, nopeaa ja hyvää. Lisäksi sitten täysjyväleipää, kalkkunaa, vihanneksia ja tuoremehua nälän mukaan. Ja tosiaan, itsellänikin on ollut vaikeuksia aamupalan kanssa, mutta tuo rahkahässäkkä menee helposti naamariin pienen totuttelun jälkeen koska sen voi juoda. Mitä olisikaan aamu ilman rahkahässäkkää - kiitos Tomi! :)

Mä olen todella huono syömään aamulla. Tuntuu, että maha herää siinä tunnin myöhemmin kuin muu kroppa. Kyllä kuitenkin sen rahkapurkin ja kaurahiutaleet pystyy tunkemaan naamaan, mutta sekin on jo aika pakotusta.
- ½dl lauraleseitä
:eek: :kuola:

elämän eläjä sanoi:
helppo nakki usein tulee syötyä ennemmänki tosin vasta noin tunti heräämisestä....

Joo, reilu satsi on. Itse en edelleenkään syö mitään himassa aamuisin, toimistolle mennessä haen ehkä croissantin kahvin kanssa.

Puuron ja myslin saat käytännössä helpoiten vedettyä, kun laitat myslin (tietysti ravintoarvoiltaan laadukasta merkkiä) sekaan reilusti keittämättömiä kaurahiutaleita. Tätä voi syödä niin reilun satsin ettei mitään leipää ole pakko ottaakaan. Tietysti kasviksia olisi hyvä syödä, se on ainoa mikä itseltä unohtuu... ehkä Vitamaxi korvaa osan. Lisäksi yksi Ehrmanni niin ei tarvitse mitään protskudrinksua vääntääkään. Jos aamulla ei saa syötyä niin kannattaa tarkastaa vähän päivärytmiään (nukkumaanmeno?).

rahi sanoi:
Joo, reilu satsi on. Itse en edelleenkään syö mitään himassa aamuisin, toimistolle mennessä haen ehkä croissantin kahvin kanssa.

Tosi bodarin aamiainen?

:lol2: , sori, oli pakko. :lol2:

MrMikey sanoi:
Tosi bodarin aamiainen?

:lol2: , sori, oli pakko. :lol2:

Jeh näinhän se on, tosin muuten syön aika terveellisesti/tasapainoisesti.

rahka = :urjo:
missä tahansa muodossa.

oma aamiainen sisältää yleensä vain 2 palaa leipää, sumppia ja tuoremehua.
no tosin on sillä tähänkin asti hyvin pärjätty.

rammuth sanoi:
rahka = :urjo:
missä tahansa muodossa.

Näin minäkin ajattelin ennen. Mutta Lidlistä ostat sitä Milbonaa, se ei ole niin rahkasen makusta. Ja sitten laitat vaikka puolet sitä ja puolet jugurttia ja lisäksi vilä mausteeksi sokeritonta mehukeittoa. Ja sitten pikkuhiljaa vaan vähentelee sen jugurtin määrää niin kummasti tottuu. Nykyisin voi jo melkein syödä rahkaa purkista lusikalla...

Sokeriton mehukeitto kannattaa korvata Funlightista tehdyllä mehulla. Mansikanmakuinen on mun kielen mielestä parasta. Tulee n. 10 kertaa halvemmaksi kuin mehukeiton käyttäminen. Siitäs sait, Valio.

Mä en jaksaisi väsätä aamiaista kymmenestä eri ainesosasta... Kauraa ja rotskujauhetta ja molempia vaan tarpeeksi. Ei helvetti mitään puolikkaita tomaatteja, 2 kpl kiwihedelmiä, puoltoista marjaa jne.

Timba79 sanoi:
Näin minäkin ajattelin ennen. Mutta Lidlistä ostat sitä Milbonaa, se ei ole niin rahkasen makusta. Ja sitten laitat vaikka puolet sitä ja puolet jugurttia ja lisäksi vilä mausteeksi sokeritonta mehukeittoa. Ja sitten pikkuhiljaa vaan vähentelee sen jugurtin määrää niin kummasti tottuu. Nykyisin voi jo melkein syödä rahkaa purkista lusikalla...
Saanko kysyä että millaiset ravintoarvot mahtaa olla? Itsekkään en ainakaan tuota valion maitorahkaa saa sitten millään alas mutta tuo lidlin mössö kuulostaa lupaavalta ja varmasti halvempaakin kun valio :whip:

Oma aamiainen on viime aikoina ollut seuraavanlainen:

purkki ehrmannia
~2dl hyla maitoa
~2dl vähäkalorista mehukeittoa (mansikka)
~15g mansikan makuista protskujauhoa

kaikki sheikkeriin ja sitten ääntä kohti, helvetin hyvää. Tuohon päälle kolme ruokalusikallista eloveenaa veden kanssa ja avot, aamiainen on nautittu :).
+rypsäriä ja vitskut.

edit. eipä unohdeta kahvia aamiasesta, sitä menee kolme mukillista.

Mikk0 sanoi:
Saanko kysyä että millaiset ravintoarvot mahtaa olla? Itsekkään en ainakaan tuota valion maitorahkaa saa sitten millään alas mutta tuo lidlin mössö kuulostaa lupaavalta ja varmasti halvempaakin kun valio :whip:

Aikalailla sama tavaraa on kun Valiokin, rasvatonta se oli ja protskua tais olla 2 grammaa enemmän per 100 grammaa tässä Lidlin rahkassa, nyt kun oon duunissa niin ei oo purkkia saatavilla josta tarkastaa.

Tomi sanoi:
Sokeriton mehukeitto kannattaa korvata Funlightista tehdyllä mehulla. Mansikanmakuinen on mun kielen mielestä parasta. Tulee n. 10 kertaa halvemmaksi kuin mehukeiton käyttäminen. Siitäs sait, Valio.

Kiitti vinkistä, pitää testailla seuraavaks, on totta että toi mehukeitto vie kyllä rahaa ihan kiitettävästi ja vois sillä rahalla sitten taas otaa jotain järkevämpää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom