Fast lehtisen aamiainen

Spoonie sanoi:
Off-töpikki. Paljonkohan norpanlihassa on proteiinia?

Seal meat n. 24g/100g ja rasvat pääosin omega-3-rasvoja. Suosittelen, kannattaa kokeilla.

http://www.dfait-maeci.gc.ca/can-am/seal/seal 4.ppt

seal.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herätellään vanhaa ketjua, mutta itsellä ei vaan mene alas aamulla paljon sapuskaa. Tulee yökkäysrefleksejä esim jos yrittää vetää banaanin aamulla nopeasti. Aamulla menee blenderissä rahka, kauraleseitä, heraa ja maitoa sekä pari ruisleipää. Monesti jää aamupala kesken kun ei vaan yksinkertaisesti mee alas, päivällä sit pystyy syömään vaikka kuinka paljon. Jossain luki ettei nykytutkimuksen mukaan sitten ookkaa aamupala se tärkein ateria?

Mulla oli kans ongelmia aamusyömisen kanssa, kunnes rupesin fillaroimaan lähes 10km työmatkaa. Oli vähän pakko opetella syömään, ja nykyään meneekin aamulla puuroannos, rahka-mehukeitto-kauralese-yhdistelmä, joku hedelmä, herat ja välillä leipää vielä päälle. Jotenki totuttanu itteni tohon, että näläntunne iskee lähes välittömästi heräämisestä.

Tällä on menty.

-60g Mysliä
-100g Mehukeittoa (Vähäkalorinen)
-Lesitiini 10g
-Heraproteiini 20g, Maitoproteiini 30g + Funlight "luraus"

Hiilarit tosi matalalla, mut hyvin jaksaa treenata.

Onko tuossa joku pointti vetää noita ns "aamiaistuotteita" eikä ihan rehellisesti lämmintä safkaa heti aamusta? Itseä vituttaa noissa mega aamiaisissa tuo ruuan kanssa näpertely ja tulee usein vedettyä vaan rohkeasti esim puoli kiloa makaroonilaatikkoa heti aamutuimaan. Itse syömisen kanssa ei ole mitään ongelmaa päin vastoin mitä enemmän sen parempi koska itse ainakin tykkään syödä :D

Fastin punaisessa tuotelehtisessä on lopussa, miten hg treenaajan tulee syödä. Eniten silmään pisti aamiainen: puuroa,mysliä (molempia!!! :urjo: ),3munaa,20gwhey3,täysjyväleipää, kinkkua,juustoa,tomaattia,kurkkua ja sitten vielä jotain pillereitä. Kuka muka syö näin paljon.

Puuro ei uppoa, mutta muuta kyllä menee. Munat leivän päälle. Mieluiten korvaisin munat maito-muna proteiinilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom